Gå til innhold

Forslag til småting man kan kjøpe til menn?


Arielle

Anbefalte innlegg

På jobben har vi "hemmelig nisse" i adventen. Det er det samme som hemmelig venn, altså: man trekker navnet på en person som man skal gi noe eller gjøre noe hyggelig for gjennom adventstiden. Jeg trakk en mann, og synes det er så vanskelig å finne på småting man kan kjøpe til menn... Det skal ikke koste så mye, rundt 30 kroner, siden jeg skal gi flere ganger liksom. Det er så enkelt til damer, da kan man kjøpe alt mulig av småtteri, men her står jeg litt fast. Noen som har noen tips? Bortsett fra godteri da...Det har jeg klart å komme på selv ;) I såfall må det være tips til en litt spennende type godteri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Deception

Biltema og Clas Ohlsson har mye "interessant" for menn. Ta en titt, og du vil bli overrasket over alt rælet småtteriet du finner der. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin penn, notisbok, tape eller andre småkontorting (som er litt anderledes enn det dere har på jobben)?

Noe ekstra til lunsj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flax lodd?

Forøvrig strakk jeg meg til ribbekrydder på boks til kr 45,- i en kjøkken butikk til vår jobb-adventskalender, samt en sjokoladegreie med sjokoladenisser til 32,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...