Gå til innhold

Den store førjulssalg-tråden


Gjest hoppla

Anbefalte innlegg

Det har stått i avisene at butikkene i år er tvunget til å ha salg for å få unna varene. Varelagrene er smekkfulle, folk kniper igjen lommebøkene på grunn av finanskrisen, og salg ser ut til å være veien ut av uføret for handelsstanden.

Det er midt i blinken for oss, for da kan vi kjøpe julegaver til halv pris! Dette er jo også gaver som ofte ville kommet på salg i romjulen.

Vet du om noen butikker som har bra førjulssalg i disse dager? Skriv det her! Gjerne klesbutikker o.l.

Jeg kan nevne at Lindex hver dag i desember har tilbud på en av varene sine. I dag er det en rød julekjole med prikker til jenter. Kun 99 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smart tråd!

*følger med videre*

Edit: Mange bokhandler som har halv pris på bøker også, Norli og Ark, f.eks.

Endret av Sisu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart tråd!

*følger med videre*

Edit: Mange bokhandler som har halv pris på bøker også, Norli og Ark, f.eks.

Så bra :danse: Mangler noen få kalendergaver til Gullet, og tenkte jeg skulle ut og kjøpe en notatbok og/eller en oppskriftsbok. Hun skriver hele tiden og har begynt å bake selv. Prøver å finne nyttige ting til kalenderen.

:nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi for en gøy tråd! må følge med her :)

var på dressmann i dag å kjøpte dress, skjorte og slips til min kjære. der hadde de 40% på skjorter og slips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var på Oslo City mandag kveld hadde de 50% avslag på alle ytterjakker og bukser på Boys of Europe. Dama i kassa kunne dessverre ikke svare på hvor lenge de skulle kjøre den kampanjen. Men det var masse fint og billig der. (Chinos, jeans, cordbukser osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Drar denne tråden opp, håper flere kan bidra, så vi alle sparer litt når vi skal kjøpe julegaver i år. ;)

Det jeg har sett i Oslo i dag er:

50 % rabatt på ytterjakker på BikBok, Urban og Carlings

30 % rabatt på alle herreklær på KappAhl

50 % på alle juleprodukter på KID

3 overdeler for prisen av 2 på JC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...