Gå til innhold

The Julekalender?


SkumGummi

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg lurer på en ting... Hadde hørt at The Julekalender skulle gå som kalender i år?? Også skulle jeg finne ut klokka når den skulle gå i dag, men så står det at ikke går??

Noen som vet hva som skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tv2.no har en utmerket tvguide, og denne forteller at episode 1 sendes i morgen 17:25, og episode 2 kl 17:45. Fersig akkurat i tide til å skifte kanal for dem av oss som også vil se blåfjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Golden Girl
tv2.no har en utmerket tvguide, og denne forteller at episode 1 sendes i morgen 17:25, og episode 2 kl 17:45. Fersig akkurat i tide til å skifte kanal for dem av oss som også vil se blåfjell

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hyggelig og koslig kveld! Er glad for at det blir Blåfjell i år, selv om jeg savner Amalies Jul og Skomakergata :) The Julekaleder er alltid gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset var det først the julekalender, deretter blåfjell, og nå avsluttet med jul i skomakergata (som vi har på dvd)

Kan det bli bedre? Jepp, et stort krus kakao sammen med Skomakergata, da koser mor seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, men min sønn er 3 mnd gammel, og synes tv er fasinerende, enten det er skomakergata eller disney (antar jeg, det har han ikke sett)... det er jo lyd og lys jo :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...