Gå til innhold

Nathalia er blitt prøver:-)

Nathalia

Anbefalte innlegg

Takk for koselige hilsener jenter! :klemmer:

Ja det er vanvittig tøfft å være så klar for barn, når vi ikke får prøvd engang. Kjenner meg ganske alene i denne verdenen. Jeg har tatt det opp med ham mange ganger.. og de siste gangene har han sagt at han er klar og med på det.. og han gleder seg også. Jeg gir beskjed om hvilken periode som gjelder.. og han sier okej og at ja han skal :sengekos: .. men så skjer det plutselig veldig lite av det likevel.

UTROLIG FRUSTRERENDE!! :kjefte::trist:

Jeg får vel bare holde ut, og be om at det engang på magisk vis treffer?

Ser ikke ut som det kommer noe utav å prate mer om det i hvertfall.

Han var jo hos legen, men jeg er usikker på om han sjekket svømmerne. Men sambo sa i hvertfall til meg , at alt var helt i orden, og at det ikke var noe fysisk. Vet ikke om det var en god eller dårlig nyhet egentlig... Litt trist å vite at det faktisk er inne i hodet hans alt skjer. Jeg begynte jo selvsagt å tenke i de baner at han kanskje ikke elsket meg lenger, eller ikke synes jeg så noe okej ut heller. Utrolig vha vi kvinner kan surre i hop, men men. :klaske:

Nå er jeg på dag 6 i suklusen.. og har allerede informert samboer at det er klar bane fom lørdag ( dag 10). Syklusen min varierer visst endel så jeg tekte å kjøre på fra dag 10 og utover.. Hørres det bra ut eller?

Er fast bestemt på å bli gravid før sommeren!!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du har fin innstilling og takler det veldig bra jeg :klem:

Tror du har funnet en fin plan - om dere begynner løpet fra dag 10 så bør dere abslutt klare å treffe EL :jepp:

Håper dere treffer snart :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har fin innstilling og takler det veldig bra jeg :klem:

Tror du har funnet en fin plan - om dere begynner løpet fra dag 10 så bør dere abslutt klare å treffe EL :jepp:

Håper dere treffer snart :hoppe:

Hjertelig takk for det, Zia! Jeg synes jeg har en helt utmerket plan, problemet er vel heller å få med sambo på masse :sengekos:, hehe :fnise: Men jeg er i hvertfall klar som et egg!!

Fytti katta, for en slitsom og hektisk dag jeg har hatt idag!! *syns littegrann synd på sel selv* Er helt kake, jeg.

Men idag har jeg bestemt meg for å komme meg på trening!! :) :) Det er alltid herlig!! Gruer meg litt til jeg blir gravid og ikke kan trene så mye/så hardt! Det blir nok en prøvelse både for meg og mannen. :fnise: Jeg har så mye energi!!!! ( som regel)og blir skikkelig sinna vhis jeg ikke får beveget meg. Heldigvis har jeg en ganske aktiv jobb, så det hjelper jo endel.

Ha en nydelig dag, alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Icechick: Nej desverre ingen :humpe: enda.. men idag er dag 10 i syklusen. Og mannen har fått beskjed om å starte fra i dag av. hehe :fnise: Så da er det bare å krysse fingrene for at han klarer å levere godsakene i noen dager fremover :gjeiper: Håper så inderlig at han har lysten i orden, denne perioden og at jeg blir :gravid: !!!! :sjenert: Jeg kan ikke tenke meg noe bedre! Det hadde vært en skikkelig lettelse å blitt gravid nå.. da hadde jeg sluppet å tenke noe mer på alt dette styret, og maset på sambo og irritasjon over sexlysten hans. Hehe... *krysser fingrene*

Tenkte jeg skulle begynne å teste for El, fra i dag av. Denne måneden skal det gå!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Håper dere får full treff denne syklusen! Skjønner godt at det ikke akkurat frister med en haug med sykluser når det er litt tiltak å få i gang mannen :sjenert:

Heier på dere :duskedame:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er dag syklusdag 12, og fremdeles ingen :sengekos::trist::tristbla: Jeg tror jeg har eggløsning i dag.. evt i morgen. Knallpositiv test i ettermiddag. Jeg er helt utslitt, etter en skikkelig dårlig dag jobbmessig.. og å gå å håpe og drømme, og vente på denne jævla babylaginga!!! Er helt tom og ferdig, og trist og lei.

Samboer vet at det er i disse dager at el er. Jeg tør ikke minne ham på det igjen, fordi det kan jo være en ørliten sjangse for at han husker det og har tenkt å ha :sengekos: i kveld. Og da vil jeg ikke ødelegge det med å mase.

Jeg vet ikke hvor mye mer jeg makter :tristbla::murvegg: Føler meg som en dritt i dag!

PS: Takk for lykkeønskninger jenter. Noen som gidder å sende en haug med sexlysst til min sambo????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da....men kan ikke du ta initiativet da? prøv deg frem på han....er han ikke villig, da ville eg kanskje tatt det opp at det gjelder NÅ lissom :gjeiper:

Håper dere får koset dere litt uansett om det blir baby eller ikke :sengekos: Er jo noen ganger det klaffer når man minst forventer det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
I dag er dag syklusdag 12, og fremdeles ingen :sengekos::trist::tristbla: Jeg tror jeg har eggløsning i dag.. evt i morgen. Knallpositiv test i ettermiddag. Jeg er helt utslitt, etter en skikkelig dårlig dag jobbmessig.. og å gå å håpe og drømme, og vente på denne jævla babylaginga!!! Er helt tom og ferdig, og trist og lei.

Samboer vet at det er i disse dager at el er. Jeg tør ikke minne ham på det igjen, fordi det kan jo være en ørliten sjangse for at han husker det og har tenkt å ha :sengekos: i kveld. Og da vil jeg ikke ødelegge det med å mase.

Jeg vet ikke hvor mye mer jeg makter :tristbla::murvegg: Føler meg som en dritt i dag!

PS: Takk for lykkeønskninger jenter. Noen som gidder å sende en haug med sexlysst til min sambo????

Bare ett lite spørsmål.... Er det alltid ham som tar initiativet hos dere....?

Er det ingenting du kan gjøre, kle på/av deg eller si for at han tenner?

Skjønner på en måte godt om han faller litt i staver om det alltid er samme rutinene på iniativtaking..... :sjenert:

Jeg hopper bare på sambo jeg! Har aldri blitt avvist akkurat på det! Men om jeg bare hinter, eller stiller meg småsexy i døra eller noe, så er muligheten større for at det ikke blir til noe, og jeg sitter slukøret igjen.....

Hva er du mest redd for?

Å bli avvist, eller å ikke bli gravid...?

Kast deg inni det med alt du har kjære deg! Et glass vin eller to hjelper om du virkelig sliter med dette!

Detta klarer du!

:duskedame: You go girl! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nathalia, titter innom dagboken din :vinke:

Skjønner godt at du er frustrert! Har hatt litt av det samme problemet selv. Samboeren min har aboslutt lyst på barn, og vil veldig gjerne få til sengekos i perioden rundt EL. Problemet hans er rett og slett prestasjonsangst :fnise: Han blir så oppsatt på at vi skal lage barn, ikke ha sex, så det har blitt problemer ut av det. Så støtter forslag om å prøve å forføre han litt.. det har hjulpet oss veldig! Jeg nevner ikke noe om positive el-tester og når vi MÅ ha sex.. Prøver heller å få til en romantisk stemning, og er MYE mer frempå enn jeg pleier. Det virker som regel veldig bra;) Har faktisk nesten aldri hatt det så bra i senga før :fnise:

Håper det ordner seg for dere, og mannen blir litt mer frempå! Kanskje han bare blir veldig stresset av prøvingen? Sender deg en :klemmer:

Endret av miilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Den fæle tanta varp på plass 21/1 :kjefte:

Men vi er enige om å fortsette å prøve! :lur: Så nå er det bare en ukes tid før vi kan prøve igjen. Holder motet og håpet oppe!

Ha en fin helg alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig å se deg her igjen :klemmer:

Tanta har nesten gått sin vei her og. Kanskje får vi ganske lik syklus denne gangen (hvis jeg har blitt mer stabil :sjenert: )

Ha en fin søndag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Becky! Håper femdeles at det skal ordne seg for meg, med baby dette året. Vet du, i dag er jeg så forferdelig sint! En skikkelig tikkende bombe!! Jeg måtte slå noen gode knyttenever i sofaputa. :fnise: Av og til har jeg det slik, at jeg er simpelthen SÅ FORBANNA! :sjenert:

Jeg har forresten blitt mer og mer redd for at jeg ikke skal bli en god mor. Er det noen andre som plutselig får det for seg? Jeg synes det er helt grusomt... og klarer nesten å vurdere om jeg kanskje ikke passer som mamma. Jeg er en skikkelig kontrollfrik, og har ordensmani og en temmelig dårlig tålmodighet. Tenk hvis jeg ikke blir en god mor??! Jeg har også manisk depresjon i familien. Huff a meg hvis jeg plutselig får det, og blir helt bananas!

Det er jammenmeg mye en plutselig tenker på, når en er prøver. :fnise:

Nå skal det bli spennende å se om mannen er med på :sengekos: denne perioden! På søndag kan vi starte!!! :popcorn: Krysser fremdeles fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok helt sikkert normalt å tenke litt på om man blir en god mor :klemme:

Og det er nok like vanlig at man blir veldig overrasket over seg selv når barna først kommer.

Jeg kjenner mange som omtrent har andret personlighet etter at de fikk barn. Mulig at man ser verden på et annet vis ellerno :vetikke:

Så du blir helt sikkert en topp mor, selv om du beholder ordensmanien din :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og god helg :gjeiper:

Nå ble jeg plutselig usikker her. Ser at jeg har skrevet at Tr kom 21. Men det kan vel ikke stemme.. hehe. Jeg har vært så ufattelig travel og stresset i det siste. Men jeg hadde regnet ut at vi skulle begynne å prøve i morgen. (som da skulle være dag 10). SÅ jeg fikk nok TR 28.01. Hvis ikke så er jeg jo allerede over eggløsning og det hele, og skal få mensen på torsdag. Jøsses.. helt merkelig, jeg klarer faktisk ikke å huske det. Men det må ha vert 28. :gjeiper: Sånn, da var det avklart?! :fnise:

Ellers blir det bursdagsfeiring her i huset i morgen!! :) Jeg fyller året og får besøk av min familie. Så i dag må jeg virkelig sette i gang med :kokk: og :husarbeid: slik at jeg har noe godt å tilby gjestene. Handle må jeg også få gjort. Litt travel lørdag, men det skal nok bli kos også.

Jeg satser på at jeg har talt rett og kan begynne å prøve i morgen. Denne måneden skal vi få det til!!! :enig:

Ha en flott helg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Den fæle tanta varp på plass 21/1 :kjefte:

Men vi er enige om å fortsette å prøve! :lur: Så nå er det bare en ukes tid før vi kan prøve igjen. Holder motet og håpet oppe!

Ha en fin helg alle sammen! :klemmer:

Ja, så spørst det da.

Har du skrevet at det er en ukes tid til dere kan prøve, fordi da er TR over, eller fordi da er det EL?

Har du ikke skrevet ned noen andre steder enn her i boka?

Håper jo på at du har skrevet feil, og at EL er rett rundt hjørnet ;)

God lørdag, og god bursdag når den kommer! :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Ai ai ai.. jeg holder på å gå fra forstanden! Prøvingen er satt på vent, i og med at min sambo ikke har lysten på plass.. og sliter med presentasjonsangst. Det går helt greit de fleste dager, å tenke at der skjer når det skjer. Men noen dager er søren meg ordentlig drittdager.. de dagene jeg får høre om veninner som er gravide, med barn 1 eller 2 til og med. Og jeg ikke er gravid enda engang.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å roe meg ned, jeg er så livredd for at det ikke blir min tur. :tristbla:

Jeg vet jo ikke om jeg kan bli gravid engang.. jeg har aldri vært det. Tenk hvis vi skal begynne å prøve om noen år. Hvis min kjære noen gang får lysst på meg igjen da. SÅ viser det seg at vi ikke får det til.

Da er det gjerne 4-5-10 år til jeg kanskje blir mamma.

Vil bare være gravid NÅ!!!! :rødme:

Han har lysst på barn han også nå.. men dette fungerer bare ikke.

Jeg hadde aldri sett for meg at det skulle bli noe problem,i og med at vi var kaniner da vi først ble sammen.

Selvfølgelig kan jeg gå ned i vekt,og gjøre ting for å prøve å tenne ham. Men jeg har virkelig prøvd alt. Og han vil ikke at jeg skal prøve, for da blir han bare trist hvis det ikke fungerer.

Jeg har vært mer tilgjengelig, mindre tilgjengelig, tynnere, tykkere, kortere og lengre hår, lyst og mørkt hår. osv..jeg har prøvd å snakke om det og vi har hatt mange disusjoner og samtaler om det. Jeg har også prøvd å bare la det være, uten å si et ord. Men niks!

Sorry for så mye syt og klag. Men jeg føler meg helt tom og ubrukelig! :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om dere hadde hatt godt av å snakke med en terapaut....det finnes både samlivs, og sex terapauter......ja kanskje litt flautt, men nå trenger ingen å vite at dere drar på det da........høres ut som han sliter med angst om det hele, men det gjør også at du blir utrolig frustrert......og det er ikke en god oppskrift for å lage barn, det skal være gøy.

Ville bare sende deg en god :klemmer: og håper det ordner seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...