Gå til innhold

konfekt


Gjest konfektdama

Anbefalte innlegg

Gjest konfektdama

Jeg har de planene om å lage konfekt til jul, men da trenger jeg konfektformer. Noen som vet vor man får kjøpt konfektformer? Tenker da på sånn i aluminium.

Eneste stedet jeg har funnet noen er på jernia. De var formet som hjerter og kostet 49 kr for 30 stk, syns det var litt i det dyreste laget.

Og er det noen som har prøvd å lage konfekt i de konfektformene i papir (sånne små muffinsformer)?

Sier oså tusen takk til noen oppskrifter på konfekt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt i vanlig dagligvare - og ser ikke bort fra at de har hos Nille også, evt. sjekk kjøkkenutstyrsbutikker - de pleier også ha mye rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant noen hos Europris i dag. Egentlig er det Lys-holdere i aluminium, sølvfarvede. Ser helt lik ut som sånne konfektformer. Det var 48 stk i pakken og kostet 15 kr.

:nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Har kjøpt former på vanlig matbutikk hvert år, de har på bunnpris der jeg bor alle fall. 15 kroner for en pakke med 20 stykker tror jeg.

Derimot former til å støpe konfekt i (ligner litt på isbitformer, bare at de er laget i silikon og er veldig glatte inni) har jeg problemer med å få tak i.. noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...