Gå til innhold

Har du julekalender?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg fikk pakkekalender i posten av mamma!(selv om jeg er 22 år :P) :) Og i 1. luke var det en flax-kalender. Også har jeg kjøpt sjokoladekalender selv.

Endret av venus_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pakkekalender i posten av mamma!(selv om jeg er 22 år :P) :) Og i 1. luke var det en flax-kalender. Også har jeg kjøpt sjokoladekalender selv.

Jeg vil også ha sånn mamma :sur:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nej, jag har ingen kalender.

Barnen har dock tre tillsammans. En Bamsekalender, och så TV+Radio julkalendern från SR/SVT

Pakkekalendern hänger uppe som pynt utan paket i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kjøpt kinderkalander til meg selv. Har jo ikke hatt kalender siden jeg gikk på barneskolen, så nå var det sannelig på tide å telle ned til jul igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Mamma borderte kalender til meg i 1980. Har hatt pakker på den hvert år siden.

I år har jeg for første gang pakket dem inn selv da. Mannen mente at... "det skal pakkes inn 48 pakker... du er flinkere med pakkingen

enn meg.... hva kan jeg gjøre i stedet, så pakker du inn alle?"

(Vi har uansett bare smågodt i den da, en snopeting hver dag, så det er ikke noe stort problem å ha pakket den selv. Da valgte jeg ut ting jeg liker :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg og mannen min har.

Jeg laget en kalender med engler og fjær på i fjor. Nå er den full av pakker :jepp:

I dag fikk jeg flaxlodd, adventslys (sånn med 24 tall nedover) og 2 julekuler i antikk look. Flinke mannen min :rødme:

jeg spurte mannen min i går, om jeg ikke fikk kalender lenger når vi får barn en gangm Men det skulle jeg fortsatt få ja. Syns det var fint å gjøre litt sats på meg sa han. Søten :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...