Gå til innhold

Hvilken av disse adventsstjernene skal jeg velge?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst på en adventsstjerne, og i år har jeg funnet to jeg synes ser veldig fine ut. Nå er problemet at jeg ikke klarer å velge. Kanskje dere kan hjelpe meg? :)

Den ene er fra Kremmerhuset. Den er på side 6 i denne katalogen:

http://www.kremmerhuset.no/pdf/julekatalog_web.pdf

Den andre er fra Plantasjen og er på side 5 i denne katalogen:

http://www.paperfree.no/plantasjen/

Hvem synes dere er finest? Tror begge passer godt inn i leiligheten stilmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tulletussa

Jeg synes den fra Kremmerhuset er finest. :) Er kanskje ikke objektiv, siden jeg kjøpte denne selv i år, men den tar seg flott ut i kjøkkenvinduet mitt! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke vanskelig å skifte pærer på de? Spesielt den fra Kremmerhuset. Hadde tenkt til å kjøpe den her om dagen, men så begynte jeg å tenke på om den blir ubrukelig når de lyspærene som følger med går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes begge to var fine. Jeg har den fra Kremmerhuset selv, og den ble veldig fin med lys på :) Jeg var innom en dag og da var der minst 20 igjen, men dagen etterpå var det kun den i utstillingen igjen. Så den går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen. Det ble den fra Kremmerhuset, virkelig nydelig er den. De var utsolgt på Byporten, så jeg måtte forte meg til Aker Brygge. Der har de fortsatt noen få igjen hvis noen er interessert.

Angående lyspærer, det har jeg virkelig ikke tenkt på. Får man ikke kjøpt slike små lyspærer på butikken? Ser at pærene er festet fast i julestjernen ved hjelp av en hard plastklemme, så det blir kanskje litt stress når de må skiftes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar alle sammen. Det ble den fra Kremmerhuset, virkelig nydelig er den. De var utsolgt på Byporten, så jeg måtte forte meg til Aker Brygge. Der har de fortsatt noen få igjen hvis noen er interessert.

Angående lyspærer, det har jeg virkelig ikke tenkt på. Får man ikke kjøpt slike små lyspærer på butikken? Ser at pærene er festet fast i julestjernen ved hjelp av en hard plastklemme, så det blir kanskje litt stress når de må skiftes?

Jeg har den samme stjernen.

Har hatt en annen adventsstjerne i over 5 år og nå, og har ennå ikke opplevd å måtte bytte pærer på den. Blir det et stort problem har jeg mest sannsynelig forandret litt stil så jeg evnt kan kjøpe en annen. Tror ikke det er noe å bekymre seg for når man kjøper stjerne, om man får pærer som passer lissom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...