Gå til innhold

Julekalender på nett


Malama

Anbefalte innlegg

Jeg elsker nedtellingen frem mot jul. Jeg elsker julen, og har i samtale med min mor kommet frem til at jeg er arvelig belastet, så det er morfar som er skyld i det. Men, min forkjørlighet for alle julekalendrene på nett, den kan jeg vel ikke skylde på ham for...

Men altså... noen av dem husket meg visst fra i fjor, og jeg har fått invitasjon til å være med på dem på mail. (Og noen har tjustartet... jeg merker at jeg er ikke like glad i å delta i julekalender i november da, det er jo bare tull!)

Men sannelig om jeg husker alle jeg var med på i fjor. Så kom igjen, i morgen begynner det, la oss tipse hverandre?

Jeg er i alle fall med på jernia sin, og lhl. Også en disney-greier jeg ikke husker hvor jeg fant (men er forhåndsåmeldt, så de minner meg nok på den, derved finner jeg den igjen i morgen) Tror sannelig jeg er forhåndspåmeldt på en på gjerrigknarken også?

En jeg alltid ser storlig frem til er KG sin kalender, den er så annerledes og så koselig. Men har ikke sett spor av den i år, dukker den opp tro?

Hvilke kalendre har dere dukket over der ute, om dere vil dele med meg? Eeeeeelsker rett og slett denne nedtellingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kun min egen Flax-kalender iår. Meldte meg inn i Vi i villa sin - men jeg hadde aldri tid og ble bare stresset av de daglige mailene ..

Null adventkalendere på nett for meg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg i alle fall at KG har kalender da (har visst ikke lest magasinet godt nok, pleier finne den i forumet trodde jeg) Jippi, den er den kosligste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...