Gå til innhold

Når man får personlige spørsmål på nettet.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Syns ikke dette er noe problem i det hele tatt. Svarer på det jeg vil og sier fra når jeg ikke vil. Basic og greit...

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jamila

Blir litt satt ut av dette spørsmålet, jeg.

Jeg er en av de som så og si aldri forteller noe som helst om meg selv her inne - fordi jeg ikke vil bli kjent igjen IRL. Men igjen, hvem er det som analyserer hvert enkelt lille ord for å prøve å kjenne igjen naboen?

Tror kanskje en balansegang er det beste, der en "svarer på det en vil" som Suzy sier, og lar være når en ikke vil. Jeg "angrer" ihvertfall litt på at jeg ikke forteller så mye, går glipp av ganske mye da. Men det kanskje det som er hemmeligheten, evnen til å svare personlig på spørsmål uten å svare på personlige spørsmål? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får slike personlige spørsmål på nettet er jo bare å si sannheten. At du ikke ønsker å svare på personlige saker nettopp fordi det er internett. Det må de respektere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men så har man jo også de som ikke klarer å skille mellom sin egen sak, eller generelle saker og som begynner å skjelle og drite ut andre som er i en lignende personlig situasjon..Jeg synes også det er en uting å applaudere en debattant når denne kommer med generelle kommentarer i en tråd som er personlig...Da har man ikke mye respekt for den som har problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...