Gå til innhold

Gave til sjefen fra oss ansatte


Meaty

Anbefalte innlegg

Jeg har fått i oppdrag å kjøpe julegave til sjefen, vi er 6 ansatte som har bidratt med 100 kr. hver. Men jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe...

Det må være noe som ikke er for stort, for vi skal overrekke gaven på julebordet og vil ikke at sjefen skal fatte mistanke. Blomster er altså ikke aktuelt.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En god flaske konjakk, dersom han liker det.

Gavekort er i alle fall ikke stort, og enkelt å gjemme bort på julebordet. Gavekort på en sportsbutikk, bokhandel, velvære...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor fikk jeg en liten matkurv med gode oljer, tapenader, kjeks etc. Har også fått velværesett med bodylotion, såpe, skrubbehansker o.l. Ellers har jeg satt pris på teaterbilletter/kinobilletter, bøker, vin/alkohol og blomster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Jeg hadde faktisk tenkt å følge rådet til Elbereth om å kjøpe konjakk, men så kom jeg over et fint sett med 2 glass og en flaske til å ha brennevin i på glassmagasinet og da kjøpte jeg det. Så får han heller fylle på det han liker selv. :fnise:

Og så kjøpte jeg en stor salamipølse med bacon av en selger som sto på senteret og delte ut smaksprøver, jeg syntes den var kjempegod så da får vi håpe den faller i smak. Han pleier i hvert fall å spise salami på brødskiva i lunsjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...