Gå til innhold

Sending av julekort


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sender julekort siste uken før jul, som regel. Til folk jeg vet reiser vekk tidligere, sender jeg slik at de får kortene før de reiser. Det er jo et god-jul-kort, ikke god-slutten-av-november-kort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å sende dem mellom 10. og 15. desember jeg. Liker ikke å være sent ute med juleposten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender julekort siste uken før jul, som regel. Til folk jeg vet reiser vekk tidligere, sender jeg slik at de får kortene før de reiser. Det er jo et god-jul-kort, ikke god-slutten-av-november-kort ;)

Jeg hadde ikke tenkt å sende de nå.

Men samme hvor sent jeg sender de, så får jeg beskjed at vi var de første de fikk fra. Og da har jeg sendt den siste uken.

Pleier å sende dem mellom 10. og 15. desember jeg. Liker ikke å være sent ute med juleposten.

Var rundt den tiden jeg trodde var best å sende de.

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å sende kortene noen dager før julaften. Det er også da jeg pleier å få kort.

Om man sender den 10 desember, er kortene gjerne fremme den 11. Det er jo ganske tidlig, synes nå jeg. Det er tross alt to uker igjen til jul. Men for all del, det GJØR jo ikke noe om kortene kommer tidlig ;)

Jeg har en tante som sender kortene så jeg får dem før 1 søndag i advent... Det virker bare litt for krampegledesegtiljulaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...