Gå til innhold

Sommerbarn på vei! ♥


Gjest Arhirwen

Anbefalte innlegg

Innom og hilser på!! :sjenert:

Gratulerer med baby på vei! Må være veldig spennende!! :) Merker jeg får lyst på baby selv jeg, men bør nok vente noen år... Tihi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh! Det er tirsdag i dag ja! Blir brått "Da damene dro" og "Unge mødre" på nettet for meg senere da :gjeiper: Weee!

Får du samme virkning ved å drikke en god sprudlevann-type f.eks da?

Litt sunnere enn Cola hver dag :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen
Innom og hilser på!! :sjenert:

Gratulerer med baby på vei! Må være veldig spennende!! :) Merker jeg får lyst på baby selv jeg, men bør nok vente noen år... Tihi :fnise:

Hei hei! Så koselig med hilsen! :happy:

I noen tilfeller er det nok best å vente ja! ;) Jeg tror at man aldri blir helt klar for å få barn, men før eller siden merker man at tiden er "riktig". :)

Jeg pleier å si til samboer at "heldigvis har man noen måneder på å forberede seg på!" og han nikker nesten på seg en wiplash! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen
Åh! Det er tirsdag i dag ja! Blir brått "Da damene dro" og "Unge mødre" på nettet for meg senere da :gjeiper: Weee!

Får du samme virkning ved å drikke en god sprudlevann-type f.eks da?

Litt sunnere enn Cola hver dag :gjeiper:

Hehe... Nettet er en kjekk funksjon sånn sett! ;)

Jeg vet faktisk ikke hvordan det er med sånne sprudlevann-greier (først trodde jeg du snakka om champagne og sånt..!), men det skader ikke å prøve!

Greia er at jeg alltid har drukket mye cola, og har vel så og si blitt avhengig.. Men prøver jo allikevel å drøye forbruket. Så får bare krysse fingrene på at suget enten forsvinner eller at kroppen godkjenner sprudlevann-greier! Uten alkohol der altså.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Så koselig med hilsen! :happy:

I noen tilfeller er det nok best å vente ja! ;) Jeg tror at man aldri blir helt klar for å få barn, men før eller siden merker man at tiden er "riktig". :)

Jeg pleier å si til samboer at "heldigvis har man noen måneder på å forberede seg på!" og han nikker nesten på seg en wiplash! ;)

Hehe, blir nok aldri helt klar nei. Student selv nå, også er det mange jeg kjenner som skal ha baby! Er så koselig! Gleder meg til det blir min tur om noen år (vil være ung mor...)

Kos at man planlegger graviditeten da! Og morsomt at det gikk så fort for dere. Heldig der :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er vanskelig å avvenne seg av ting man har dilla på under en graviditet. Men jeg var avhengig av Pepsi Max tidligere. Jeg tror jeg nå har drukket maks. 5 glass med det siden jeg fikk positiv graviditetstest.

Jeg hadde dilla på appelsiner helt til jeg fikk en råtten en...Usj.. Nå om dagen går det i nektariner. Egentlig all frukt frister, og det er jo ikke det verste å få dilla på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arhirwen
Tror det er vanskelig å avvenne seg av ting man har dilla på under en graviditet. Men jeg var avhengig av Pepsi Max tidligere. Jeg tror jeg nå har drukket maks. 5 glass med det siden jeg fikk positiv graviditetstest.

Jeg hadde dilla på appelsiner helt til jeg fikk en råtten en...Usj.. Nå om dagen går det i nektariner. Egentlig all frukt frister, og det er jo ikke det verste å få dilla på.

Etter det jeg har lest, så kan man drikke mer av for eks. Coca Cola enn kaffe i løpet av en dag. Selv om det er langt i fra sunt. :)

Frukt er neimen ikke dumt å ha dilla på nei!

Sitter egentlig å venter på at det ordentlige suget med stor S skal melde seg - det som alle snakker om, at man MÅ bare ha det og sånt. Men har ikke kjent det ennå tror jeg.. For det varierer veldig på hva jeg har lyst på. Har fått inntrykk av at det som regel er en spesifikk ting som man konstant har lyst på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke dilla på noe spesielt. Er egentlig litt glad for det, må være slitsomt :ler2:

Det eneste jeg merker er at jeg generelt har veldig lyst på karbo for tiden. Det kan være brød, rundstykker, pasta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter egentlig å venter på at det ordentlige suget med stor S skal melde seg - det som alle snakker om, at man MÅ bare ha det og sånt. Men har ikke kjent det ennå tror jeg.. For det varierer veldig på hva jeg har lyst på. Har fått inntrykk av at det som regel er en spesifikk ting som man konstant har lyst på. :)

Jeg har ikke en ting jeg konstant har lyst på, det varierer. Men det kommer et skikkelig Sug... Blir nesten irritert hvis vi ikke har det i hus... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen
Jeg har heller ikke dilla på noe spesielt. Er egentlig litt glad for det, må være slitsomt :ler2:

Det eneste jeg merker er at jeg generelt har veldig lyst på karbo for tiden. Det kan være brød, rundstykker, pasta....

Hehe.. Er enig i at det må være slitsomt å gå å tenke på en ting hele tiden!

Jeg har ikke en ting jeg konstant har lyst på, det varierer. Men det kommer et skikkelig Sug... Blir nesten irritert hvis vi ikke har det i hus... :ler:

Hehe... Kjenner til den der ja! :) På en måte hadde det vært praktisk å hatt dilla på en ting også, når jeg tenker meg om, for da kunne man ha hamstra den tingen! Så slapp man det å måtte jage mannen ut sent på kvelden! :fnise:

For jeg er sånn at jeg MÅ ha det med en gang - jeg klarer ikke å vente til dagen etterpå når vi skal på butikken.. Har dere det slik også?

-----

I går opplevde jeg noe veldig rart! Satt på cafè med ei veninne, og mens vi satt å prata så fikk jeg så merkelig vondt i området i/rundt navelen. Det var akkurat som om jeg ikke klarte å puste ordentlig inn, for da gjorde det vondt. For å si det rett ut så kjentes det ut som om ungen tok tak i navlestrengen og rett og slett røska til!! :haar:

Det gikk over etter en stund, men ble jo så klart litt redd da. Men regner med at hvis det var noe galt, så hadde jeg nok merket det på en annen måte. :)

Det morsomste var at jeg leste i en sånn "uke for uke" - greie, at på denne tiden kan det hende ungen snurrer rundt og romsterer fælt i magen, og at det fort kan gå krøll på navlestrengen (uten at det er noe farlig). Måtte le litt da, for jeg så for meg at det var dette som skjedde da jeg var på cafè! :ler: Stakkar bebisen har snurra rundt og hatt det morro, og plutselig var det noen sekunders stopp med all tilføring gjennom navlestrengen når det ble en knute!! :fnise:

Men kommer nok til å spørre mamma og søstern om de har kjent noe lignende før. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart å tenke på at disse små romsterer så mye rundt i magene våres!

Jeg synes jeg kjenner så mye rart i magen jeg, at jeg nesten ikke reagerer på det lenger. Det stikker og strekker og bobler og knyter og prikker og gudvethva.... :rolleyes:

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

Siden uka har begynt, så får jeg ønske dere en god uke effy og Aricept!

Snakka med mamma om den navlestreng-episoden, men hun hadde ikke kjent noe sånt da hun var gravid. Men kom til å tenke på at ting flytter seg jo ganske mye for tiden, og jeg ser at livmora har kommet seg lenger opp til navelen nå. Så skal ikke forundre meg om ting flyttet på seg og at det røska litt akkurat da! :fnise:

I dag fikk jeg endelig kjøpt meg mammabukse i riktig størrelse!! :hoppe: Trondheim er virkelig byen altså! Hehe.. Finner alltid klær her!

Nå er det ikke mange dager igjen til UL heller!! :danser:

Nest siste dag i Trondheim nå! Den lille beveget seg faktisk på flyet oppover! Er ganske overbevist om det ihvertfall, for det var akkurat som om noen knipsa med fingrene fra innsiden! :happy:

Kjøpte forresten et sånn "horn" (aner ikke hva det heter) som man setter på magen, og så kan den kommende pappa høre hjertelyd! Skal prøve det i kveld når det er helt stille! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arhirwen

Nå har vi kommet helskinnet hjem igjen, men kan ikke skryte av en flott flytur hjem! Gårsdagen var en slitsom dag som gikk i ett fra kl 08.00 til 16.30, og da var jeg så sliten i hodet og kroppen at jeg ville bare sove! Når vi satt på flyplassen ble jeg mer og mer kvalm og svimmel, for jeg hadde nok drukket for lite i løpet av dagen også.

I dag er jeg mye bedre, men er kjempesliten!!

Tror jeg må begynne å holde et øye med ryggen min.. Virker som om den ikke tåler så mye, spesielt nede i korsryggen/halebeinet. :( Får håpe jeg ikke må slite med det fremover!

I morgen er det UL, kl 10.30! :hoppe: Det blir kjempegøy, og håper bebisen er kjempevillig til å vise seg frem! Hihi! Men vi har bestemt oss for å ikke vite kjønn da. :) Er egentlig fornøyd med det, for det blir stas når h..n kommer ut! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med UL!! :popcorn: Første UL det, sant? :) Jeg ville selv ikke ha visst kjønnet.. Tenker som så at det blir mye mer spennende når h*n kommr da.. På en måte.. hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen
Så spennende med UL!! :popcorn: Første UL det, sant? :) Jeg ville selv ikke ha visst kjønnet.. Tenker som så at det blir mye mer spennende når h*n kommr da.. På en måte.. hehe.. :)

Det er første UL ja! :) Har gått å ventet lenge på den! Hehe..

Når det gjelder kjønn, så kommer jeg nok til å fronte at med andremann skal vi vite kjønn. Hehe.. Men det er mer av praktiske grunner også, for å vite hva man kan bruke om igjen og hva som må kastes/gis bort og kjøpes. :)

Men er fornøyd med valget til kommende pappan nå. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende med UL da! Gleder meg til å lese referat når du får tid :jepp:

Har alltid tenkt at jeg ikke vil vite kjønn når den dagen kommer, men tror egentlig jeg har ombestemt meg.

Er altfor nysgjerrig, og enda mer glad i å handle til lille nurket. Har til og med kjøpt et par ting selv om jeg ikke er gravid en gang :sjenert:

Men har satt en stopper nå altså ;)

Håper dere får noen fine bilder hvertfall da! Stor dag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen
Artig å ikke vite kjønn, vil jeg tro :) Tror ikke jeg heller vil vite det når den dagen kommer..

Lykke til på UL i alle fall :jepp:

Jeg tenkte i starten at jeg ikke ville vite jeg også, men ombestemte meg egentlig litt underveis. Hehe.. Sambo var på gli han også, helt til han snakka med pappan sin om at man ikke skal vite! :ler: Men synes som sagt det er helt i orden å ikke vite! :)

Spennende med UL da! Gleder meg til å lese referat når du får tid :jepp:

Har alltid tenkt at jeg ikke vil vite kjønn når den dagen kommer, men tror egentlig jeg har ombestemt meg.

Er altfor nysgjerrig, og enda mer glad i å handle til lille nurket. Har til og med kjøpt et par ting selv om jeg ikke er gravid en gang :sjenert:

Men har satt en stopper nå altså ;)

Håper dere får noen fine bilder hvertfall da! Stor dag :hoppe:

Skjønner godt det med å handle inn ting altså! :) Sambo er litt for å vente med innkjøp og sånt han da, og jeg er forsåvidt enig.. Men samtidig er det ganske koselig å shoppe inn litt småting ihvertfall! Så får se om jeg får snikt meg til det! :fnise::lur:

Tenker det med innkjøp tar litt av nå etter UL! :sjenert:

Ja, håper også på fine bilder! Og ikke minst at jeg klarer å skjønne hva som er hva! :ler: Familiene på begge sider tripper og venter på bilder også!

Innom og sier hei!:)

Hei tilbake! Så koselig med nye fjes her! :jepp:

Og grattis med 12 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...