Gjest Nuni Skrevet 12. februar 2009 #221 Del Skrevet 12. februar 2009 for hele 4 måneder! Du er snart halvveis, tenk det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 12. februar 2009 #222 Del Skrevet 12. februar 2009 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 13. februar 2009 #223 Del Skrevet 13. februar 2009 Takk for hilsener! Ja, tenk at jeg snart er halvveis! Utrolig å tenke på! Nå er jeg ganske sikker på at jeg kjenner liv - for nå kiler det noe voldsomt i magen for tiden! :happy: Føles ut som sommerfugl-vinger slik som mange beskriver det som. I dag skal jeg se om jeg finner meg noen mammaklær, for nå er lønningsdagen her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 13. februar 2009 #224 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Nytt magebilde siden jeg er 4. mnd nå! Og her er en serie fra første bilde til i dag. Har begynt å fundere litt på om det kanskje blir jente siden jeg begynner å legge på meg i bredden nå! Sambo har alltid hatt en sterk feeling på jente.. Er neimen ikke sikker jeg! Endret 13. februar 2009 av Arhirwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 13. februar 2009 #225 Del Skrevet 13. februar 2009 Nå har jeg fått kjøpt meg litt mammaklær!! Fant ikke noe bukser da, men skal på en annen butikk i morgen og forhåpentligvis finne en bukse! I dag skal vi ha luksus-middag: raqulett eller hva det nå heter! Sånn bordgrill, og så skal vi steke biff, pølsebiter og pepperoni og ha ris, sjysaus eller bernaisesaus ved siden av! Nammm!! Vi unte oss ordentlig indrefilet i dag, så det blir veldig bra! Kjøpte også gave til oss i dag: brødbakemaskin! Nå blir det masse ferskt brød! God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 13. februar 2009 #226 Del Skrevet 13. februar 2009 Så fin mage Gøy med bilder!! Brødbakemaskin har jeg hørt mye positivt om, det virker kjempeluksus! Du må fortelle hvordan det går når du får prøvd! Virker innmari kos å kjøpe mammaklær da God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 14. februar 2009 #227 Del Skrevet 14. februar 2009 16 uker! Så utrolig fin babymage du har! Jeg vil også ha.. Er bare fett her... Fant du noen mammabukser i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 15. februar 2009 #228 Del Skrevet 15. februar 2009 Så fin mage du har, litt misunnelig Ikke så lenge til UL nå, det blir spennende!! Har dere bestemt om dere vil vite om det er gutt eller jente ? Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 15. februar 2009 #229 Del Skrevet 15. februar 2009 Så fin mage Gøy med bilder!! Brødbakemaskin har jeg hørt mye positivt om, det virker kjempeluksus! Du må fortelle hvordan det går når du får prøvd! Virker innmari kos å kjøpe mammaklær da God helg! I dag hadde vi ferskt brød til frokost!! Brødet ble faktisk kjempebra! Så en slik maskin anbefales virkelig! Så må vi bare huske å lage niste om morgenen nå da..hehe.. Det var jo et av argumentene for å kjøpe den! 16 uker! Så utrolig fin babymage du har! Jeg vil også ha.. Er bare fett her... Fant du noen mammabukser i dag da? Tenk at vi er så langt på vei!! Jeg fant ingen bukser i dag.. Men jeg skal på en annen butikk å se i løpet av uken. Skal på et arrangement den 24. som krever litt pent antrekk (les: business-stil), så håper jeg finner en bukse eller et skjørt som passer! Fikk kjøpt et par gensere da, og jeg må si at det var deilig å gå i noe som ikke stramma så grusomt på magen! For ikke å snakke om gensere som sklir opp! Er nok snart en babymage hos deg også! Så fin mage du har, litt misunnelig Ikke så lenge til UL nå, det blir spennende!! Har dere bestemt om dere vil vite om det er gutt eller jente ? Ha en fin søndag Er UL den 26, så det er absolutt ikke lenge til! Gleder meg masse!! I utgangspunktet har vi sagt til alle at vi vil vente til ungen kommer ut.. Men i det siste har jeg begynt å kikke på en del utstyr, og det hadde jo vært koselig å kunne kjøpt noe søtt i rosa eller blått og sånt.. Men har bestemt at det er opp til kommende pappa å avgjøre. Men det morsomme er at han har begynt å tenke litt på det han også..! Og han sa i går at det hadde vært gøy å vite kjønnet også da.... Så vi får se hva som skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 16. februar 2009 #230 Del Skrevet 16. februar 2009 Fint magebilde Så kult at du er 4 mnd allerede, nå begynner tiden å gå fort altså! Innviet min første mammabukse i helga - det var deilig det! På H&M der jeg bor har de iallefall noen mørke finbukser eller skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 16. februar 2009 #231 Del Skrevet 16. februar 2009 Gratulerer med fire måneder Brødbakemaskin er nok deilig ja! Vi har en stående vi også, som jeg fikk av mormor og morfar en gang. Men nå finner vi ikke den ene eltekroken Husker jeg prøvde den for noen år siden, men da fikk jeg ikke til noe bra brød. Hva for en oppskrift brukte du da? Fin mage har du også Når er UL igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 16. februar 2009 #232 Del Skrevet 16. februar 2009 Gratulerer med fire måneder! Tiden går ikke, den løper med ekspressfart! Vil dere vite kjønnet på UL den 26.? Jeg hadde også en sterk følelse av før UL, for jeg synes jeg hadde så høy mage. Det viste seg å stemme! Så magefølelse skal man ikke kimse av (greit, det var 50-50, men likevel). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mercury Skrevet 17. februar 2009 #233 Del Skrevet 17. februar 2009 Heisann! Jeg, en fersk bruker, syns at bloggen din er veldig spennende å følge med på! :gjeiper: Har bestandig syntes at graviditet og småbarn er spennende og ikke minst koslig, selv om jeg ikke har noe erfaring med det selv :gjeiper: Tipper forresten at det blir jente Håper jeg får lov til å følge med videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 17. februar 2009 #234 Del Skrevet 17. februar 2009 Fint magebilde Så kult at du er 4 mnd allerede, nå begynner tiden å gå fort altså! Innviet min første mammabukse i helga - det var deilig det! På H&M der jeg bor har de iallefall noen mørke finbukser eller skjørt. Ja, tenk så fort tiden har gått!! Og tipper at tiden fremover går like fort! På de H&M jeg har vært på her i by'n er det ikke noe å skryte av, dessverre! Men skal en tur til den godeste bartebyen nå til helgen, så da får vi saumfare litt der! Gratulerer med fire måneder Brødbakemaskin er nok deilig ja! Vi har en stående vi også, som jeg fikk av mormor og morfar en gang. Men nå finner vi ikke den ene eltekroken Husker jeg prøvde den for noen år siden, men da fikk jeg ikke til noe bra brød. Hva for en oppskrift brukte du da? Fin mage har du også Når er UL igjen? Takker! Kjedelig når en sånn essensiell del mangler da! Vi bruker en oppskrift som står i bruksanvisningen. Hvis du vil ha den så si i fra, så får du plutselig en oppskrift i dagboken din! UL er 26 februar! Gosj, det er ikke lenge til!! (tror egentlig ikke det har gått opp for meg ennå at vi skal SE på bebisen!! Ei heller har det ordentlig gått opp for meg at det er en BEBIS i magen...!) :dåne: Gratulerer med fire måneder! Tiden går ikke, den løper med ekspressfart! Vil dere vite kjønnet på UL den 26.? Jeg hadde også en sterk følelse av før UL, for jeg synes jeg hadde så høy mage. Det viste seg å stemme! Så magefølelse skal man ikke kimse av (greit, det var 50-50, men likevel). Har bestemt at det er opp til kommende pappa å avgjøre om vi skal vite kjønn eller ikke. Jeg ble mer og mer klar på at jeg vil vite kjønn, og pappa'n var på gli han også.. Helt til han snakket med sin pappa som fortalte om tradisjoner og diverse.. Da gikk vi mer tilbake til å ikke vite. Så tror tiden vil vise akkurat på det punktet! Etter å ha tatt noen sånne kinesiske kalkulatorer og lest om tegn i ulike artikler, så heller det faktisk mer og mer mot jente nå føler jeg! Og folk begynner å kommentere at "det er moro å se at jeg begynner å få bollekinn"! Synes egentlig det er litt moro jeg også, med tanke på at jeg alltid har vært T Y N N. Men etter at jeg i går kveld oppdaget en påbegynt dobbelthake, så var det ikke fullt like moro..! Heisann! Jeg, en fersk bruker, syns at bloggen din er veldig spennende å følge med på! :gjeiper: Har bestandig syntes at graviditet og småbarn er spennende og ikke minst koslig, selv om jeg ikke har noe erfaring med det selv :gjeiper: Tipper forresten at det blir jente Håper jeg får lov til å følge med videre Så koselig med nye fjes! Så klart du kan følge med videre! Noterer deg på tippelisten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 17. februar 2009 #235 Del Skrevet 17. februar 2009 Takker! Kjedelig når en sånn essensiell del mangler da! Vi bruker en oppskrift som står i bruksanvisningen. Hvis du vil ha den så si i fra, så får du plutselig en oppskrift i dagboken din! UL er 26 februar! Gosj, det er ikke lenge til!! (tror egentlig ikke det har gått opp for meg ennå at vi skal SE på bebisen!! Ei heller har det ordentlig gått opp for meg at det er en BEBIS i magen...!) :dåne: Ja, gjerne det Tusen takk! Nei, det er jo absolutt ikke lenge til! Så utrolig spennende da! Det må være rart å tenke på ja.. Men ganske herlig også :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 17. februar 2009 #236 Del Skrevet 17. februar 2009 Ja, gjerne det Tusen takk! Nei, det er jo absolutt ikke lenge til! Så utrolig spennende da! Det må være rart å tenke på ja.. Men ganske herlig også :rødme: Da skal jeg skrive den i dagboken din nå. Tror nok hele UL-opplevelsen blir spennende og fin sånn i etterkant. Får se om jeg legger ut bilde på en blogg eller noe der jeg gir dere faste lesere tilgang til bildet når den tid kommer. (for dem som vil se selvfølgelig! Hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 17. februar 2009 #237 Del Skrevet 17. februar 2009 Da skal jeg skrive den i dagboken din nå. Tror nok hele UL-opplevelsen blir spennende og fin sånn i etterkant. Får se om jeg legger ut bilde på en blogg eller noe der jeg gir dere faste lesere tilgang til bildet når den tid kommer. (for dem som vil se selvfølgelig! Hehe) Nice! =) Å! Det hadde vært koselig å se Moro med blogg da! Har lyst til å lage en selv, men gidder ikke før jeg har noe vettugt å skrive der Men når jeg blir gravid er det godt mulig jeg lager en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 17. februar 2009 #238 Del Skrevet 17. februar 2009 Nice! =) Å! Det hadde vært koselig å se Moro med blogg da! Har lyst til å lage en selv, men gidder ikke før jeg har noe vettugt å skrive der Men når jeg blir gravid er det godt mulig jeg lager en! Jeg prøvde å starte en blogg i romjula eller noe, men det er bare å gi opp. Hehe.. Har nok med denne dagboken egentlig! Men her på KG kan man opprette en blogg og den har en innstilling der man legger til de som kan se bloggen. Smart, egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 17. februar 2009 #239 Del Skrevet 17. februar 2009 Støtter blogg, det er så kos både for oss å se, men sikkert også for deg å ha det samlet og lett tilgjengelig Ikke lenge til UL nå nei! Det blir nok flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 17. februar 2009 #240 Del Skrevet 17. februar 2009 I går og i dag har jeg hatt skikkelig kick på kullsyre..som i brus altså!! Typisk hvis det er sånne greier jeg skal ha dilla på..! Sambo har sen kveld på jobben i dag, og nå er han straks hjemme igjen! Og da har han vært innom butikken og kjøpt appelsiner og coca cola! I dag er TV-kvelden min, som starter kl 2000 med " Da damene dro", fortsetter med "Unge Mødre 3" kl 2100 og til slutt "CSI"! Og det endte i tårer denne gangen også når jeg så på " Da damene dro"! Det tok kaka når lille Sander sa "Æ savne dæ" til mamman sin på telefonen! Heia hormoner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå