Gå til innhold

Past Life Regression


Gjest Tidligere liv

Anbefalte innlegg

Gjest Tidligere liv

Jeg fant denne nettsiden om past life regression og lurte på om noen har prøvd dette, og eventuelt vet om det fungerer?

Jeg synes past life regression virker spennende, men jeg tør ikke prøve, fordi jeg er redd for om det kan være skadelig.

På siden jeg lenket til finnes det en "guide" til hvordan man gjør det, noen historier om det og i tillegg er det en video der, hvor man blir geleidet ...

Dette var spennene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cederic Rueben

Det er ikke skadelig.

Men nei jeg har ikke prøvd det. Kunne tenkt meg og prøve men jeg har uansett en ganske sterk følelse hvor jeg bodde og levde i mitt forgje liv så jeg vet ikke om jeg noen gang kommer til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidligere liv

Såpass!

Er det en medfødt følelse, eller er det noe du "tror" fordi du er veldig opptatt av en nasjon/kultur?

Jeg har hørt at folk kan ha minner fra tidligere liv, tror du det går ann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cederic Rueben
Såpass!

Er det en medfødt følelse, eller er det noe du "tror" fordi du er veldig opptatt av en nasjon/kultur?

Om det er medfødt vet jeg ikke. Men jeg har alltid følt meg tilknyttet til det landet så lenge jeg har levd. Har aldri vært der men det er som jeg lengter hjem dit. Men jeg er veldig opptatt av kulturen nasjonen historien. Det er akkurat som jeg har et merkelig tilknytting til landet. Når jeg tenker på det så er det som og tenke på et sted hvor jeg en gang trivdes veldig godt. Det er som et hjemland jeg aldri har satt min fot i.

Men om det er slik at jeg har levd et tidligere liv der. Eller innbildning vel det vet jeg ikke. Men jeg er 99% at jeg levde i mitt forgje liv i det landet.

Jeg har hørt at folk kan ha minner fra tidligere liv, tror du det går ann?

Ja jeg tror også at mye av de ting de vaner og rare uvaner vi har. Er ting vi har tatt med oss fra tidligere liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...