Gå til innhold

ny kjæreste


tinaballerina

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med min nye kjæreste i rundt 2 måneder, men aner ikke hva jeg skal kjøpe til han til jul...han sier det ikke er så farlig...typisk menn!!

Noen som har noen gode tips?? :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vært fint om du skrev hvor gammel han var og hvor mye du har tenkt å bruke, da er det lettere å komme med forslag :)

Har han noen spesielle interesser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 35 år...regner med å bruke rundt 1000-1500 kroner...

han er veldig interessert i friluftsliv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er kjedelig og om han kanskje har massevis av sånt fra før, men hva med en skikkelig god fleecejakke eller noe sånt? Eller noe annet turutstyr, du kan jo fiske litt om det er noe han mangler...

Eller revy/standup/teater-billetter og gavekort på restaurant, så får dere en skikkelig koselig kveld sammen ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å leie en hytte i nærheten av skog eller fjell eller hvor han liker å være? Et hytteopphold for begge to en gang etter jul? Er litt usikker på hvor prisene ligger på det, men er sikkert noe til en rimelig penge.

Jeg har også vært sammen med min i ca to måneder, og han liker å reise, så jeg skal bestille et hotellopphold i Bergen eller Trondheim til en gang utpå nyåret, og pakke inn bestillingsbekreftelsen og pakke inn og gi til ham til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en skikkelig fin ryggsekk? F.eks en sånn som kan brukes som dagtursekk og korte overnattinger? Jeg har en Norrøna sekk som jeg er veldig fornøyd med, den er 45 liter og likner litt på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...