Gå til innhold

Julegaver til vanskelige foreldre som har alt


Gjest Gjest_Sol_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sol_*

Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til foreldre i år!

Har veldig lite penger i år, så det skal ikke være på mer enn rundt 200 kr til mamma og stefaren min og 200 kr til pappa og stemoren min.

Mamma og stefaren min er litt opptatt av masker laget av tre o.l, så de har jeg alt kjøpt ei maske til når jeg var i Egypt. Men har 200 kr igjen til gave til dem!

Stilen de har i hjemmet er ganske moderne, men koselig. Fargene som går igjen er lilla, svart og grått. De er begge 37 år gamle. Mamma elsker musikk, både det en hører på radioen og rolig koselig klassisk musikk. De begge liker dvd-er, den store hiten nå har vært Varg Veum. Mamman min er ikke noe så veldig til kokk, så kjøkkenting er egentlig ikke det hun liker i gaver. Stefaren min er veldig opptatt av å fikse ting. Fikser på alt...Småbarnsforeldre samt tenåringsforeldre. Har båt.

Hos pappa er det min stemor som fikser alt som har med huset å gjøre, inni altså, men hun er veldig bestemt på hva hun ikke liker og hva hun liker,så pyntegjenstander er litt teit å gi i gave til dem. Prøvde meg på kino-gavekort i fjor...vel, de henger enda på tavla! Har hytte på fjellet og båt. Pappa er 41 og stemoren min er 33. Småbarnsforeldre og tenåringsforeldre..venter baby i april.

Pappa er en type person som også liker å fikse ting over alt osv.

Problemet er å finne noe dem kan få ilag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med en god flaske vin og noen gode oster?

God kaffe og noe god sjokolade?

Sånne ting hadde jeg satt pris på å få av mine barn, og det får man aldri for mye av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær kreativ og lag noe fint med hendene.

Finn en fin trerot og lim på noen nisser, kongler, noen røde kuler og en sølvsløyfe. Sim-sala-bim så har du en juledekorasjon som koster flesk i butikken, men som nesten er gratis for deg.

Eller så lager du noen søte trolldeig-engler med glorie på hodet. To som synger, en som spiller fløyte. Mal dem med blå kjoler og lag litt sølvglitter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe en fin blomst/plante, og skrive et hjemmelaget gavekort hvor du inviterer begge ut på middag på din/deres favoritt resturat? Andre tjenester som barnepass/husvask e.l Evt juleflaxlodd....? Pakkes det inn i litt cellofan med sløyfe så ser det fint ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...