Gå til innhold

klar


Gjest nybegynner

Anbefalte innlegg

Gjest nybegynner

hei

jeg har nettopp begynt å kunne se skygger osv... dvs jeg kan beskrive ånder som dukker opp rundt meg - og har klart det flere ganger med fulltreffer... jeg kjenner flere som er langt mer klarsynte og opplever flere ting enn meg, og de sier jeg alltid har hatt dette i meg... men med de nyåpnede evnene kommer det også mange spørsmål.

jeg skal om ett par timer møte en jeg er forlesket i ...

og vet ikke om dette har noe med saken og gjøre...

Men jeg har i de siste timene og spesielt nå fått veldig "klare" øyne. dvs jeg ser vesentlig klarere enn jeg gjør ellers..... ute(naturen) og rundt(inne) meg er jeg også omgitt av en kjærlig, varm og lidenskapelig følelse.... hva kan dette være?

håper på svar

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke helt.

Du er tydeligvis forelsket slik jeg ser det? Derfor du kanskje har varme følelser rundt det, ellers kan det være ekstra evner du har så klart, som gir deg signaler om at dette kan bli noe bra ;)

Endret av BrunetteBarbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, forelsket er jeg.

men spørsmålet er vel mer hva som foregår når man får "klare" øyne - altså at alt rundt deg blir mye klarere enn hva de vanligvis er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At eventuelle ånder kan nærme seg deg, sagte men sikkert i din psykes tempo? :)

For de kommer til deg, når du er helt klar. Aldri før, da kan du bli skremt... Det vil de jo ikke.

Så det som kanskje foregår er at åndene nærmer seg deg! Er det ikke gøy? :)

Endret av BrunetteBarbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nybegynner

he..he...

har nemlig vanligvis uklare øyne før de dukker opp - og gjerne mens de er der også... så jeg lurte på om dette rett og slett kunne tyde på noe annet ...

som du nevnte kanskje noe med forelskelsen? hehe...

fikk en følelse av at jeg måtte se ut i stad - og det var så Vakkert :)

og både før, etter og nå sitter jeg med denne "tingen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nettopp begynt å kunne se skygger osv... dvs jeg kan beskrive ånder som dukker opp rundt meg - og har klart det flere ganger med fulltreffer... jeg kjenner flere som er langt mer klarsynte og opplever flere ting enn meg, og de sier jeg alltid har hatt dette i meg... men med de nyåpnede evnene kommer det også mange spørsmål.

Jeg håper du skjønner at vi skeptikere vil si at disse opplevelsene dine kun er i hodet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper du skjønner at vi skeptikere vil si at disse opplevelsene dine kun er i hodet ditt?

De fleste av oss er veldig klar over det ja, hehe :)

Hhaha, nå ler jeg skikkelig. selvfølgelig syns dere nå det!! :eeeh:

Jeg går ikke ut å forteller alle på gata dette liksom. Da hadde jeg virka enda galere, men jeg har mange jeg snakker med som tror meg.

Uansett, målet mitt/vårt er ikke å konvertere mennesker. For meg føles det at du prøver å presse meg ut i en annen slags religion når du sier sånt om "oss". Vi er vandt til å møte mennesker med dine holdninger. Som oftest lar alle "medier" sånne som deg bare være. Vi bærer ikke nag til deg fordi du ikke tror oss...

Husker jeg før var fortvilt over at ingen ville tro meg. Det gikk over. :)

Endret av BrunetteBarbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

he..he...

har nemlig vanligvis uklare øyne før de dukker opp - og gjerne mens de er der også... så jeg lurte på om dette rett og slett kunne tyde på noe annet ...

som du nevnte kanskje noe med forelskelsen? hehe...

fikk en følelse av at jeg måtte se ut i stad - og det var så Vakkert :)

og både før, etter og nå sitter jeg med denne "tingen"

Jeg forstår deg, men samtidig ikke for folk som eventuelt innehar disse evnene uttrykker seg veldig forskjellig.

"Problemet" ditt er at du klarer helt å uttrykke det du ser og opplever. Det er jo vanskelig. Å formidle noe som "nesten ingen ser". Har de ikke har den sensitiviteten og "åpenheten" kan de ikke evne å se det, ei heller tro på dette heller.

Vår eventuelle misjon er å kunne videreformidle det vi ser, hører, føler og gjør slik at vi blir trodd til de som ønsker å høre det vi har å si, men det er jo så vanskelig å forklare. Da spesielt for en som ikke tror. :)

Du forstår kanskje godt hva jeg mener?

Endret av BrunetteBarbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, forelsket er jeg.

men spørsmålet er vel mer hva som foregår når man får "klare" øyne - altså at alt rundt deg blir mye klarere enn hva de vanligvis er ;)

Det er adrenalinet det. Får det samme selv hvis jeg drikker mye eller er stressa, blir sjokkert eller redd. Også like før besvimelse. Tror ikke det har så mye med din klarsynthet å gjøre, og ikke sammenheng med åndene du ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nybegynner

hei :)

takk for alle fine svar brunettbarbie :)

som du skjønner er jeg veldig fersk og lurer på mye..

men jeg hadde en usedvanlig hyggelig kveld i går! :)

og jeg opplevde faktisk noe en av venninnene mine sa kom til å skje på forhånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millebart
hei :)

takk for alle fine svar brunettbarbie :)

som du skjønner er jeg veldig fersk og lurer på mye..

men jeg hadde en usedvanlig hyggelig kveld i går! :)

og jeg opplevde faktisk noe en av venninnene mine sa kom til å skje på forhånd ;)

er venninda di klarsynt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nybegynner
Jeg går ikke ut å forteller alle på gata dette liksom. Da hadde jeg virka enda galere, men jeg har mange jeg snakker med som tror meg.

Noen personer er mer åpne for svevende og abstrakte påstander om ånder og engler. Dette er som regel personer som har behov for å finne fantastiske forklaringer på livets mange gåter.

Hjernen er en forundelig ting. Den kan få oss til å oppleve de mest fantastike hallusinasjoner i alle sanser. Noen personer har disse hallusinasjonene fordi de har en hjerneskade eller er syke, f.eks skisofreni. Andre får disse opplevelsene ved å ta f.eks LSD.

Forklaringen om at disse opplevelsene kommer utenifra er dessverre avvist utallige ganger. Men tro meg når jeg sier at de fleste skeptikere nok hadde synes det var fantastisk om disse utrolige opplevelsene hadde kommet utenifra - og at ånder og engler faktiske eksisterte.

Fantastiske påstander, krever fantastiske bevis. Sånn er det bare. Og de enkleste forklaringene er som regel de riktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen personer er mer åpne for svevende og abstrakte påstander om ånder og engler. Dette er som regel personer som har behov for å finne fantastiske forklaringer på livets mange gåter.

Hjernen er en forundelig ting. Den kan få oss til å oppleve de mest fantastike hallusinasjoner i alle sanser. Noen personer har disse hallusinasjonene fordi de har en hjerneskade eller er syke, f.eks skisofreni. Andre får disse opplevelsene ved å ta f.eks LSD.

Forklaringen om at disse opplevelsene kommer utenifra er dessverre avvist utallige ganger. Men tro meg når jeg sier at de fleste skeptikere nok hadde synes det var fantastisk om disse utrolige opplevelsene hadde kommet utenifra - og at ånder og engler faktiske eksisterte.

Fantastiske påstander, krever fantastiske bevis. Sånn er det bare. Og de enkleste forklaringene er som regel de riktige.

tar du kallenavnet til trådstarter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Klart Syn
Noen personer er mer åpne for svevende og abstrakte påstander om ånder og engler. Dette er som regel personer som har behov for å finne fantastiske forklaringer på livets mange gåter.

Hjernen er en forundelig ting. Den kan få oss til å oppleve de mest fantastike hallusinasjoner i alle sanser. Noen personer har disse hallusinasjonene fordi de har en hjerneskade eller er syke, f.eks skisofreni. Andre får disse opplevelsene ved å ta f.eks LSD.

Forklaringen om at disse opplevelsene kommer utenifra er dessverre avvist utallige ganger. Men tro meg når jeg sier at de fleste skeptikere nok hadde synes det var fantastisk om disse utrolige opplevelsene hadde kommet utenifra - og at ånder og engler faktiske eksisterte.

Fantastiske påstander, krever fantastiske bevis. Sånn er det bare. Og de enkleste forklaringene er som regel de riktige.

Vi som er medium vet at skeptikere som deg tenker slikt om oss.

Hvorfor har du et så sterkt behov for å stille diagonoser på folk? Jeg kan også kommunisere med de døde, og jeg har tatt blodprøver for psykoser og alt men jeg hadde ikke det i blodet. Mangen tror man er gal når man opplever sånt men sannheten er at du som en skeptiker mest sannsynlig aldri vil oppleve dette, og vet du hva?

Synd for deg!

Hvis du ikke liker dette og har behov for å tale så nedlatende til dine medmennesker ønsker jeg deg vekk herfra. Du har negativ energi med en slik innstilling. Du burde forandre deg. Åpne deg mer og utvide din menatel horisont. Respekt oss slik vi respekterer deg som en skeptiker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fortsatt nybegynner
Hvis du ikke liker dette og har behov for å tale så nedlatende til dine medmennesker ønsker jeg deg vekk herfra. Du har negativ energi med en slik innstilling. Du burde forandre deg. Åpne deg mer og utvide din menatel horisont. Respekt oss slik vi respekterer deg som en skeptiker!

Du må også respektere at folk stiller seg tvilende til dine fantastiske påstander. Hvorfor skal vi godta dine fantastiske historier bare fordi du opplever utrolige ting inne i hodet ditt?

Hvis du trives med disse "åndene" - kjempefint. Men hvis du vil komme noen vei med andre personer enn likesinnede "skrullinger", må du nok endre strategi.

Jeg sier ikke at du forsøker å lure noen. Jeg sier bare å gi deg en mer naturlig forklaring på dine fantastiske observasjoner og opplevelser. For deg er disse opplevelsene 150% ekte. Jeg bestrider ikke at du selv tror på dette. Jeg bestrider din tolkning av disse opplevelsene.

Hvis du eller dine likesinnede greier å levitere steiner, må vel dette lett kunne la seg gjenta f.eks på en film i første omgang? Senere vil nok noen kreve å se det "live". Men i første omgang - ta det opp på film og vis oss det. Kanskje du blir overrasket når du ser på filmen igjen selv i ett "friskt" øyeblikk, og ser på filmen at det ikke er noen bevegelse på disse steinene alikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du må også respektere at folk stiller seg tvilende til dine fantastiske påstander. Hvorfor skal vi godta dine fantastiske historier bare fordi du opplever utrolige ting inne i hodet ditt?

Hvis du trives med disse "åndene" - kjempefint. Men hvis du vil komme noen vei med andre personer enn likesinnede "skrullinger", må du nok endre strategi.

Jeg sier ikke at du forsøker å lure noen. Jeg sier bare å gi deg en mer naturlig forklaring på dine fantastiske observasjoner og opplevelser. For deg er disse opplevelsene 150% ekte. Jeg bestrider ikke at du selv tror på dette. Jeg bestrider din tolkning av disse opplevelsene.

Hvis du eller dine likesinnede greier å levitere steiner, må vel dette lett kunne la seg gjenta f.eks på en film i første omgang? Senere vil nok noen kreve å se det "live". Men i første omgang - ta det opp på film og vis oss det. Kanskje du blir overrasket når du ser på filmen igjen selv i ett "friskt" øyeblikk, og ser på filmen at det ikke er noen bevegelse på disse steinene alikevel?

Det var noe av det jeg og lurte på.

Har du aldri sett dette på tv en gang? Apropo at likesinnede faktisk har vist og viser oss dette på film hver dag, hehe. :)

Om du tror på det for være din sak selvsagt.

Ps: det er ikke alle filmene jeg tror på av dem heller.

Endret av BrunetteBarbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noe av det jeg og lurte på.

Har du aldri sett dette på tv en gang? Apropo at likesinnede faktisk har vist og viser oss dette på film hver dag, hehe. :)

Om du tror på det for være din sak selvsagt.

Ps: det er ikke alle filmene jeg tror på av dem heller.

"Sett det på TV"?

Det er verdens letteste ting å levitere noe på TV, enn si video. Man trenger bare et tynt monofil nylon snøre. Eldtste trikset i boka. Tynne tråder har blitt brukt av "telekinetikere" til alle tider. Det er meget lett å få det til å se overbevisende ut. Jeg ville ikke stole på noe som bare ble vist på video, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...