Gå til innhold

Hva skal jeg ønske meg?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Folk spør hva jeg ønsker meg til jul, og jeg aner ikke hva jeg skal svare...

Det er jo koslig å få noe som giveren har plukket ut helt av seg selv, og tror jeg liker... Samtidig vet jeg hvor vanskelig det kan være, og synes det er veldig fint når folk ramser opp noen ting når jeg spør hva de ønsker seg. Da får man en liten pekepinn iallefall.

Derfor spør jeg her... Dette er noen av mine interesser/ting jeg ønsker å bruke mer tid på fremover. Hva bør jeg ønske meg? :

To spesielle land utenfor Norge. Språket, kulturen, historien, hvordan det er å leve der. Hva kan jeg ønske meg som har med dette å gjøre?

Fotografering, sy klær, mytologi, interiør, trivsel i hjemmet.

Har lyst til å lære å strikke, hekle, brodere, lage annet håndarbeide. Kanskje jeg kan ønske meg en nybegynner-bok for ulike teknikker? Noen tips til bra bøker?

En god kokebok kunne jeg også trengt. Ikke med altfor sær mat med rart tilbehør, men heller ikke altfor kjøttkake,erterstuing,potetstappe og får-i-kålete. Noen tips?

Jeg liker å høre på musikk og se filmer, men tror ikke jeg ønsker meg noe spesielt innen det. Klær og sko har jeg også tenkt på, da er gavekort kanskje best.

Noen av gavene kan koste opptil 1000 kroner. Men gjerne en god del billigere... Synes det er gøy å få masse smågaver, men hadde vært litt gøy å få èn litt større gave. Men jeg kommer ikke på noe som jeg trenger, som koster endel. Selv om det sikkert egentlig er endel ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er også kjekt å få produkter som body lotion, deodorant, shampoo, hårprodukter osv. som jeg bruker til vanlig :) Litt kjedelig, men da får du i hvert fall bruk for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...