Gå til innhold

GUL nonstop


Gul Nonstop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk en gledelig nyhet via SMS i dag.

Ei venninne av meg er på ferie i Thailand sammen med familien sin (inkl. foreldrene sine). Hun blir 30 år i dag! Hipp hurra for det...

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Og ikke nok med det... På en sms fra henne står det: "Nå er det champis:-) E (kjæresten) gikk ned på kne på stranden:-)

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Heldiggris!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dere vil flytte, jeg vet om et hus på Bekkefaret som er til salgs....

:fnise:

Ja, du prøver deg?!? :eeeh:

Kunne faktisk aldri tenkt meg å bodd i Bekkefaret. Men det har vel litt med at jeg er oppvokst i området, og gått litt lei...

Planen for i dag:

* Innom Allkopi for å bestille kalender som jeg satt og jobbet med helt til klokken 01.00 MENS F LÅ OG LATET SEG I SENGEN. Grrr.... Gjorde dette BARE på grunn av ham... Jeg er for snill!

* Kjøpe interiør-magasin for å bli litt MER inspirert... 'Sukk!'

* Kjøpe bukse[r] til M for penger vi fikk til jul.

* STEAMmmm..... for en kopp kaffe og sladder

* Handle middag, melk og sviskeyoghurt

Endret av Gul Nonstop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag vet jeg ikke helt hva jeg har lyst til å gjøre...

Skal jeg rydde rommet til M?

Skal jeg begynne å støvsuge?

Skal jeg gå og ta sol?

Skal jeg vaske og brette klær?

Skal jeg se film?

Skal jeg.....

HVA SKAL JEG????

Argh! :bond:

Endret av Gul Nonstop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha ha ha aaa....

Må bare nevne "flinke" samboeren min som var ute og shoppa i går...

Han skulle en tur i nærmeste sportsbutikk for å kjøpe seg en treningsbukse.

Førnøyd kom han hjem med ny bukse, og skulle ta den på seg.

H#¤&.... hørte jeg fra soverommet...

Jeg fikk meg en latterkikk da jeg så ham.

Han hadde kjøpt seg tights...

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og trykker i meg knekkebrød med rester av okserull fra julen. Greit å bli kvitt det lissom. Men hva gjør jeg med rester av julekakene?? Hmm...

Skal i hvertfall nyte en banan og sviskeyoghurt etterpå... Mmmm.... :glare:

:regler:

* Hente kalendere (Dykkerklubben til F)

* Vaske mer klær, og brette enda mer klær

* Støvsuge

* Gå til butikken. Ja, du hører rett... GÅ! Full skjerpings på nyåret :fnise:

* Lage middag og annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... jeg kan tenke meg F var lekker i tights!

Oh my God!

Takk for mailen med bildene!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, spesielt kulen i midten... :skratte:

Jeg hentet kalenderne i dag. Hadde med meg 1100kr fra Dykkerklubben's kasse, for jeg visste at det ville koste 110kr pr. kalender. Altså, jeg hadde bestilt 10 stk. Da jeg skulle betale, sa dama som jobbet der at det kom på 1300kr, og dette var inkludert moms. Selvfølgelig!!! Jeg hadde jo glemt å regne med momsen... Men før jeg rakk å si noe, sa hun at den jeg hadde kontaktet hadde muligens glemt å nevne momsen. Helt greit for meg!!!

Så det endte opp med at jeg fikk dem for de 1100kr som jeg hadde med, pluss 25kr. Så der sparte jeg (vel... Badedammen) 200kr. :lur:

Og ikke nok med det... Jeg hadde meg en liten tur i butikken, og handlet varer for 180kr. Men da jeg skulle til å trekke kortet, hadde dama bak kassen på Rimi lagt til en ekstra null. 1800kr for en pakke kjøttdeig, pasta og litt til?? Tror ikke det du!!! :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tar jeg meg en velfortjent pause på kjøkkenet med knekkebrød og vann.

Holder på å rydde rommet til M. DET TRENGS!!! Hun er flink til å rydde selv, men ikke like flink til å rydde inni hyller og skap. Den jobben sparer hun nemlig til mora... :fnise: Hun har nettopp hatt bursdag i tillegg til at det har vært jul. Så nå er rommet overfyllt med leker og diverse. Greit å stue bort leker som hun ikke bruker lenger.

Vesle jenta mi er blitt så utrolig flink til å skrive, og bruker mye av tiden sin ved pulten og tegner og skriver små lapper... Men så fant jeg en lapp... "K! Verdens beste trener (M går i håndball). Ønsker du var min mamma......." :overrasket: Jeg vet ikke helt hva jeg skal si... Det er jo vel og bra å vite at hun trives i håndballen... men samtidig så sårer det meg litt!......

Vel, nok om det. Nå må jeg fortsette å rydde rommet.... :vinke:

Endret av Gul Nonstop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouch!

den var....kjip!

Kjenner jeg alt nå gruer til TheaM ikke vil gå med meg i byen og sånnt fordi det er flaut og sånn.

:trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiste lunsj og drakk kaffe hos naboen i dag. Fikk en flaske vin av dem som takk for bildene jeg hadde tatt + redigert av sønnen dems. De ble tydeligvis kjempe fornøyde. :)

I kveld var jeg og M hos G&Ø for et stykke pizza, og brettspill. Brettspillet var ganske kjekt, helt til Ø kom og ødela stemningen. Han er en PAIN IN THE ASS å spille sammen med. Han lever seg så inn i spillet at en skulle tro det gjaldt om liv eller død. Han er grusom!!! Hater å spille mot fyren... :angry:

I morgen (dag) vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Har delvis planer med naboen, men er også blitt invitert til fest hjemme hos ei felles venninne av meg og den nye dama til bror min. :vetikke:

God natt!

Endret av Gul Nonstop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld var jeg og M hos G&Ø for et stykke pizza, og brettspill. Brettspillet var ganske kjekt, helt til Ø kom og ødela stemningen. Han er en PAIN IN THE ASS å spille sammen med. Han lever seg så inn i spillet at en skulle tro det gjaldt om liv eller død. Han er grusom!!! Hater å spille mot fyren... :angry:

Kjekt at spillet jeg kjøpte til dem til jul falt i smak.

Forstår hva du mener om Ø, det er vel ikke no hemmelighet at han og meg ikke er bestevenner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...