Gå til innhold

GUL nonstop


Gul Nonstop

Anbefalte innlegg

Javel...

Sitter fortsatt kun iført morgenkåpe og klokken er passert 12. Men det har sin forklaring.... Ble nemlig ny medlem her på KG i går :danse: , og må si jeg er blitt noe hekta! Unnskyldning bra nok? Det viktigste er at jeg er påkledd til datteren min (snart 8) kommer hjem.

Har ei venninne som jeg møter 1-2 ganger i uka på Steam Kaffebar midt i sentrum for en dobbel Cafe Mocha. Men i morgen ville vi heller nyte kaffen hjemme hos henne. Stem Kaffebar som vi kaller det, for veien hun bor i heter Stemveien... :ler:

På agendaen i dag:

*Vaske/Brette klær

*Stelle seg

*Ta ut av oppvaskmaskinen

*Sette inn i oppvaskmaskinen

*Handle mat

*Lage middag

Og hvis jeg får det til, lokke med meg samboeren min (FE) på jakt etter den perfekte bursdagsgaven til min datter (M) som fyller 8 år på fredag. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kaffekopp:

MarianneE, vi kan sikkert lage til "Stem Kaffebar" til helgen. Det er bare å snakke med søsa... Sikkert ikke noe problem! Vi fant også ut at vi muligens skulle slå til med en quiz i samme slengen. Får se hva vi gidder :danse:

Og ja, du ble førstemann ut MarianneE

GRATULERER! :blomst:

*plystre plystre*

Jeg har akkurat satt meg foran skjermen IGJEN. Har fått unna litt klesvask, middag og lekser. Herligt! Har ingen flere planer for kvelden annet enn at jeg skal fyre i en runde til med klesvask.

Lille dyktige meg!

:husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare skrive et par ord til...

F og jeg sitter nå med hver vårt pc, han oppe i stua og jeg her nede på kontoret. Gu' for noen datanerder vi er... :fnise: Uansett...

Han skrev til meg på msn:

"Love is a wonderful thing"...

*smelte smelte*...

Elsker den fyren! :hjerte: Har gjort det i snart 5 år nå.

:yvonne:

Endret av Gul Nonstop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur hos G (på Stem Kaffebar som nevnt i stad) for en kopp kaffe og litt til. Kjempe koselig! Men ble desverre ikke noe av quiz'en som jeg hadde gledet meg så masse til. :grine:

Bror min pynter leiligheten med julelys i dag. I fjor tok han helt av, og lyste sikkert opp for hele nabolaget sitt og litt til. Nesten flaut å besøke ham. Vertfall ingen problemer å forklare veien til ham... : :mobil: "Bla bla bla.... opp ved ICA'en der...bla bla... i en blokk... JA, DEN MED LYS PÅ...!!!" :skratte: Og som om DET ikke var nok har han STORE planer om å kjøpe mer lys i år... :briller:

Mine planer for resten av kvelden: drikke kakao og se på "Jakten på Kjærligheten" og "Unge Mødre 3".

:vinke: Snakkes!

Endret av Gul Nonstop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at både mor og svigermor kan bidra med litt kakebaking på fredag. Det liker jeg! :danse:

Og en ting til.... Ingen likte middagen jeg lagde i dag. FE og M kunne sikkert ikke uttrykket seg tydeligere og mer :rope: HØYLYTT om hvor :spy: det smakte. Jeg er jo enig med dem, men DET sa jeg ikke høyt... :skratte:

Endret av Gul Nonstop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE - Er ikke verdt å nevne engang... :fnise:

Ringte fastlegen ang foten til M. Hun har gått rundt og hinket/haltet i 2 dager nå. Men tror sannelig at hun skapte seg litt ("tøft" med krykker). Etter råd fra legen gikk jeg og kjøpte flytende Ibux. Da jeg kom hjem fikk hun sin dose, og jeg sa (med lyvekryss) at hun ville bli bra igjen etter 1-2 timer. Hun ble bra igjen etter 5-10 min... :skratte:

FE og jeg har diskutert litt ang. bursdagspakke til M. Hun har begynt i håndball, og i morgen er det klubbtilbud på diverse utstyr. Kommer nok til å kjøpe håndball + klær til trening med klubblogo'n på. Stas!

Ellers har jeg vært innom Nav, Fretex, Obs, Nille og Ultra. Stress! I morgen må jeg innom bestille marsipankake hos Mester Baker'n og innom Ikea en tur. Og så er det kurs fra 12 til 16. Etterpå blir det nok litt kakebaking! STRESS! :bond:

Forresten, all snøen er borte!!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ble litt tid til å skrive likevel...

FE har kjøpt seg nytt spill til PS3. Han er 27 år, men oppfører seg som en 10åring når han får slippe til spillkonsollene... :fnise:

I morgen er det M (min datter) sin store dag. Dette har hun ventet leeenge på. Hun blir 8 år og har allerede stillt sine krav for morgendagen. Når vi vekker henne i morgen er vi nødt til å synge bursdagssangen, servere henne muffins på sengen (med rosa glasur, nonstop og lys på), og ikke minst gi henne bursdagskort + pakke. Gleder meg mest til å se henne smile. Det gjør mammaen glad! :)

Men nå må jeg gå. Har bakt sjokoladekake og det er kun glasur og nonstop som gjenstår før jeg hopper til køys....

:gratulerer:

Endret av Gul Nonstop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gralla med da'n te M!

Broder'n gleder seg veldig til bursdagen..... :lol:

Vet ikke hva det blir til med oss.

Tror en gjeng 8-åringer kan bli litt mye for TheaM og vi lurer litt på og gjøre noe annet.

Bare så du vet det....

(så får man jo bare håpe du leser dette innen den tid...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk MarianeE! :)

Jeg har ikke oppdatert dagboka mi på snart ei uke nå. Litt på grunn av forberedelser til bursdager (2 stk) i helgen som var, og litt på grunn av skrøpelig helse. Halsen er blitt sår og stemmen er blitt svekket (høres ut som en hes kråke). :eeeh:

Her kan du se bilde av vesle M som ble 8 år på fredag:

http://www.rogalandsavis.no/familien/artic...t=8&serie=0 :bursdag:

I går var jeg ute og handlet julepakker sammen med mor. Har fortsatt en del igjen, men fikk unna 3-4 pakker. Og godt er det... Hvert år har mor og far, bror min og mange andre fått kalender med bilder av M på, og det vet jeg at de setter stor pris på, så da blir jeg nødt til å lage for i år også tenker jeg. Skal ut en tur senere i dag for å knipse litt bilder av M. Det kommer til å bli en kald fornøyelse, gitt! :fryser:

I dag har jeg ikke gjort noe spennende. Spist lunsj + drukket kaffe hos en nabo, og sitter nå og designer t-skjorte til en 2 åring (julegave). Håper bare t-skjortene blir vellykka!

Må stikke..., skal lage risgrøt til middag i dag...

Mmmm.....

Ha en fortsatt super duper dag! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Gu så nydelig datter du har! :)

Hvrdan designer du t-shorten? Har du kjøpt inn fra hobby butikk og sånt? Jeg har ikke engang begynt på julegavene, men må vente til jeg får lønn :ler:

Hei forresten, jeg er TittTitt :sjenert:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei :) Skulle nå egentlig bare kommentere det du sa om broren ditt sitt hus! hehe.. Moro å pynte litt i blant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gu så nydelig datter du har! :)

Hvrdan designer du t-shorten? Har du kjøpt inn fra hobby butikk og sånt? Jeg har ikke engang begynt på julegavene, men må vente til jeg får lønn :ler:

Hei forresten, jeg er TittTitt :sjenert:

:vinke:

Hei TittTitt!

Koselig du stakk innom... ;)

Jeg er utdannet grafisk designer, og har et eget program på pc'n hvor jeg lager illustrasjoner og lignende. Så når jeg blir ferdig, printer jeg det ut og stikker innom Binders og får trykket teksten/illustrasjonen på t-skjorten. Du trenger selvfølgelig ikke noe avansert program for å lage tegning, det holder massevis å tegne for hånd.

Kommer nok til å ta en titt innom siden din senere, men ikke akkurat nå. Må lage middag!

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :) Skulle nå egentlig bare kommentere det du sa om broren ditt sitt hus! hehe.. Moro å pynte litt i blant ;)

Hei Trixis!

Jeg blir vel nødt til å ta bilde av bror min sitt hus nå jeg.... :fnise:

Skal se om det lar seg gjør i løpet av dagen ettersom jeg skal ut og knipse bilder likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TittTitt

Ja middag må du få lage, det er viktig :jepp: Bare kom innom når du vil, ikke noe hastverk :)

Høres gøyt ut med det programmet da, jeg liker å gjøre slike ting. Er gøyt å være kreativ :)

Ifjord lagde jeg litt julegaver, kjøpte inn vinglass og kopper osv på ikea, og malte de og steikte i ovnen, var kjempe gøyt, pluss familien ble suuuuper gla :hoppe:

Har tenkt å kjøpe noe greier jeg kan lage i år, men jeg har ikke stekeovn, så vet ikke helt hva :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarte du å gå forbi Steam?

Skal hilse fra brodern som stakk hodet inn døra hos oss nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE: Nei, det vet jeg rett og slett ikke Men du skal vite at jeg gikk Steam Kaffebar med MEGET tunge skritt - noe av det dummeste jeg har gjort EVER i desember... :kjefte: Mor min spurte selvfølgelig om vi skulle inn på Steam NÅ (og da hadde vi såvidt starta shoppingrunden), eller om vi skulle ta det litt senere... Dumme meg svarte senere som resulterte i at vi ALDRI FIKK TID!!! ARGH!! :sukk:

DIN DUMME, DUMME KU!!!

(altså meg)

Hilsen ei som kunne fått TO stk stempel og som treger seg ihjel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...