Gå til innhold

GUL nonstop


Gul Nonstop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var hos broder'n igår og så julekortet fra dere med bildet av M.

Kjempe fint bilde!

Måtte bare skryte litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE: Takk snille deg! :)

Da er vel julen så godt som over for mange av oss. Litt synd er det jo, men samtidig litt godt også...

Min kjære oldemor har i sin tid sydd mangfoldige bunader rundt om i slekten. Det vil si til 5(?) barn, barnebarn (husker ikke antall), og 28 oldebarn... Det beundrer jeg henne for! Jeg har i flere år mast på min mor om at hun må finne frem bunad til sitt eneste barnebarn, og i år klarte hun pigede det. Jeg er overlykkelig!!! :danse: Så denne julen fikk jeg endelig se barnet mitt i en god gammel (men velbevart) Hardangerbunad med belte som er over 100 år gammelt! Stas!

Jeg har også en bunad liggende, men den har jeg ikke kommet oppi siden jeg fødte M. Men har som mål å komme oppi den hver 17. mai... :eeeh:

Julen i år har vært helt fantastisk. Men det kan jeg heller fortelle mer om litt senere. Skal nemlig i familiemiddag nr. 4... Argh! Det tar på. Men så er det litt kjekt også... Må bare passe på å ha på meg klær som kan romme litt masse julemiddag og kaker... :skratte:

Endret av Gul Nonstop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inn i ***** altså....

Sitter her og skriver et innlegg, da jeg trykker på en knapp som gjør at alt jeg har skrevet blir slettet.... :kjefte: :kjefte: :kjefte:

Din dumme dume ku (meg)... :slår:

Da får jeg vel starte forfra IGJEN...

Er så irritert på meg selv...

Dette fikk jeg altså av "nissen" i år:

* Objektiv + stativ til kamera (F)

* Hjemmelaget kubbelys + telysholdere + brodert bilde (M)

* Hårklipper (lillebror T)

* Tur til Antalya/Tyrkia + 3x batteridrevne telys + minialarm + tapassett (mor og far)

* 500,- x2 (morfar)

* 1000,- x2 + sengesett (farmor og farfar)

* 2 stk gensere (svigers)

* 3 par sokker + skjerf (svoger 1 med kone og barn)

* Reisebag (svoger 2)

* Flaske Bailey's (søskenbarn 1 og 2)

* Flaske vin (søskenbarn 3)

* Blokkfløyte (søskenbarn 4)

* Røde bordbrikker + dukklyper + smykke (tante og onkel)

* "The Julekalender" brettspill (G&Ø + barn)

* Hjemmelaget forkle (O)

* Kniv + knivholder + flaske vin (jobben)

Endret av Gul Nonstop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi blir 7 stk som reiser til Antalya. Mor, far, lillebror T med dame A, meg, F og M. Vi reiser 17.mai, og det er jeg litt glad for. Da slipper vi nemlig unna alt 17.maikaos og finklær... :fnise: Dama til bror min har vi kun møtt en gang tidligere, og det at de har bestillt tur til henne også sammeligner jeg med å kjøpe et hus usett... :fnise: Neida! Men det blir nok koselig uansett.

Vi blir nok nødt til å begynne å trene litt igjen nå som bikini-sesongen starter litt tidligere for oss i år. :trene: Det skal bli mitt hemmelige nyttårsfortsette... :jepp:

Det er et 5*'s hotell, med "all inclusive". Du kan lese mer her!

Da jeg fikk blokfløyte av søskenbarn 4, skjønte jeg med engang hva som lå bak... :fnise: Har nemlig gitt sønnen hennes julegaver i form av et instrument flere år på rad. Som for eksempel trommer, keyboard og elgitar... Og denne gangen var det altså min tur... :skratte:

Gensrene jeg fikk av svigers var greie nok. Men syns de er for korte rundt livet. Er ikke interessert i å lufte sideflesket mitt lissom... Ikke går det an å bytte dem heller ettersom hun har kjøpt dem i USA. Argh!

F fikk en pakke fra mormoren sin som jeg aldri har møtt. Men det skyldes nok i at hun bor langt oppe i nordnorge. Det stod til F på, men vet ikke om den var beregnet til meg eller ham... Vel, det han fikk var et småstygt smykkestativ (et sånt med kvinnelig torso på). HVA I ALL VERDEN SKAL HAN MED DET??? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør visst det MarianneE. :jepp:

Kommer nok til å prøve det i morgen mens vi venter på at klokka skal bli 00.00.

Det kan bli litt mye med 5 stk familiemiddager. Så mye at du faktisk sitter og dagdrømmer om en pizza grandiosa. :eeeh: Men nå er det altså over...

Lørdag: Julemiddagen hos tante og onkel endte opp med nachspiel hjemme hos søskenbarnet mitt, mens F var hjemme med M. Vi holdt det gående frem til 05.00 morgenen etter. :danser:

Søndag: Lå i fosterstilling på sofaen HELE dagen etter lørdagens konsummering av alkohol. :sove:

Mandag: Fikk handlet mat for over 1000-lappen. :overrasket: Ny rekord! Svigers kom på uventet middagsbesøk senere på dagen, og spiste meksikansk chiligryte sammen med oss. Da vi ble kvitt svigers, kom den nye dama til lillebror T på besøk. Og senere på kvelden så F og jeg på "Kautokeino-opprøret". Ikke den beste filmen, men utrolig nok klarte jeg å holde meg våken under HELE filmen. Er stolt! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V fikk ingen t-skjorte av meg til jul... :klø:

Men ja, det er bare å si hva du skal ha, så kan sikkert jeg fikse noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare si at jeg er LITT misunnelig på dere.. DET fine hotellet dere skal på!!! :jepp::jepp: HELDIGGRISER!!!!!!!!! :)

Det er lov å være misunnelig... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne måneden har samboeren min brukt på å skryte seg opp i skyene på det SINNSYKT "bra" skiutstyret han har kjøpt til seg selv. Kostet litt i overkant av 10.000-12.000kr. :spy:

Men når det kommer til meg og skiutstyr, er det ikke nødvendig med skiutstyr til mer enn 1500kr.... Føler at jeg blir satt pris på.... NOT!!!

Vi hadde jo så smått planlagt skitur denne juleferien, men nå frister det faen meg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp, kun A:

* A rule gadå

* Det va 'kje meg, det va V

* E der någe pappa kan, så e det "Guitar Hero" (logo)

De to første har jeg sett, den siste har jeg bare hørt om...

Hør med G hvordan barna oppførte seg under visning på hus tirsdag 30.

Tror ikke noen av de tør å sette beina i gata der igjen,....

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi begge (F og meg) meget ivrige på å finne oss et annet sted å bo. Vi trenger mer plass!!! (nei, jeg er ikke gravid) :skratte:

Vi har sett oss ut et hus på finn.no til en grei penge, med utsikt over havet, dobbelgarasje, 4 soverom og stort vaskerom. Vi har ikke vært på visning enda, men har kjørt litt rundt i nabolaget, og rundt om i nærmiljøet for å kartlegge oss nærmeste butikk, bussholdeplass og annet. Vi har til og med handlet i nærmeste butikk for å få "feelingen" av å bo der... :fnise:

Men drømmen ble noe endret da vi fikk tilsendt prospektet over "drømmehuset" vært. Råte på husvegg, bad + vaskerom må totalrenoveres pluss mye mye annet. :cry:

Og jeg som hadde DE planene... Har gang på gang sett på plantegningene over huset, og bare drømt meg bort. Satt til og med oppe til klokken halv 5 i morges bare for å bli inspirert.........

Det kan være mulig at vi drar på visning likevel, bare for å se hvor omfattende skader det er snakk om. Kanskje det blir aktuelt å flytte dit likevel!?!?

*krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...