Gå til innhold

Har fått et mirakel i hus

Cuba

Anbefalte innlegg

ÅÅÅÅÅH!

Det er alt for lenge siden jeg har vært her inne...Og her har det jo skjedd så mye også!!

Gratulerer med jente i magen, og bryllup og ALT!!

Du må jo sveve rundt i 7.himmel for tia :)

:duskedame:

Gleder meg så til ultralyd nå!

Vi har fått time fredag 16.10

Kjære har sagt at da skal vi ta inn på hotell etter at vi har vært på sykehuset, også skal vi gå å shoppe litt babygreier, gå ut og spise og spise frokost på hotellet dagen etterpå..Så kan vi heller dra til mamma og pappa dagen etter (de bor i samme by)

Romlemantisk altså...

Men det forutsetter jo at alt er OK inni der, men det får vi gå uti fra...Vil ikke tenke på evt ekstra bein og arm, eller feil...

Ha en fin dag nygifte gravide Cubamor!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næmmen, tusen takk Poizki :klemmer:

Har det ganske fint om dagen ja :jepp:

Så utrolig koselig det hørtes ut da!! Fikk jeg lyst til også :fnise:

Alt er garantert helt supert med den lille i magen din, så er sikker på dere får en superfin fredag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med giftermålet, Cuba! :klemmer:

Ikke så aktiv her for tiden, er inne i en intensiv strikkeperiode og vanskelig å strikke og surfe samtidig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Happy Feet, Miam og Klematis :klem:

Er ikke sånn kjempeaktiv her inne om dagen jeg heller, mye annet i hodet mitt for tiden :fnise:

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye som nygift! Håper det ordner seg med hussalg, og at mange kommer på visning i helga. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med den nye tittelen! :smilyblomst:

Høres ut som et flott, enkelt bryllup, fikk i grunn litt inspirasjon til hvordan vi kan gjøre det hvis vi engang skal gifte oss! :) Siden jeg ved et hendelig uhell har vært gift før :sjarmor: vil jeg gjøre det litt enkelt om jeg skal gifte meg igjen.

Jeg har forresten også hatt litt sånn smerter, og til og med en liten blødning, uten at det var noe farlig. Her er fortsatt liv og røre, mer og kraftigere for hver uke som går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaklehone:

:lete:

Håper alt er bra, og at det ikke er for mye å gjøre for tiden!

:klem:

Hei du :P

Her går det vel egentlig bra ja! Er veldig spent akkurat nå kan jeg vel si. La inn bud på et hus i dag og fristen er i morgen tidlig kl. 9! Er jo tydelig at det ikke er kommet inn noen flere bud, men de vil vel vente til siste sekund. Vi la inn på prisantydning, så de har jo ingen grunn til å avslå heller akkurat :gjeiper:

Ellers var det noen interesserte i huset vi har fra før, som kommer og skal se på det til torsdag! Tenk om vi kunne fått til både kjøp og salg denne uken da!? :jepp: I allefall salg i løpet av neste uke.. *drømmer*

Kommer med oppdatering i morgen tidlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet inn et nytt bud :kjefte:

Men de gikk bare opp 20 000, så vi går opp nye 30 så er det et blankt tall.

Litt usikker på fristen bare. De hadde lagt inn til kl 14, men tror ikke vi setter så lang frist.. Tror det blir til kl. 11.

:haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering herfra:

Ble ikke noe hus på oss i dag! Hadde en lite budkrig, men vi ga oss før de andre. Det er såpass mye å gjøre på huset, så følte nesten ikke det siste budet vårt var verdt det en gang. Vi gikk jo opp totalt 90 000,- fra vårt første bud.

Så da ser vi videre! Ny visning i ettermiddag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ikke være lett altså!

Har dere vurdert å leie noe hvis dere får solgt før dere har funnet noe nytt?? eller hva er planen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke være lett altså!

Har dere vurdert å leie noe hvis dere får solgt før dere har funnet noe nytt?? eller hva er planen da?

Ja, da får vi nok finne noe å leie i mellomtiden. Så gjør absolutt ikke noe om vi får solgt snart nei :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Er en skikkelig racer på å oppdatere jeg egentlig :gjeiper:

Vet ikke om det har skjedd så veldig mye spennende siden sist men!

I går fant mamma fram en stor eske med babyklær fra broren min og meg! Masse fint :jepp:

Så da pakket jeg jenteklærne i en egen eske som får stå her til vi får hus i Norge! Mye der jeg virkelig gleder meg til å ta på lillejenta! Moro å bruke klær som jeg selv brukte da jeg var baby da!

Var et par tynne gensere der som var åpne og med knyting på ryggen, brukte visst masse av det før sa mamma. Litt artig, for det har jeg ikke sett noe sted i "disse dager" :gjeiper:

Ellers er det ikke noe nytt når det gjelder salg/kjøp av hus.

Skal se på ett til mandag vi er ganske spent på da! Eldre stort hus, men er bare to soverom. Så blir å se om det fins muligheter for ombygging i tilfelle!

Nå får jeg kanskje gjøre meg klar litt her! Må være hjemme i Sverige før kl. 12 for da kommer den nye sofaen vår! Den er stor, så håper vi finne lagringsplass til den så lenge! Tenkte ikke bruke den før vi flytter i nytt hus..

Så har jeg et par ting jeg må ordne her i byen først.

Ha en fin fredag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med klær fra du var liten! :rødme: Så moro at mamma'n din har spart på det, skjønner godt at du gleder deg til å ta det i bruk.

Spennende med hustitting på mandag. :hoppe: Håper det faller i smak og at dere snart er eiere av nytt hus. Lykke til!

God helg til deg, Cuba. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Happy Feet! Og god helg til deg også :klem:

I dag har vi vært på badeland med barna! Var moro, selv om de er litt pysete når det gjelder vann i øynene osv :gjeiper:

God helg til andre også!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart en ny uke over og til helgen er det bryllup! :P

Venninna mi gifter seg og jeg er så heldig og skal være forlover! Har skrevet tale og er vel egentlig klar.. tror jeg :fnise:

Var på jordmorkontroll i dag og alt virket bra med vesla i magen! Hjertelyden var kjempebra sa hun :)

Da hun kjente rundt på magen fant hun ut at babyen lå i seteleie pga hun kjente hodet øverst. Så jeg fikk også kjenne på hodet til dattera mi :rødme: Når de ligger med rumpa opp kjenner man ikke noe.

Ellers er det budrunde på gang igjen!

Var på visning i går og tenkte at denne gangen skal vi prøve en litt annen "taktikk" :P

Vi har alltid vært så raske med å legge inn bud og økningene har vært små, fra både oss og andre budgivere.

I starten tenkte vi å vente med å legge inn noe til i morgen, men denne gangen var vi ikke først ute. Fikk telefon ganske tidlig om at det hadde kommet inn et bud, litt under prisantydning. Da la vi inn på prisant.

De andre høynet med 55 000,- var det vel og vi ikke opp med ytterligere 50.

Nå har vi ikke hørt noe på halvannen time, så er litt spent nå.

Kan liksom ikke se for meg at vi skal være så heldige å endelig få et hus nå, men har jo et ørlite håp.

Men kan jo like gjerne være at de holder oss litt på pinebenken bare eller ordner med banken sin. Ikke godt å si :P

Nå er det snart "Förlossningskliniken" på svensk TV4, så da får jeg kose meg med det og tørke noen tårer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkna her ligger også med hodet opp, og beina ned.. det vil si, hun ligger ganske sidelengs... hehe.. kjenner mest aktivitet helt nede ved lysken på begge sider... kommer jo til å få en underlig fasong på magen dersom dette er favoritt posisjonen videre hehe..

Spennende med bud da! syns jo snart det er deres tur altså =)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...