Happy Feet Skrevet 2. februar 2009 #41 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei på deg Så spennende at du skal teste snart! Krysser fingrene for deg og håper på positiv test. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #42 Del Skrevet 5. februar 2009 Da ser det ut til at TR er på vei ja Er virkelig i dårlig humør nå, trodde kanskje det var håp denne gangen! Har ikke kommet så mye enda da, bare litt lyst i utfloden (sorry detaljer..). Men regner med det er i full gang i løpet av dagen. At det skal være så vanskelig!! I dag er bare dag 25 også. Veldig til korte sykluser, blir jo bare kortere og kortere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 5. februar 2009 #43 Del Skrevet 5. februar 2009 Uff, at det skal være så vanskelig.. Du hadde jo en så god følelse også, så da blir sikkert skuffelsen ekstra stor. Kan du ikke prøve å omdirigere TR til meg? Jeg vil jo ha, men får ikke, du vil ikke ha, men får - urettferdig altså!! Trøstende klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #44 Del Skrevet 5. februar 2009 Happy Feet: Hehe, jo det hadde vært noe! Jeg skal be til TR-guden om at du kan ta den i stedet Sist gang jeg var på do var det ikke noe i papiret brått da egentlig. Og dumme meg får jo bittelitt håp med en gang vet du, har jo hørt om folk som spotter i begynnelsen. Men jeg kjenner egentlig på kroppen at den kommer, så kan egentlig spare meg for håpet. Men uansett, jeg er lettlurt, så om det ikke har kommet noe i trusa når samboeren kommer hjem rundt fire kommer jeg til å ta en test. Om ikke annet så får jeg hvertfall bekreftet at jeg ikke er gravid. til deg Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 5. februar 2009 #45 Del Skrevet 5. februar 2009 Oi, spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #46 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja, da har jeg tatt to tester i dag. På begge kom det fram en tynn strek. Jeg har fått noe lignende før, men kan ikke huske at de var så sterke. Og sist gang jeg fikk en sånn strek mener jeg den forsvant etter en stund. Skal i såfall teste igjen i morgen på morgenurin, så da regner jeg med jeg får et klarere svar. Får jeg den samme streken igjen regner jeg dem som negative. og da tror jeg at jeg skal sende de inn også! De er ganske villedende med de strekene for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 5. februar 2009 #47 Del Skrevet 5. februar 2009 Så rart..! Hvilke tester er dette? Får håpe du får et klarere svar i morgen! Og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #48 Del Skrevet 5. februar 2009 Så rart..! Hvilke tester er dette? Får håpe du får et klarere svar i morgen! Og lykke til! Ja, vet.. Det er vanlig CB. Har fått sånne før, så vet ikke helt hva jeg skal tro. Men prøver å ikke tro noe særlig før i morgen tidlig Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 5. februar 2009 #49 Del Skrevet 5. februar 2009 Føler meg en smule skyldig i testetøseri, men jeg tror streken samler styrke til i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #50 Del Skrevet 5. februar 2009 Føler meg en smule skyldig i testetøseri, men jeg tror streken samler styrke til i morgen tidlig. Hehe! Neida, det skal du ikke føle Hadde nok ikke gjort ting noe annerledes, men er jo koselig å ha noen som følger med da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 5. februar 2009 #51 Del Skrevet 5. februar 2009 Hehe! Neida, det skal du ikke føle Hadde nok ikke gjort ting noe annerledes, men er jo koselig å ha noen som følger med da Følger med ja! Solberg ja, stemmer! Men har det fra lillesøster jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 6. februar 2009 #52 Del Skrevet 6. februar 2009 Venter spent på oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #53 Del Skrevet 6. februar 2009 Følger med ja! Solberg ja, stemmer! Men har det fra lillesøster jeg da. Hehe.. Jeg har ingen storesøster Som jeg vet om Godt med popcorn, Happy Feet? Men har ikke så gode nyheter da. Testet i dag tidlig og der var det ikke en tynn strek en gang. Så da får jeg bare tørke tårene og sikte inn på pp 4! Prøve å ikke tenke så mye på det denne gangen..Ta det litt med ro! Sier jeg det hver gang? Skulle klart å tatt en prøvepause, for da hadde det sikkert klaffet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 6. februar 2009 #54 Del Skrevet 6. februar 2009 Neimen uff.. Men så utrolig merkelig at det ble svake streker i går. Trodde ikke det var mulig jeg.. Du burde så absolutt sende de inn. Skjønner at det er vanskelig å ikke tenke for mye på det, vi vet jo at vi ikke burde, men det er lettere sagt enn gjort.. Krysser fingrene for at det er i PP4 det skal bli full klaff for dere. Håper du får en fin helg, selv om de gode nyhetene uteble. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #55 Del Skrevet 6. februar 2009 Ja, er ganske rart. Men de var veldig tynne da, ikke brede sånn de skal være. Og den første jeg tok ble ganske sterk også. Men bare sytråstrek.. Skulle ønske syklusene gikk superfort jeg! Skulle vært på 5 dager eller noe. Dag 1: TR Dag 2: Fri ( ) Dag 3: EL Dag 4: Lutefase Dag 5: Testing Tenk så deilig da! Minimalt med venting!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 6. februar 2009 #56 Del Skrevet 6. februar 2009 Det hadde vært knall med korte sykluser, det er helt drepen å gå og vente på IKM. Jeg synes man burde kunne teste rett etter sex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #57 Del Skrevet 6. februar 2009 Det hadde vært knall med korte sykluser, det er helt drepen å gå og vente på IKM. Jeg synes man burde kunne teste rett etter sex! Ja, det hadde vært noe! Og er den negativ kunne man bare tatt en runde til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 6. februar 2009 #58 Del Skrevet 6. februar 2009 Dumt med negativ test, Cuba... Men har hørt om folk som er 100% sikker på at TR kommer, venter og venter, tester negativt.... Og som plutselig tester positivt flere dager etter IKM. So it ain't over until the fat lady sings! (eller hva det nå heter ) *~*~* Babystøv *~*~* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #59 Del Skrevet 6. februar 2009 Dumt med negativ test, Cuba... Men har hørt om folk som er 100% sikker på at TR kommer, venter og venter, tester negativt.... Og som plutselig tester positivt flere dager etter IKM. So it ain't over until the fat lady sings! (eller hva det nå heter ) *~*~* Babystøv *~*~* Hehe! Neida, du sier noe der Men like greit å innstille seg på at det ikke gikk denne gangen, og skulle ikke TR ha kommet innen f.eks mandag tester jeg nok igjen ja Men kan ikke skjønne annet enn at den kommer ganske så snart da :gjeiper: Takk for babystøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #60 Del Skrevet 7. februar 2009 Og da kom TS som forventet! Men greit nok.. Da er det bare å se framover mot PP4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå