Cuba Skrevet 16. august 2009 Forfatter #721 Del Skrevet 16. august 2009 Takk for gratulasjoner Ja, det kom tre par/"grupper".. Et av de syns det var for stort og de to andre var mer av den herskapelige typen og tror kanskje det blir litt mye plen osv for dem. Kom egentlig ingen jeg følte passet perfekt til huset. Men får se, brått kommer det inn bud likvel. Ellers tar vi en ny visning Miam: Blir nok litt rosa, men kommer til å handle mest andre farger selv. Syns egentlig ikke det er så fint med MASSE rosa og regner egentlig med at det meste av gaver blir rosa. Så får sørge for det andre selv tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 16. august 2009 #722 Del Skrevet 16. august 2009 Åj, her har det skjedd litt av hvert siden jeg var innom her sist! Men så har jeg ikke akkurat vært så flink å holde meg oppdatert i det siste... Gratulerer så utrolig mye med jenta i magen! :rødme: Og ikke minst med det nært forestående bryllupet! Her går det unna! Krysser fingrene for at det ordner fort seg med hussalg og -kjøp. Og forresten ikke rart det er mye feilinformasjon i legebøker og diverse angående når det er normalt å kjenne liv for første gang om de kategorisk bare utelukker at det går an å kjenne spesielt mye liv før 24 Jeg kjente liv fra uke 15-16, og jeg kjente definitivt mer enn 10 spark om dagen før uke 24! Og jeg har til om med foranliggende morkake, og ifølge all seriøs litteratur burde jeg vel ikke kjent bevegelser i det hele tatt før rundt uke 24... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 17. august 2009 #723 Del Skrevet 17. august 2009 Gratulerer så mye med dagen som var i går! Klokka er jo over midnatt nå! Håper dere får inn bud på huset, og at det ordner seg raskt slik at dere kan komme dere til vakre Halden hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 17. august 2009 #724 Del Skrevet 17. august 2009 Takk for i dag. Var kjempekoselig å se deg igjen. Og så spennende nyheter du hadde å fortelle da Skikkelig sprekt gjort av dere! Og så satser vi på å gjenta dette syns jeg, med litt mindre enn to års mellomrom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 17. august 2009 Forfatter #725 Del Skrevet 17. august 2009 Takk for i dag ja, var koselig Hehe.. Jada, skjer ting brått her vet du! Ikke noe vits i å spre gledene Ja, det er jeg enig i! Skulle vel ikke trenge å være så altfor vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 18. august 2009 #726 Del Skrevet 18. august 2009 Hvordan går det med hussalget??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 18. august 2009 Forfatter #727 Del Skrevet 18. august 2009 Hvordan går det med hussalget??? Ja, hva skal man si..? Har ikke kommet inn noe bud eller noe. Men blir ny visning til søndag da, så håper det kommer noen mer passende kandidater da! Ellers var vi på visning selv i går og var nede og la inn bud nå nettopp. Er en del å gjøre på det, så ikke krise om vi ikke får det, men håper jo :gjeiper: Var visst 7-8 stk på interesselisten, så blir spennende å se om det kommer noen motbud. Vi la inn på 50 000 under prisvurdering og har ikke mulighet (eller lyst for den saks skyld) å gå noe høyere. Så blir en spennende dag! Megleren anbefalte oss å sette frist til i morgen 9.30 da, så gjorde det. Men har en følelse av at vi får en telefon med dårlige nyheter før det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 18. august 2009 #728 Del Skrevet 18. august 2009 Oi spennende!! Masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 18. august 2009 Forfatter #729 Del Skrevet 18. august 2009 Oi spennende!! Masse lykke til!! Tusen takk :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 18. august 2009 Forfatter #730 Del Skrevet 18. august 2009 Ble ikke noe hus på oss i dag heller.. Noen andre la inn på prisantydning, noe jeg egentlig regnet med. Men vi syns ikke det var verdt det og vi får se det positive i det! Slipper MYE jobb som vi ville fått med det huset. Hadde vært noe å gjort i alle rom egentlig, pluss at kjelleren er full av fukt. Bare å lete videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 18. august 2009 #731 Del Skrevet 18. august 2009 Må bare tenke på det positive her ja. fukt og mugg er ikke bra for småttiser =) Dere finner helt sikkert noe annet... er jo mange som er ute etter å selge nå, så det dukker nok opp noe i riktig prisklasse snart =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 24. august 2009 Forfatter #732 Del Skrevet 24. august 2009 På tide med en liten oppdatering kanskje? Nå er jeg jo faktisk blitt frue og kan ikke si annet enn at jeg stortrives Bryllupet var kjempevellykket og kan faktisk ikke komme på noe som skulle kunne gjort dagen vår bedre! Begynte med at jeg dro inn til frisøren og fikk makeup og satt opp håret! Skal se om jeg ikke får lagt inn et bilde Ble veldig fornøyd i allefall! Så dro jeg hjem igjen og ventet litt. Greit å ha litt dødtid selv om man er spent og håper på å komme i gang snart. Men etter en liten stund kjørte pappa meg ned på torget der vi møtte alle gjestene, så gikk vi samlet bort på tinghuset. Etter bare en liten stund kom dommeren som satte i gang ganske umiddelbart. Hun leste først en fin tekst om kjærlighet og ekteskap, før vi fikk reise oss opp og gi hverandre vårt "Ja" og et kyss :rødme: Så skrev vi og forloverene/vitnene under på et papir og så var vi Herr og Fru Etter dette dro vi opp i herregården hvor vi møtte fotografen, som er en venn av meg. Holdt på der i rundt en time og tok masse bilder i forskjellige stillinger og med ulike bakgrunner. Får bildene om 1-2 uker Så var det koldtbord og kaffe med kaker i lokalet vi hadde leid. Alt var kjempevellykket og vi fikk masse fint. Fikk litt penger også, pluss gavekort på Skeidar til en samlet verdi av 8000,- Så da blir det shopping av nytt salongbord og ny tv-benk når vi flytter til Norge Kvelden endte med at mannen min og jeg ble sendt ned på et hotell i byen! Fikk et kjempekoselig rom med utsikt over byen. Mamma og pappa hadde vært der tidligere på dagen og satt igjen en flaske alkoholfri champagne, en langstilket rose og en flaske Cola Det var vel dagen vår i så grove trekk jeg klarer å gjenfortelle :gjeiper: Ellers går det bra med lillejenta i magen også! Har nesten ikke hatt tid til å kjenne etter spark osv. de siste dagene, men ikke tvil om at det er liv i henne! På lørdag kveld så mannen spark på utsiden og i går kveld kjente han dem. Koselig at lillejenta endelig vil la pappan sin kjenne litt livstegn også Hørte også på hjertslagene i går og om man finner rett plass er de kjempesterke, skikkelig dunking! :gjeiper: Hadde visning igjen i går og det kom ikke et eneste menneske! Men vi satser på bedre lykke neste helg og setter opp begge dager! Fikk nettopp mail fra megleren og han syns det var rart det ikke kom noen, han får visst stadig forespørsler om når det er visning.. Men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 24. august 2009 Forfatter #733 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Fjernet bildet jeg.. Ble altfor stort Endret 24. august 2009 av Cuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 24. august 2009 #734 Del Skrevet 24. august 2009 Gratulerer så mye med å ha blitt fru! Hørtes ut smo en kjempekoslig dag - akkurat sånn det skal være! og du var kjempefin i kjolen! synd bilde ble for stort! Jeg hadde 1 års bryllupsdag i går jeg =) Fikk en langstilket rød rose, en liten I love you bamse, et kort med et dikt på og masse små hjerteformede post its med " I bytte mot denne skal du få massasje i en time" etc sånne småting som det.. så var veldig koslig det =) 1 årsbryllupsdag er jo papirbryllup så han var jo veldig flink sånn sett =) Jeg kjøpte ei sånn gavebok fra bokhandelen som heter " Jeg elsker deg" også er det små dikt og sitater inni.... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 24. august 2009 Forfatter #735 Del Skrevet 24. august 2009 Gratulerer med overstått 1-årsdag da Kjempesøte gaver du fikk Ligger på sofaen nå og prøver å slappe av så mye som mulig. Tidligere i dag fikk jeg litt "mensmurringer", som etterhvert ble verre og nesten litt vondt. Etter en liten tur i butikken la jeg meg ned på sofaen og sovnet og virket som det hadde gått over da jeg våknet. Men når jeg reise meg opp igjen kom det tilbake Har snakket med jordmor og hun sa at om det ble verre eller ikke forsvant i løpet av ettermiddagen skulle jeg ringe sykehuset. Men hun trodde ikke det var noe farlig siden jeg ikke har blødd noe og at jeg i tillegg kjenner liv. Håper bare ikke det er noe farlig for babyen.. Kan være mye forskjellig ut i fra hva jeg har lest. Virket nesten som det kunne være sammentrekninger/kynnere på jordmor pga menssmertene. Men vet ikke om det også kan være ligamentsmerter? Syns uansett det er rart det varer såpass lenge.. Og det er liksom ikke noe som kommer og går som jeg hadde sett for meg kynnere er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. august 2009 #736 Del Skrevet 24. august 2009 Gratulerer som fru! Håpar vondtane ikkje er noko å bekymra seg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 25. august 2009 #737 Del Skrevet 25. august 2009 Syns jeg leste et sted at de ligament smertene kan være ganske så vonde.... er helt sikkert ikke noe å bekymre seg for. Jeg hadde det veldig mye de 3-4 første mndene, er kun i det siste det har begynte å gi seg litt... som kraftige mensmurringer... og av og til stikker det helt ned i blæra omtrent... Tror ellers jeg er inni en vokseperiode nå,f or jeg klør sånn på magen.. smører og smører, men vet ikke hvor mye det hjelper.. burde kanskje ta litt e vitaminer - er det ikke det som er bra for hud og hår?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 25. august 2009 Forfatter #738 Del Skrevet 25. august 2009 Ja, det er ikke godt å si hva det er. Har kjent litt mensmurringer innimellom før, men denne gangen ble de sterkere og så varte det jo i mange timer. Ikke noe stikking som kom og gikk, men som konstant magevondt liksom. Merker det så vidt i dag også, men ikke noe farlig mye. Håper bare det ikke kommer tilbake til sånn det var i går igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 25. august 2009 #739 Del Skrevet 25. august 2009 Gratulerer som fru! Veldig søte foreldre du har! Jeg begynte nesten å gråte jeg... Og jeg er ikke hormonell! Jeg sleit mye med mensmurringer i forrige uke jeg. Var skikkelig ille i perioder, men denne uka har det vært minimalt. Ble litt nervøs nå når jeg leste at hva jm sa... Håper alt er i orden med deg! Jeg skal på ul fredag, og da får vi vel se hvordan det står til med oss. Lykket til videre med hus-prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 25. august 2009 Forfatter #740 Del Skrevet 25. august 2009 Gratulerer som fru! Veldig søte foreldre du har! Jeg begynte nesten å gråte jeg... Og jeg er ikke hormonell! Jeg sleit mye med mensmurringer i forrige uke jeg. Var skikkelig ille i perioder, men denne uka har det vært minimalt. Ble litt nervøs nå når jeg leste at hva jm sa... Håper alt er i orden med deg! Jeg skal på ul fredag, og da får vi vel se hvordan det står til med oss. Lykket til videre med hus-prosjekt! Hehe Oki, nesten godt det ikke bare er meg da. Sikkert ikke noe farlig. Snakket med en bekjent som fikk en sønn for et par år siden. Hun hadde visst hatt mye av det selv og mente det ikke var noe farlig. Hun trodde det kanskje var noe voksegreier og kynnere. Ikke godt å si. Kommer det tilbake igjen kan det godt hende jeg ringer sykehuset. Vil gjerne vite hva det er Tusen takk for det og lykke til på UL til fredag =)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå