Gå til innhold

Hannah Montana pysj


Gjest Gjest_Tina_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tina_*

Hei!

HAr ei jente i familien som ønsker seg Hannah Montana eller High School Musical pysj, størrelse 12 år. Er det noe som vet hvor jeg kan få tak i dette?

Skulle gjerne hatt en Disney butikk i landet her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så det på lekebutikken på Sandvika storsenter...lurer på om det var en Toys 'r us butikk :klø: Så da kan det jo være at den kjeden har det andre steder også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Jeg skal kikke litt på ebay, har handla der før og det er ikke skummelt, men egentligganske gøy. Kan nok hende at Toys'r us i Sandvika får et besøk også. Jeg hadde håpet på at Lindex, Cubus, HM e.l. hadde noe av dette for der er det så lett å bytte. Men det kan nok hende at det er ekstra stas om det er kjøpt på ebay for da er det "ingen" andre som har sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det hende jeg roter med hodet mitt her, men jeg innbiller meg at jeg har sett et eller annet med enten Hanna Montana eller High school musical på Nille, faktisk. Kan hende det var en t-skjorte eller genser også for alt jeg vet, altså, men det skader vel ikke å ta en titt innom hvis du er i nærheten av en Nille-butikk.

Også kan det hende Jysk har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Jeg skal ta en tur en dag til Toys'r ur, og Nille, Jysk vet jeg ikke hvor er men det er nok i nærheten her det også. Jeg fant flere på nett, men det var mye i Australia og da var portoen ganske dyr. Jeg kan godt betale noen hundrelapper men da vil jeg gjerne vite hva jeg får....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant begge deler i Ringos julekatalog. Det er dårlig med Ringobutikker i området, men jeg kan kombinere det med et besøk på lørdag. Det kan vel hende de har noe slikt i andre lekebutikker også. Takk takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...