Gå til innhold

Coxys verden


Coxy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres lovende ut ift jobb :jepp:

Gratulerer med ny jobb! :tommelopp: Satser på at de ringer deg snart siden allerede venninna di vet det ;)

Håper du hadde det fint på barseltreff!

:klemmer:

Hørt noe mer om jobb???

Åh, så spennende da ;) Håper du har fått beskjed om at jobben er din nå :biggrin:

:duskedame::strix::duskedame: Jeg fikk jobben!!! :strix::duskedame::strix:

Fikk brev fra kommunen i dag (eller i går, men jeg trodde kjære hadde hentet posten, så jeg fant det ikke før jeg skulle hente avisa i dag tidlig..), og der sto det at sjefen for tjenesten hadde tilsatt meg i 75 % fast stilling. Jippi! :strix:

Har jo tenkt fram og tilbake om vil eller vil ikke ha jobben, pga avstand/kjøring. Men jeg KAN jo bare ikke si nei, når jeg blir tilbudt FAST jobb. Jeg får prøve, og trives jeg ikke av kjøringa eller en eller annen grunn, så må jeg heller bare søke på andre jobber. Men takker jeg ja til denne jobben, så er jeg hvert fall sikra framover! Og akkurat DET er jo ikke det dummeste når det gjelder økonomi og tanken på at vi ønsker å skaffe oss eget hus i nærmeste framtid. :jepp:

Nå er jeg ferdig med nattevakter, og dette var siste uka av kjæres pappapermisjon. På mandag begynner skolen igjen.... :sjenert: Grugleder meg til å ta fatt på SISTE året, og bare GLEDER meg til jeg blir ferdig!!! :)

I natt var det TYPISK.... Jeg fikk IKKE sove fordi jeg hadde snudd døgnet etter nattevakter, og S sov HELE natta gjennom uten å vokne en eneste gang, fra 19.00 til 06.30. TYPISK at jeg ikke fikk sove da, ble kun 3,5 times søvn på meg.... :( Så nå begynner jeg å bli rimelig :Gjesp: ....... Blir nok tidlig kveld.

Endret av Coxy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: :danser: :danser:

Gratulererer! :blomst:

Det er jo kjempeflott at du har fast jobb før du er ferdig utdannet da :) Vet du at du har noe å gå til. Og som du sier kan du jo søke på andre jobber om du synes det blir langt å kjøre eller bare vil prøve noe nytt. Er det lang vei til jobben da?

Er det ikke godt å tenke på at du snart er ferdig da? Kan snart begynne å telle ned til du er ferdig med skolegangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: :danser: :danser:

Gratulererer! :blomst:

Det er jo kjempeflott at du har fast jobb før du er ferdig utdannet da :) Vet du at du har noe å gå til. Og som du sier kan du jo søke på andre jobber om du synes det blir langt å kjøre eller bare vil prøve noe nytt. Er det lang vei til jobben da?

Er det ikke godt å tenke på at du snart er ferdig da? Kan snart begynne å telle ned til du er ferdig med skolegangen :)

Takk! :nigo:

Ja, jeg er veldig heldig som faktisk har fått fast jobb lenge før jeg er ferdig utdannet! :jepp: Tiltrer i stillingen i desember, tenker jeg. Da er svangerskapspermisjonen min over, og jeg er ferdig med en praksis i forbindelse med skolen. Kommer ikke til å klare å jobbe 75 % i tillegg til skolen, så vil nok søke permisjon i 15-25 % av stillingen. Får se an turnusen litt! ;) Er 5,5 mil en vei til jobben. Og litt lenger blir det også, med tanke på å kjøre til barnehagen først.. (Nå måååå det bare ordne seg med bhg-plass!!) Så regner jeg herfra - barnehagen - arbeidsplassen, så er det nærmere 6,5 mil hjemmefra til jeg er på jobb. Grei vei på sommertid, men ikke alltid like morsom på vinteren..... :sjenert:

Nå er det strengt tatt ikke selve kjørelengden i seg selv jeg tenker på, men det er det at jeg mister borti 1 t ekstra hver dag med S, fordi kjøringa tar litt tid. Hmm.... Men jeg får bare prøve, kan godt hende det går helt smertefritt! ;) Er jo uansett turnus, og akkurat det er det jo faktisk noen fordeler med i fht å ha små barn. ;)

Ååååhhh jaaaaaa!! Det er såååå deilig å tenke på at jeg snart er helt FERDIG med utdanning! :strix: :strix: Hvert fall på en gooood stund! :nigo: Men skummelt å tenke på at man PLUTSELIG skal ut som en ansvarlig fagperson..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny jobb! :bolledeig:

Ja, er det ikke typisk at når man selv har søvnproblemer, sover de små som engler? Sånn er det alltid her også... Håper du fikk sove godt i natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du tenker litt på kjøringa da, du mister jo en del tid med S. Men for en periode går det helt sikkert, og kanskje trives du så godt at det er verdt det? :)

Krysser fingrene for at det blir barnehageplass på S. Det må det jo bli når han har fylt 1 år, eller? :klø:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skummelt å tenke på at man PLUTSELIG skal ut som en ansvarlig fagperson..... :sjenert:

Det husker jeg at jeg også tenkte mye på ;) Men heldigvis rekker man ikke tenke så mye på det når man først har startet i jobben :ler:

Når får dere vite mer om barnehage da eventuelt?

Og, gratulerer med jobben selvsagt! :ler:

:klemmer:

Endret av MellonCollie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Gratulerer så masse med jobb!! Står du på venteliste på barnehageplass? Vi fikk opprinnelig ikke plass ved opptaket, men sendte mailer til barnehagene i området og fikk plass alikevel :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så fantastisk! Gratulerer med ny jobb!!! :hoppe::danse:

En lang kjørevei går nok fint :Nikke: På det meste hadde jeg 40 minutters kjøretid til jobben og koste meg med radioen på full guffe og frokost på veien :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jobb :blomst:

Deilig med fast jobb, men skjønner godt at du er skeptisk til kjøringen... Hjelper jo litt med turnus da, så får du jo bare håpe. Du bor vel sånn til at du må regne med litt kjøring uansett. Jeg brukte 40 min til og fra skolen når jeg studerte, synes det var greit da. Men nå som jeg har vent meg til å bo sentralt høres det helt forferdelig ut... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TUSEN TAKK for alle gratulasjoner!!! :blomst:

Jeg har ikke vært her inne på leeeenge, tida strekker bare ikke til..... Men nå MÅTTE jeg bare innom og sjekke ståa hos imli, og hun har ENDELIG fått lillebror-bebisen!! :hjerter_rundt::hoppe: Også er jeg nå at faerytale ENDELIG er gravid!!!!!!!! :duskedame: :duskedame: :duskedame: GRATULERER!!!!!

Skal komme innom igjen seinere og svare skikkelig, og oppdattere meg mer.... Men nå er det en som skriker etter frokost (huff da, KG gikk plutselig før frokost i dag......), og deretter på barseltreff og så på helsestasjonen for 10mnd-kontroll... For ja;

S er 10 mnd'er i dag!!!

Skjønner ikke hvor den tida blir av, altså....... ;):overrasket:

:klemmer: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mykje til S., som har blitt 10 månader gammal! :danser:

Korleis gjekk det forresten på helsestasjonen? Kor tung og lang har S. blitt no? Me har også vore på 10-månaderskontroll med I. for kort tid sidan.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...