Gå til innhold

Coxys verden

Coxy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er hakket mer effektiv enn meg. Har ikke ordnet med julekort, og det blir nok heller ikke i år... Men må få til takkekort for barselgaver snart ;) Er på tide.

Lykke til med eksamen. Selv om det "bare" er mappe-eksamen, så er det ganske slitsomt. Hadde det vi også.

Kanskje jeg har fått ordnet det rett og slett pga av jeg egentlig har annet jeg burde ha gjort...? :fnise::sjenert: Utrolig hvor effektiv man blir med andre ting, når man har skolearbeide liggende... :ler:

Takk for det, det er så sant, så sant!! :jepp::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hvor fikk dere tak i nisselue til baby?? Har ikke sett det noe sted, jeg...

Nisselua fulgte med drakta, og den ble kjøpt på Cubus! Halv pris, faktisk.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint at det finnes noen som er gode og behjelpelige! :jepp:

:jepp:

I går kveld fikk vi endelig rota oss til å bestille forstørrelser til S sine oldeforeldre, og bestilte samtidig et til oss selv. Brukte en av de nyeste bildene som er i bloggen, der han ligger bare i bleia og smiler lurt. ;)

Brukte også nisse-bildet uten smokk og bestilte julekort. Har da også tenkt å bruke det som takkekort til de vi hittil har fått barselgaver fra.

I tillegg bestilte jeg en årskalender med bilde av S som vi kan gi til min bror til jul. Slik at han ikke glemmer onkelungen sin, der han bor, 60mil unna...!

Gleder meg til det kommer og vi kan sende ut julekortene, er så koselig å kunne sende ut bilde av gullklumpen vår! :rødme:

Wow, effektiv mamma!

Angrer litt på at vi ikke lagde julekort i år, men vi bruker jo ikke å sende julekort så jeg vet ikke helt hvem vi skulle sendt til :sjenert: Besteforeldre og oldeforeldre hadde vel blitt kjempeglad, hmm ... Får bli til neste år da :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :) Får ta en tur og se om de har det der. Vil gjerne ta bilde av H. med nisselue, det er så søtt :)

Håper du får tak i! :)

Så deilig å få ordnet så mye bilder. Får håpe dere rekker å få alt til jul, men det burde vle gå fint.

:klem:

Bestilte på FotoKnudsen, og fristen for bestillinger til jul var den 14. Så da skal det vel gå å få det hit i litt tid før julaften, slik at vi også får sendt ut! ;)

Får håpe dere rekker alt til slutt :) Det går nok veldig bra :)

Når er det du skal levere inn mappa? Lykke til :)

:klemmer:

Mappekravet skal egentlig leveres i morgen, men jeg har fått utsettelse til onsdag. Så da sitter jeg her da, og jobber det jeg kan...! ;) (Men måtte ha en liten pause og ørlitegran KG-tid nå... :fnise: )

:klem:

Wow, effektiv mamma!

Angrer litt på at vi ikke lagde julekort i år, men vi bruker jo ikke å sende julekort så jeg vet ikke helt hvem vi skulle sendt til :sjenert: Besteforeldre og oldeforeldre hadde vel blitt kjempeglad, hmm ... Får bli til neste år da :vetikke:

Hehe, effektiv og effektiv...fort gjort på nett!! ;) (Akkurat som alle andre "farlige" plasser man kan rote seg inn på, og uten at man skjønner hvordan det skjedde, så har man plutselig bestilt varer for mange hundrelapper.... :ler: )

Syns det er så koselig å få julekort med bilde av barn, så jeg har gleda meg lenge til vi også kunne sende ut julekort med bilde av vår egen lille gullunge! Da måtte jo sjansen benyttes med en gang! :rødme:

Blir jo litt spesielt her i år da, i og med at vi kommer til å bruke julekortet som takkekort til de vi hittil har fått barselgaver av. Ellers hadde vi nok bare sendt julekortet til familie, noen felles venner, samboerens jaktkamerater, og noen av mine venner fra hjemstedet.

Endret av Monica85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer nå virkelig på jeg.. Tror vi må gå over til Libero 3. Bæsjen kommer jo stadig på bodyen, og nedover beina.. :fnise:

Men en ting jeg IKKE skjønner, er hvordan guttungen kan være våt i klærne, mens bleia er nesten helt tørr??!! :klø: :overrasket: I natt når jeg skulle ta han opp til amming ca kl 5.45, så kjente jeg plutselig at pysjen var skikkelig våt på baksida/ene sida, fra brysthøyde og ned. Og da hadde han fått ny bleie ca kl 2!! Gikk på badet for å skifte på han, og så da at bleia faktisk var så godt som tørr. Hvordan er det mulig??! Har tissen pekt oppover i bleia eller noe, slik at han rett og slett har tissa ut fra bleia?!! Har jeg ikke satt bleia stramt nok (syns da egentlig virkelig det også...!)? Eller er bleia for lita?! :klø: :vetikke:

Endret av Monica85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Lett å rote seg inn på sider på nett hvor man fort bruker masse penger ja ;)

Nå har jeg kjøpt meg Pierre Robert-ullsinglet, så da får du skylda om jeg ikke liker den! *streng*

:fnise:

Vi hadde så og si alltid lekkasje med bæsjebleiene da S var yngre, da var det bare å komme seg på badet fort som fy, ellers ble det full vask av alle klær og halve gutten :roll: Heldigvis var det ikke så ofte bæsjebleie da, maks 1 gang om dagen, og heldigvis som regel ikke på upassende steder :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Lett å rote seg inn på sider på nett hvor man fort bruker masse penger ja ;)

Nå har jeg kjøpt meg Pierre Robert-ullsinglet, så da får du skylda om jeg ikke liker den! *streng*

:fnise:

Vi hadde så og si alltid lekkasje med bæsjebleiene da S var yngre, da var det bare å komme seg på badet fort som fy, ellers ble det full vask av alle klær og halve gutten :roll: Heldigvis var det ikke så ofte bæsjebleie da, maks 1 gang om dagen, og heldigvis som regel ikke på upassende steder :jepp:

:fnise: Du kommer til å like den, garantert!!! Bra at du fikk tak i! :)

Det rare med lekksjen i natt var jo at det var bare tiss...! Rare greier... Skulle liksom tro at bleia trakk det opp, uansett hvilken vei tissen peker...!! :gjeiper: Her flyr jeg rett på stellebordet med han like etter han er ferdig med puppen (er som regel mens han spiser at han produserer mega-bleiene), likevel går det gjennom alle klær... Jaja, er vel bare sånn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lærte også "the hard way" at joda - tissen må ligge nedover i bleia :ler: Så det kan godt være det som var problemet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lærte også "the hard way" at joda - tissen må ligge nedover i bleia :ler: Så det kan godt være det som var problemet ;)

Hehe, ja, jeg kan ikke fatte hva annet det kunne være... :klø: Men jammen rart likevel, at bleia er omtrent tørr...!! :ler:

=====

Har gått tur på butikken, og S har liggi og sovet i vogna si ute siden vi kom hjem. Snart en time siden...! :hakeslepp: Er første gangen han sover ute slik, og jeg har vært x antall ganger og sjekka, SELV OM jeg har på babycallen... :sjenert::fnise: Men jammen så mye jeg plutselig har fått gjort!!! :ler:

Endret av Monica85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som tissen lå oppover ja... Men ikke så uvanlig med lekkasjer, nei :ler:

Tror de fleste ungene sover godt ute i frisk luft :) H. kan sove opptil 3 timer ute i vogna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med eksamen! :klemmer:

Du er jammen flink som klarar å gjennomføra eksamen som nybakt mamma! Det hadde aldri eg orka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som tissen lå oppover ja... Men ikke så uvanlig med lekkasjer, nei :ler:

Tror de fleste ungene sover godt ute i frisk luft :) H. kan sove opptil 3 timer ute i vogna.

Han sov i 1,5time ute i vogna etter vi kom hjem. Det betyr at han sov ca 2,5t ute. Veldig uvant for meg, sånn første gangen...! :fnise:

Klart de sover godt ute. Ligge i herlig, varm pose, og hele tiden få forsyning med frisk luft! :)

Lykke til med eksamen! :klemmer:

Du er jammen flink som klarar å gjennomføra eksamen som nybakt mamma! Det hadde aldri eg orka.

Takk! :klem:

Hehe...vi får nå se på resultatet da.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke kommet så langt ennå jeg ;) Logget meg på to ganger på noen mnd :fnise:

:ler: Har du hørt fra noen at det faktisk funker, eller? Jeg har lenge bare ignorert slike invitasjoner, men nå er det så mange som påstår at det faktisk funker, så da har jeg jammen rota meg innpå der jeg også.. Gratis gavekort på H&M er jo ikke å forakte!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Har du hørt fra noen at det faktisk funker, eller? Jeg har lenge bare ignorert slike invitasjoner, men nå er det så mange som påstår at det faktisk funker, så da har jeg jammen rota meg innpå der jeg også.. Gratis gavekort på H&M er jo ikke å forakte!!! :fnise:

Har ikke hørt noe nei, men går ut fra at det funker ;) Skal jammen meg lage det som en favoritt slik at jeg kan logge inn hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...