Gå til innhold

Coxys verden

Coxy

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt mine ullting fra Pierre Robert på dagligvarebutikk! Og på Obs har de også Janus - de har noen heerlige ullsingleter til dame med ull og silke - Iris tror jeg de heter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg synst også at I. blir liggjande veldig tett oppi bæresjalet. Er litt redd for at ho skal bli heilt skvist oppi der. Har tenkt på at eg burde ha fått hjelp av nokon som har greie på bæring, til å leggja I. oppi bæresjalet for meg - slik at eg fekk sjå korleis ho egentlig skal liggja oppi sjalet. Veit ikkje heilt om eg gjer det riktig.

Jeg har foreløpig bare lært meg å knyte på en måte, slik at vi har mage mot mage, S har et kryss mellom beina slik at han har beina ut på hver side. Syns den måten er så trygg og god, da VEIT jeg at han ikke sklir ut! ;) Men hadde nok vært greit å fått tips og triks fra noen som kan det, ja... :sjenert:

:vinke: Monica! Så du hadde skrevet om ulltopper og ullsingleter fra Pierre Robert inne hos Flickan. Hvor har du kjøpt de? Vet jo at mange dagligvarehandler har Pierre Robert-produkter, men også disse? Ha en riktig god fredag! Hilsen Karense

Hei du! :)

Jeg kjøpte begge to på en Coop Marked dagligvare butikk! ;) Og har sett de på andre dagligvarehandler også, tror jeg. Så skal være mulig å få tak i dem der! :jepp:

Håper du også har en fin fredag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt mine ullting fra Pierre Robert på dagligvarebutikk! Og på Obs har de også Janus - de har noen heerlige ullsingleter til dame med ull og silke - Iris tror jeg de heter!

:jepp:

Og SparKjøp også har den der Iris-ulla, tror jeg! ;)

Pierre Robert'en er også ull og silke, - henholdsvis 85% og 15% tror jeg. Myk og deilig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Driver med skolearbeid i dag.. Kjedelig.. Har såååå mye mer lyst til bare å kose med lillegutten min.. :sjenert: :rødme: Pokkers mappeeksamen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God eksamenslesing :kose:

Lykke til med eksamen :)

Takk for det, jenter! :klem:

Heldigvis er det ikke vanlig eksamen... Har "bare" oppgave som skal leveres som mappekrav, som igjen er eksamensoppgave. Men jammen nok, når jeg egentlig bare har lyst til å kose.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Jeg har også lyst til å prøve Pierre Robert-ullsingletene, så det irriterer meg hver gang jeg er på Rema at de ikke har de der :kjefte: Skal nok få tak i en, en eller annen gang :fnise:

Angående sjalet syntes jeg også at det var vanskelig å vite om det var riktig i begynnelsen og når man ikke har noen å spørre. Men du merker det egentlig selv om det er riktig, om du får vondt i skuldre og ryggen, og S sier i fra om han ikke sitter godt :jepp: For øvrig er jo tettinntil.no en fin side, som du sikkert har vært inne på ... Der kan du ta bilde av knytingen og spørre om det er noe du lurer på om du gjør feil :jepp:

Ha en fortsatt fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg har også lyst til å prøve Pierre Robert-ullsingletene, så det irriterer meg hver gang jeg er på Rema at de ikke har de der :kjefte: Skal nok få tak i en, en eller annen gang :fnise:

Angående sjalet syntes jeg også at det var vanskelig å vite om det var riktig i begynnelsen og når man ikke har noen å spørre. Men du merker det egentlig selv om det er riktig, om du får vondt i skuldre og ryggen, og S sier i fra om han ikke sitter godt :jepp: For øvrig er jo tettinntil.no en fin side, som du sikkert har vært inne på ... Der kan du ta bilde av knytingen og spørre om det er noe du lurer på om du gjør feil :jepp:

Ha en fortsatt fin helg! :klemmer:

:fnise: Du får nok tak i en snart! ;) Håper det for din del, de er veldig deilige!

Er forsåvidt klar over den sida, men skal innrømme at jeg ikke har vært så mye innpå der... :sjenert: Men skal huske på det framover, og stikke innom der hvis jeg føler meg usikker igjen! :jepp:

Håper du har en fin kveld! :klem:

Lykke til med eksamen :hug:

Takk for det! :klemmer:

Akkurat i ettermiddag kveld har jeg vært lite effektiv... Men har vært på middag hos svigerfar da, og nå får jeg med meg Robinson-finalen, innimellom amming, magevondt og bleieskift! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:fnise: Du får nok tak i en snart! ;) Håper det for din del, de er veldig deilige!

Er forsåvidt klar over den sida, men skal innrømme at jeg ikke har vært så mye innpå der... :sjenert: Men skal huske på det framover, og stikke innom der hvis jeg føler meg usikker igjen! :jepp:

Håper du har en fin kveld! :klem:

Håper det, Rema har så dårlig utvalg! :frustrert: Er jo stadig vekk innom Ultra da, og de har jo virkelig alt mulig- de har garantert :jepp:

Det er en veldig kjekk side altså, de er veldig hyggelig og behjelpelige der :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld fikk vi endelig rota oss til å bestille forstørrelser til S sine oldeforeldre, og bestilte samtidig et til oss selv. Brukte en av de nyeste bildene som er i bloggen, der han ligger bare i bleia og smiler lurt. ;)

Brukte også nisse-bildet uten smokk og bestilte julekort. Har da også tenkt å bruke det som takkekort til de vi hittil har fått barselgaver fra.

I tillegg bestilte jeg en årskalender med bilde av S som vi kan gi til min bror til jul. Slik at han ikke glemmer onkelungen sin, der han bor, 60mil unna...!

Gleder meg til det kommer og vi kan sende ut julekortene, er så koselig å kunne sende ut bilde av gullklumpen vår! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hakket mer effektiv enn meg. Har ikke ordnet med julekort, og det blir nok heller ikke i år... Men må få til takkekort for barselgaver snart ;) Er på tide.

Lykke til med eksamen. Selv om det "bare" er mappe-eksamen, så er det ganske slitsomt. Hadde det vi også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...