Gå til innhold

Coxys verden

Coxy

Anbefalte innlegg

Aha, facebook ja så klart! Hehe, jeg har så mange etternavn, sikkert ikke bare bare å finne meg ;)

Men nå har jeg lagt til deg, eller jeg tror det er deg iallfall :fnise:

Nei, du var ikke lett å finne... :fnise: Godt det er NOEN som har korte, greie navn!! :ler: For du fant meg, ja, og nå er vi venner! :nigo:

======

Har rydda klesskapet mitt i dag! :hoppe: Men GUUUD for et sørgelig syn... :sjenert: Eier nesten ikke klær som passer lenger.... Blir nok shopping snart!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må vera kjekt å ha eit vennepar som har ein baby som er omtrent akkurat like gammal som S.! :)

Gledar meg til å sjå julebilder av S. i bloggen din. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vera kjekt å ha eit vennepar som har ein baby som er omtrent akkurat like gammal som S.! :)

Gledar meg til å sjå julebilder av S. i bloggen din. :jepp:

Ja, det blir sikkert moro! :strix: Dem har ei jente fra også dem da, som er nesten 20mnd nå. Og nok en prinsesse i dag! :rødme: Gleder meg sååååå masse til å se dem! :hoppe:

Skal få ordnet bilder snart! :) Skulle egentlig gjøre det i går, men da hadde gubben tatt med seg kameraet i skogen...

=====

I morgen skal vi dra og se på/handle ny spisestue!!! Gleder meg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med vennepar som også har fått baby da :)

Facebook ja... Er jo supernysgjerrig, du har ikke lyst til å bli venn med meg også da?

Gjerne det! :jepp: Sender deg PM med navnet mitt, jeg..! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så moro å handle nye møbler :) Jeg synes iallefall det var moro når samboer'n kom hjem med en hel varebil i dag :nigo: Alltid greit å fornye litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah, lyst å komme en tur hit og sortere klær også? :blomst: Jeg har hatt planer om det lenge, men på sedvanlig mystisk vis blir det aldri noe av.

Vi skal bytte noen av julegavene også. Jeg får litt dårlig samvittighet, men innser også at det selvsagt er bedre å bytte i størrelser vi trenger, og ikke slik som det er nå, med vinterdress som sikkert er passelig i mai og så videre. ;)

Facebook ja, lenge siden sist jeg har vært der. Syns de er for mye 2.0-effekter og fancy Ajax, det blir rett og slett for treigt med så mange kall mot serveren i bakgrunnen. Jeg glemmer også at det er en mulighet, rett og slett. Jeg ble også litt nysgjerrig nå da, men har jo sett bilder av Sigurd iallfall!

Jeg fant forresten sånn nissebody, men endte opp med en festantrekk i sort istedenfor, alt i ett body selvsagt, med vest, skjorte og sløyfe, og bukse i sort kosebuksestoff. Det hele så utrolig komfortabelt ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du var ikke lett å finne... :fnise: Godt det er NOEN som har korte, greie navn!! :ler: For du fant meg, ja, og nå er vi venner! :nigo:

======

Har rydda klesskapet mitt i dag! :hoppe: Men GUUUD for et sørgelig syn... :sjenert: Eier nesten ikke klær som passer lenger.... Blir nok shopping snart!! :lur:

:fnise: Ja, sånn går det når man er sta og skal beholde sine egne etternavn i tillegg til å ta mannen sitt ;)

Imponert over at du orker jeg, iallfall om ditt er halvparten så ille som mitt :dåne:

Shopping derimot frister veldig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg også facebook-nysgjerrig :ler:

Godt nytt år til dere Monica85, hadde dere en fin kveld i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil gjerne ha flere facebook-venner altså! Send meg PM ;)

:ler:

Nå er jeg venn med Monica og Ella i alle fall :lur: Veldig artig å se folk i virkeligheten! :jepp:

Ha et godt nytt år! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...