Gå til innhold

Coxys verden

Coxy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, jeg må si jeg har gjort meg opp samme mening som deg ang. gaver til bebisene. Skjorter, olabukser o.l er ikke akkurat praktisk eller behagelig til en liten baby... Skjønner ikke at folk kan tro det! Og atpåtil folk som har egne unger!

Håper dere har en fin jul! :nisse:

:Nikke: Ja, til og med av noen som har unger sjøl, og akkurat DET klarer jeg ikke å fatte... :overrasket:

Vi koser oss, håper dere gjør det også! :hug:

Tusen takk for det fine julekortet! :nigo:

Værsågod!! :biggrin: Måtte jo få en liten takk for gaven! :jepp::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på julefrokost hos svigerfar & co, var der hele dagen og endte til slutt opp som middagsgjester i kveld også... :fnise:

Sigurd var ikke helt eksemplarisk i natt, men jeg var ikke så streng som vanlig heller.. :sjenert: Han sov i to timer etter jeg hadde lagt han, men så våknet han. Ga han pupp for å se om det fort kunne roe han ned og tilbake til søvn, men da ble det bæsjing på gang, og påfølgende bleieskift. Resutatet ble en veldig våken gutt igjen... ;) Prøvde å bare legge han i senga si og gi han smokken, men han mista den stadig, og da ble det skriking.. Orka ikke drive på så lenge med å stå opp for å putte den inn igjen, var så kaldt i rommet... :sjenert: Så jeg ble svak for en lettvind løsning, og S havna for første gang på leeenge oppi senga med meg midt på natta. Men men.. Pappa'n var jo på fest, så da måtte vel vi bare kose oss! :gjeiper:

Så husker jeg egentlig ikke hvordan resten av natta gikk.. :sjenert: Annet enn at samboeren kom hjem kl 04.30, og da fant jeg ut at bikkja hadde hatt diare og gjort fra seg på kjøkkengulvet. :spy:

Merklig hvordan man egentlig er helt våken da man ammer og greier, men så om morgenen så husker man ikke når og hva likevel..! :gjeiper:

Forresten, da vi kom hjem fra svigerfar i kveld, så hadde samboeren mista nøklene i ene stolen hos svigerfar, så vi kom oss ikke inn!! :sur: Heldigvis så skulle en kamerat av samboeren komme, og han er nabo med svigerfar. Fikk ringt han og bedt han komme med en gang, og ta med seg nøkkelen. Var kaldt ute i -11 grader, så var fort inn igjen i bilen og på med varme mens vi ventet! ;)

Nå er Sigurd lagt for kvelden igjen. La han ca 22.40, og har vært inne på rommet en 3-4 ganger for å putte inn smokken. Men ser ut til å gå greit, og at han snart kommer til å sovne! :jepp: *krysse fingrene og håpe*

I morgen blir det en rolig dag her hjemme. Samboeren skal på fest på kvelden da. Men gleder meg til å bare være oss tre og kose oss på dagen i morgen! ;) Må nok ta fatt på litt klesvask, også skal jeg få gått gjennom alle klærne til S fra str 62 og oppover, og bestemme hva vi skal beholde og hva som skal byttes. Og ikke minst, sortere hvilke butikker det må byttes i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært så punktlig S. er da! ;) Skjønner godt at du gleder deg til det blir litt lengre mellom måltidene.

Ha en fortsatt fin jul :nisse:

:ler: Ja, er noen netter man virkelig kan stille klokka etter han! :fnise:

Ha en fortsatt fin jul du også! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... S. har fortsatt ikke sovnet.. Men han er ganske grei likevel, er bare innom av og til med smokken, da jeg hører han skriker. Om ikke altfor lenge skal jeg også finne senga. Håper det ikke fortsetter slik her i hele natt, hvert fall! ;) Men helst så går det vel bra! :tommelopp:

Skal få lagt ut noen nye bilder i bloggen etter hvert...! :jepp: Noen julebilder er vel på sin plass! ;) Må bare få de inn på pc'en først, og over på europhoto, men orker ikke begynne med det nå... I morgen kveld, kanskje! ;) Da skal jo samboeren på fest igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hvor mange bodyer og bukser har dere andre hatt behov for i str 62? Innbiller meg at den størrelsen varer ørlitegran lenger enn 50 og 56, men at det først er på 68 at klærne kanskje begynner å vare litt lenger...? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er dåååårlig..... :sjenert::fnise: 89, tror jeg!!! Har bare fått inn tre venner... Så det går SMÅTT mot gavekortdrømmen!!! :ler: Hvor mange har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, samboeren skulle visst plutselig på elgtelling i dag.. :tristbla: Så da er det bare lillegutt og meg hjemme igjen. Jaja... Vi skal vel kose oss for det, vi...! ;)

Har satt i gang en vaskemaskin, og sortert klart til en til. Må legge sammen klær som allerede henger på stativet og er tørt.. :sjenert: Vaske og henge opp klær er liksom greit, men syns der er såååå kjedelig å brette sammen og legge på plass.. Blir ofte hengende til jeg MÅ ta det ned, fordi det er ny klesvask på gang.. :fnise::sjenert:

Har fortsatt planer om å få sortert Lillegutt sine nye klær i dag, og skulle absolutt også ha sortert mine egne gamle.. Jeg har masse klær jeg ikke bruker, fordi de ikke passer, er ubehagelige eller jeg rett og slett bare er lei dem. Skulle ønske det var et sted jeg kunne levere brukte klær her. Syns det er så fælt å kaste klær som er hele og fortsatt helt brukanes...

Ellers kunne det sikkert trengtes litt skikkelig rydding i skuffer og skap. Huff, så mye det samler seg opp overalt av ting som egentlig bare kan kastes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er dåååårlig..... :sjenert::fnise: 89, tror jeg!!! Har bare fått inn tre venner... Så det går SMÅTT mot gavekortdrømmen!!! :ler: Hvor mange har du?

Du har da mer enn meg :sjenert: Går ikke så bra dette, men i løpet av 2009 skal jeg klare det ;) 2 poeng til dagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Kjedelig å ikke ha nøkler i kulda! Godt dere fikk ordnet opp :)

Hehe, jeg kjenner meg igjen i det med ammingen. Noen ganger husker jeg ikke når jeg sist ga han mat på natta, selv om jeg var lys våken da jeg ammet han :fnise:

Bilder? Av deg og samboeren? Har jeg gått glipp av noe? :vetikke:

Størrelser ja, det er vel litt individuelt, men jeg tror jeg har hørt at 68 er den størrelsen de har lengst :vetikke: Er ikke helt sikker nå altså ... Synes S har hatt alle størrelsene ca like lenge jeg, eller kanskje ikke de aller første klærne men ...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper natta ble grei!

Elgtelling, hva er det? :klø:

Hm... De klærne ja... Nå er 62 for lite her, må huske å legge bort dem. Men mener at han har brukt 62 lengre enn 50 og 56 ja. Hadde egentlig alt for mange bukser og bodyer, men moro å ha en del å bytte mellom da ;) Og det varierer vel veldig hvor mange skift man har bruk for også. Noen søler mer enn andre.

Nå bruker H. 68 og 74, de kommer til å vare en stund, tror jeg. Håper det, han har mye fint i de størrelsene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har da mer enn meg :sjenert: Går ikke så bra dette, men i løpet av 2009 skal jeg klare det ;) 2 poeng til dagen

:fnise: Ja, man får jo til 2 poeng om dagen, så da skal det vel bli etter hvert!! ;)

Kjedelig å ikke ha nøkler i kulda! Godt dere fikk ordnet opp

Hehe, jeg kjenner meg igjen i det med ammingen. Noen ganger husker jeg ikke når jeg sist ga han mat på natta, selv om jeg var lys våken da jeg ammet han :fnise:

Bilder? Av deg og samboeren? Har jeg gått glipp av noe? :vetikke:

Størrelser ja, det er vel litt individuelt, men jeg tror jeg har hørt at 68 er den størrelsen de har lengst :vetikke: Er ikke helt sikker nå altså ... Synes S har hatt alle størrelsene ca like lenge jeg, eller kanskje ikke de aller første klærne men ...

Ella* har sett bildene på facebook!! ;) Prøvde å finne deg der også :lur:, men fant deg ikke..

Min S brukte str 50 i fire uker, og 56 de siste tre. (7 uker i dag! :hoppe: ) Nå er han nok snart på tur inn i 62, tror jeg. Dvs at 50 og 56 har vart ca en måned hver, håper at 62 kan vare i 1,5-2 mnd da hvert fall.. :sjenert: Men er nok sikkert veldig individuelt, ja. Stor forskjell på klærne også, fra merke til merke! ;)

Håper natta ble grei!

Elgtelling, hva er det? :klø:

Hm... De klærne ja... Nå er 62 for lite her, må huske å legge bort dem. Men mener at han har brukt 62 lengre enn 50 og 56 ja. Hadde egentlig alt for mange bukser og bodyer, men moro å ha en del å bytte mellom da ;) Og det varierer vel veldig hvor mange skift man har bruk for også. Noen søler mer enn andre.

Nå bruker H. 68 og 74, de kommer til å vare en stund, tror jeg. Håper det, han har mye fint i de størrelsene :)

Elgtelling er akkurat det som ordet sier; telling av elg. Drar ut på fôringsplasser og teller antall elger; antall okser, antall kuer, antall fjordyr og antall kalver. Må registreres før vinteruttaket! Må jo passes på at det biologiske mangfoldet bevares! ;)

Håper på at 62 kan brukes litt lenger enn 50 og 56. ;) Hehe, ja, er jo arti å ha litt å bytte mellom! :jepp: Men i dag da jeg har prøvd å sortert litt, så har jeg prøvd å tenke litt økonomisk og hva vi faktisk har bruk for. Heller skaffe litt mer å bytte på i 68 og 74! :)

Edit: Måtte fjerne en del smilyes...

Endret av Monica85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilder av dere? Må sjekke bloggen skjønner jeg! *i overkant nysgjerrig*

Ang størrelser så brukte vi str 62 på lillebebis fra ca 1,5 mnd og frem til ca 4 mnd. 68 fra ca 4 til 6-7 mnd, kom litt an på klærne. Bodyer, heldresser, sparkebukser og pysjer ble fortest for lite. Bukser og genesere varte lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor kom på besøk i dag, så plutselig ble noen av dagens planer avlyst.. :sjenert:

Men fikk sortert klærne til Sigurd! :hoppe: Dro fram alt vi har til han i fra 62 og oppover, og la utover. Tok først ut alt av plagg som jeg synes er upraktiske, deretter en del plagg i 62, som er en størrelse vi har fått aaaaltfor mye i. Gleder meg nå til å gå bananas på H&M :danse:, var masse derfra som jeg kommer til å bytte.

Skrev opp alt vi har i de forskjellige størrelsene, slik at jeg kan se gjennom listene og finne ut hva vi faktisk har bruk for.

*pause - amming, bleieskift, henge opp klesvask*

Nå har det begynt en film som jeg skal se. Får komme tilbake seinere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av dere? Må sjekke bloggen skjønner jeg! *i overkant nysgjerrig*

Ang størrelser så brukte vi str 62 på lillebebis fra ca 1,5 mnd og frem til ca 4 mnd. 68 fra ca 4 til 6-7 mnd, kom litt an på klærne. Bodyer, heldresser, sparkebukser og pysjer ble fortest for lite. Bukser og genesere varte lenger.

...facebook! ;)

Høres bra ut at dere fikk bruke 62 såpass lenge! Håper det skjer her også!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, facebook ja så klart! Hehe, jeg har så mange etternavn, sikkert ikke bare bare å finne meg ;)

Men nå har jeg lagt til deg, eller jeg tror det er deg iallfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...