Gå til innhold

Julegave f.eks smykke


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Ifjor kjøpte jeg et smykke i julegave som var laget av gatebarn, og hvor en del (eller alle) av inntektene gikk til dem.

Noen som vet om noe slikt i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om noen butikker, men på nettet kan du ihvertfall shoppe på Greater Good Network Stores. Jeg har kjøpt en del på deres Animal Rescue Site, og som nettbutikk er de er pålitelige, selv om leveringen kan ta noe tid. De har mange nydelige smykker!

Du kan velge mellom fem ulike butikker og da fem ulike formål pengene går til, deriblant brystkreft, matmangel og barnehelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om noen butikker, men på nettet kan du ihvertfall shoppe på Greater Good Network Stores. Jeg har kjøpt en del på deres Animal Rescue Site, og som nettbutikk er de er pålitelige, selv om leveringen kan ta noe tid. De har mange nydelige smykker!

Du kan velge mellom fem ulike butikker og da fem ulike formål pengene går til, deriblant brystkreft, matmangel og barnehelse.

Jeg anbefaller også denne butikken. Hos meg var derimot leveringen rask i forhold til andre steder fra amerika, brukte vel 2-3 uker fra sendt dato til motatt i postkassa, tror tollen dro den tiden godt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om noen butikker, men på nettet kan du ihvertfall shoppe på Greater Good Network Stores. Jeg har kjøpt en del på deres Animal Rescue Site, og som nettbutikk er de er pålitelige, selv om leveringen kan ta noe tid. De har mange nydelige smykker!

Du kan velge mellom fem ulike butikker og da fem ulike formål pengene går til, deriblant brystkreft, matmangel og barnehelse.

Denne siden var kjempefin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...