Gå til innhold

jenter, hjelp...!


Gjest Mann i nød!

Anbefalte innlegg

Gjest Mann i nød!

Jeg og kompisen min skal lage kalendergaver til damene våre, men nå har ikke vi akkurat fulgt med i timene her og det svir!! Jenter, kom med deres beste forslag, trenger tips til 48 ulike gaver vi kan pakke inn i kalenderen!

Og vi som trudde det vanskleligeste var å brodere den helvetten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har jo ofte julekalendergaver på Bodyshop og lignende butikker. Bare til å ta seg en kjapp runde innom et kjøpesenter eller noe. Dersom dere ikke vil bruke så masse penger går det jo an å skrive et dikt eller noe!;) Bruk fantasien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo ofte julekalendergaver på Bodyshop og lignende butikker. Bare til å ta seg en kjapp runde innom et kjøpesenter eller noe. Dersom dere ikke vil bruke så masse penger går det jo an å skrive et dikt eller noe!;) Bruk fantasien!

Madammene gleder seg stort til gavene, så penger står det ikke på. Vi har lovd dem dette siden i sommer, inkludert å brodere greia. Tenk det var mareritt du.!

bodyshop var ett godt tips, det har de masse av på badet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilde av dere sammen (dere paret, ikke du å kompisen... :fnise: )

Gavekort på middag

Flaske vin til jentekveld de kan ha sammen i jula.

Gavekort på massasje av dere

Dvd`er

Brenne en cd med sanger du vet hun liker

Mye stilig fra kondomeriet ol butikker som kan kjøpes

Kommer nok på mer etterhvert vil jeg tro, må bare vri hjernen så skal du se det ordner seg. Utroli Koselig er det nå likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mannen i nøden
Bilde av dere sammen (dere paret, ikke du å kompisen... :fnise: )

Gavekort på middag

Flaske vin til jentekveld de kan ha sammen i jula.

Gavekort på massasje av dere

Dvd`er

Brenne en cd med sanger du vet hun liker

Mye stilig fra kondomeriet ol butikker som kan kjøpes

Kommer nok på mer etterhvert vil jeg tro, må bare vri hjernen så skal du se det ordner seg. Utroli Koselig er det nå likevel.

Her var det også noen veldig gode ideer ja, her kommer det seg. Skal notere meg dette, bare strøm på med ideer, setter jeg ENORM pris på :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øredobber, smykke, armbåand(trenger ikke være dyrt, kan være et sett du deler opp) håndkrem, dussåpe, bodylotion(gjerne i samme serie som parfyma hennes)undertøy, nattkjole, varme gode sokker, leppomade, lipgloss, massajse fra deg, kino med deg, yndlings sjokoladen, romantisk middag med deg, kort/brev om hvorfor du elsker nettop henne, lys, ring(klassisk og enkel i sølv kanskje), fotkrem, fotbad, brent cd med hennes/deres favoritt sanger på, tepose fra en orntenlig tebutikk, neglelakk(nøytral fin farge, få hjelp i butikken)parfyme, duftolje til hjemmet,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mannen i nøden

Herlige tips folkens, tusen takk!!!!! Her skal det shoppes. Kommer ikke på tale å brodere noe som helst mer, tok nok tid med den kalenderen for ikke å snakke om at vi gikk på kurs hos morra til bestekompisens madam. Streng dame som ikke tolererte feil eller kluss, om jeg skal skryte av oss så ble kalendrene plettfrie og flotte, hva det enn får dere til å tro om meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende å brodere!

Dere får ta dere en tur på H&M og Body Shop, og kjøpe masse stæsj og småting. Ellers så er sjokolade en vinner. Julemarsipan kanskje?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om un skal ha "uka si" i løpet av de 24 dagene så heng en stor sjokoladeplate på den dagen hun "trenger den" En sikker vinner!!

Ting dere kan gjøre sammen /du gjøre for henne som ikke trenger koste all verdens:

kjøp en kroppskrubbkrem og fuktighetskrem - legg ved lapp om at hun får hel kroppskrubb, med innsmøring av krem etterpå. (kan dele den opp i tre om du vil..) , hårvask med hårkur og hodebunnsmassasje, stell av føttene inkl. smøring med en god krem, rygg/kropp massasje, invitasjon på en romantisk middag som du lager i kveld (henges på en lørdag f.eks.), 2 kinobiletter, dvd dere kan se sammen, en flaske vin dere kan dele,

ellers mange gode forslag over som håndkrem, lipgloss, lypsyl, neglelakk (evt fransk manikyr sett), se i skapet henne som hun begynner å bli tom for noe å kjøp inn det. En pen strømpebukse hun kan bruke i julen (hold in f.eks (??)) en frisørtime, undertøy, ansiktsmaske (fås også i små poser(til en behandling) på HM tror jeg), en god te , mascare eller noe annen sminke hun trenger/bruker mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ylva Virvla

Wow, imponerende at dere har brodert på kalendere.

De kan inneholde:

Sminke (lipgloss, lebestift, mascara, kajal. Det går jo an å titte på sminken hun allerede har for å se hva hun liker og bruker med hensyn til farger)

Undertøy

Sokker

Hårstrikk

Hårklemmer

Dikt

Godteri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mannen kryper ut av nøden!

Oi oi oi så mange gode tips!! Spesielt dette med stoor sjokolade når hun har uka si, den må jeg huske på. Har ved ett par anledninger opplevd både brøling og gråting om jeg er så uheldig å glemme å kjøpe sjokolade når jeg har lovet det. Da er det bare å sette seg i bilen og kjøre tilbake for å hente, har lært å telle p-piller nå og regne ut når sjokoladen er nødvendig ;)

Og til dere alle som er imponert over broderi delen, så skal jeg love dere at hverken jeg eller min kompis er født med talentet og det tok så inn i pokkers lang tid å få det i orden, og alt grunnet en kommentar fra i sommer om at "--vi kan få til alt vi vil jenter", noe som resulterte i ønsker om broderte kalendre. Stolthet hindret i å feile på den ;)

TUSEN MASSE TAKK for tips til dere alle jenter, dere har vært til uvurderlig støtte her, dette kommer hun til å elske, og alt takket være dere. Skal ikke fortelle henne at jeg fikk hjelp fra halve Kvinneguiden.no til dette, og det kommer ikke kompisen min heller til å avsløre. Damer blir som kjent aldri helt fornøyd, så vi får vel spørsmål om vi er skaphomser også kan jeg tenke meg :fnise

Neida, bare en dårlig spøk fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

så vi får vel spørsmål om vi er skaphomser også kan jeg tenke meg :fnise

:fnise:

damene vil bli kjempefornøyde! Dere legger ned mye omtanke i dette ser vi -

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må heller ikke være så dyre ting. En ansiktsmaske-pakke, et gavekort på kyss fra topp til tå, at du tar på deg en husarbeidsting som vanligvis er hennes jobb, gavekort på kaffe-date med deg, kinderegg, gavekort på at du lager yndlingsmiddagen hennes, koselig førjulsaktivitet (handle julegaver sammen, tur til et julemarked, akekonkurranse, bygge snømann), hodepinetabletter til dagen etter julebordet, en langstilket rose...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...