Gå til innhold

mbi002 vil ha kul på magen!


mbi002

Anbefalte innlegg

Hei!

Snublet over prøverdagboken din, og ville bare ønske dere lykke til :):hoppe:

Begynner å føle meg ganske klar selv her, men vi skal vente med å sette i gang... tenker jeg får meg ei prøverdagbok om 1 års tid, og da er vel du en lykkelig småbarnsmor! :)

Vi skal gifte oss til sommeren, og tar bryllupsreisen i desember. Så etter det er det bare å prøve :) Vi er 25 og 30 år

I mellomtiden så får jeg følge med i bøkene til dere som prøver :):popcorn:

Heihei, mokkon83!

Takk for lykkeønskninger! :klem:

Åååh, så spennede med bryllup! Jeg holder jo også på å planlegge et (ikke kommet så langt, akkurat.. :sjenert: ), og timewise hadde det nok vært bedre å starte prøvinga rett etter bryllup. Men egentlig passer det nå også.. :)

Blir jo kjekt når du kan få deg prøverdagbok også da! :)

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg får vel komme med den obligatoriske oppdateringen. I dag morges var jeg kvalm og svimmel, og følte meg generelt sett veldig gravid. Jeg har ikke sagt noe til forloveden om det, men jeg fikk han til å slippe meg av på kjøpesenteret på vei til jobb. Der tråkket jeg litt rundt en stund, kjøpte en test, drakk mye vann og gikk på do og tisset på pinnen i ti sekunder (jeg telte). Og jeg ventet og ventet, men det kom aldri noen strek.

Så det blir nok ikke babyskrik og bleieskifting på meg i denne omgang i hvertfall.

Lang vei hjem, og jeg gikk, konstant med gråten i halsen. Har ennå ikke fått den ut. Og nå venter jeg bare på mensen som skulle vært der i går. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Sender deg en god klem jeg :)

Går det ikke i denne PP, så får vi håpe på at det går bedre i neste :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Småkjekset. Jeg er veldig skuffa.. :(

Nå kom TR nettopp også... Bare to timer for seint. Jeg kunne sluppet å ta testen og spart meg for den lange turen hjem.

Jeg klager alltid mye de første dagene med mensen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er absolutt lov å klage når man får mensen.. Spesielt når en kunne ønske den langt pokker i vold!!

Vi er her for å høre på deg og støtte deg vi :)

Så det er bare å klage :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk... Det er så godt at jeg slipper å la det gå ut over mannen, vet du.. (men han fikk sin omgang i går kveld, da var jeg skikkelig premenstruell.... :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det var trist at TR kom. Hadde virkelig troen på deg :) Men ikke gi opp. Bare 14? dager til EL, og da er det på'n igjen :)

Endret av Viktoria85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle dere søte jenter. :)

Gårsdagen var spesielt dårlig, det toppet seg med at jeg hadde et raseriutbrudd, jeg hadde ikke sagt noe til mannen, men jeg måtte få ut følelsene på en eller annen måte, så da hadde vi til slutt en stor diskusjon om noe jeg nesten bare fant på fordi jeg måtte få det ut. Men jeg måtte innrømme på slutten at det var fordi jeg hadde testet neg om morgenen.

Jaja. Han ga meg penger og sa at jeg skulle gå til frisøren, sånn at jeg fikk fornyet meg litt, og føle meg bedre, så nå har jeg kommet hjem fra en veldig hyggelig frisør og skal øve meg litt på tegningen.

Et spørsmål bare, jeg vet ikke om det er noen der ute som kan svare meg?

Jeg har ganske kort hår, og det er èn hårfrisyre jeg bare eeelsker. Jeg sier alltid at jeg vil ha denne frisyren, og ofte tar jeg med bilder også. Det er denne frisyren jeg snakker om:

13341__07_lowell_l.jpg

james-bond-13.jpg

Nå: Hvorfor vil alle (og jeg mener alle) frisørene jeg har vært hos ha det sånn "beholde litt bak i nakken"-macgyver-frisyre? Jeg vil ha rett av, men jeg får rett og slett ikke lov av frisøren? Jeg vil ha det chic, jeg vil ha det klassisk, jeg vil ha det stramt og rett, men neida. Jeg føler meg som den trailerdama når jeg går derfra, fordi jeg har en sånn hockeysveislignende greie i nakken.

Kan noen svare meg på det? Hvorfor???

Ha en fin tirsdag alle sammen! Det skal jeg. :)

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

du får banke i bordet og si at du SKAL ha den frisyren!

Godt at du fikk ut litt damp pga skuffelsen! dere er jo sammen om dette, på godt og vondt!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg ikke skrevet på en lang stund, selvsagt på grunn av mensen. Nå er den over igjen, og jeg venter spent på EL igjen! :)

Nå er alle eksamener ferdig, så det blir en hel del jobbing frem mot jul. Skal feire julen i utlandet med svigerfamilie-to-be. Første gang jeg ikke feirer med min egen familie!!! :hakeslepp:

Jeg fikk altså mensen 1. des, dvs. 30 dager siden forrige. IKM venter jeg vel da omtrent på nyttårsaften (?), og EL i følge babyverden.no sin ELkalkulator:

Din fruktbare periode er: 14.12.2008 - 19.12.2008

Eggløsningen finner sted: 17.12.2008

Termin: 11.09.2009

(Terminen ville ikke være så langt unna min egen bursdag... :strix:)

Æsj da... EL finner sted dagen da vi sover borte... Hmm.. Får vel ta en liten morgenrunde den dagen, før vi reiser. :)

Vel, nå er jeg tilbake da. Håper på en fruktbar måned. :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å være over mensen.. Den uka er det liksom ikke så mye spennende som skjer :gjeiper:

Du får teste på morgenen på nyttårsaften da vet du ;) Så vet du om du kan drikke eller ikke :fnise:

Ønsker deg like gjerne lykke til denne pp. med en gang jeg!

Skal huske på å følge med på deg! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, atså. ENDA EN av mine gamle venninner er gravid. Jeg visste ikke at det var vanlig å få baby som 20-åring. :sukk: *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, atså. ENDA EN av mine gamle venninner er gravid. Jeg visste ikke at det var vanlig å få baby som 20-åring. :sukk: *snufs*

Huff.. føler med deg :klemmer:

Her har man liksom stilt seg i kø og venter på mirakelet sitt, så kommer andre helt ut av det blå og bare snapper det til seg rett foran nesa på en. Føles nesten litt sånn.. Urettferdig!

Men men.. din (og min :fnise: ) tid kommer nok så snart som bare overhode mulig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid BN

Legger bare igjen en liten hilsen, og krysser fingrene for at starten på januar gir helt andre resultater enn denne måned! :jepp:

Ha en fortreffelig kveld! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaisen der!!

Denne dagboka har jeg ikke besøkt før, så derfor måtte jeg nesten legge igjen et spor etter meg her!

Håper spiren sitter denne gang!! Håper virkelig dere slipper å vente så lenge før det klaffer for dere!

Masse lykke te.. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...