Gå til innhold

mbi002 vil ha kul på magen!

mbi002

Anbefalte innlegg

Huff.. føler med deg :klemmer:

Her har man liksom stilt seg i kø og venter på mirakelet sitt, så kommer andre helt ut av det blå og bare snapper det til seg rett foran nesa på en. Føles nesten litt sånn.. Urettferdig!

Men men.. din (og min :fnise: ) tid kommer nok så snart som bare overhode mulig :jepp:

Jaaa... Vi får da virkelig håpe det..! :)

Er bare det at både alle mine venner som allerede har blitt gravide og jeg er fremdeles veldig unge, så det føles så rart at jeg så lenge har følt meg så mye mer etablert enn dem, og det at jeg faktisk vil prøve å bli gravid, men så kjører de i vei og plutselig, sånn helt uten videre, skaffer seg familier og kjøper leiligheter i hytt og pine.. Men hva vet jeg... De har jo sikkert planlagt og prøvd lenger enn det jeg har, men når jeg først har begynt å prøve selv legger jeg kanhende mer merke til det? Vet ikke jeg...

Legger bare igjen en liten hilsen, og krysser fingrene for at starten på januar gir helt andre resultater enn denne måned! :jepp:

Ha en fortreffelig kveld! :vinke:

Heihei! :velkommen:

Takk for kryssede fingre! Og ha en fin kveld selv! :)

Hallaisen der!!

Denne dagboka har jeg ikke besøkt før, så derfor måtte jeg nesten legge igjen et spor etter meg her!

Håper spiren sitter denne gang!! Håper virkelig dere slipper å vente så lenge før det klaffer for dere!

Masse lykke te.. :klemmer:

Jaa, og i lige måde. :) Jeg har faktisk vært innom din dagbok flere ganger tidligere, men det var før jeg selv ble aktiv KG-bruker og dagbokskriver! :)

Hyggelig at du kom innom! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Stikker bare innom for å ønske deg en god helg og GOD JUL :klemmer:

Har på følelsen av at spiren sitter snart, så strør litt babystøv inn til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg måtte bare også innom for å ønske deg et godt nytt år =)

Håper ikke du må så alt for langt inn i det nye året før det klaffer for deg :gravid:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen tusen takk for gode ønsker fra dere!!! Jeg er i utlandet for øyeblikket, og har ikke internett mesteparten av tiden.

TR kom i dag, så ikke noe denne mnd dessverre. Jeg reiser hjem til Norge mandag, så da får jeg endelig internett igjen. :)

Håper alle har hatt en herlig jul, og at det nye året bringer med seg masse godt. :)

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom å sniker igjen!!

håper du så langt har hatt en fin start på det nye året!!

Endret av Noldus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...