Gå til innhold

mbi002 vil ha kul på magen!

mbi002

Anbefalte innlegg

Spennende med IKM rett rundt hjørnet da.. :)

Håper det ikke er pms-tegn!

Du er ikke testoman altså?

Om et par uker tester nok jeg uansett om jeg ikke har fått mensen.

Eller kanskje før det også.. :sjenert:

Masse lykke til denne pp. :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :blomst:

Tenkte jeg skule ligge igjen et spor jeg, og ønske dere mye lykke til med prøvingen :)

Er selv 20 år, og skulle gjerne begynt å prøve selv, men min kjære samboer vil at vi skal vente til jeg er ferdig med skolen, om 2,5 år.. Så foreløpig håper jeg at vi venter en liten en når jeg er 23 og min samboer 30 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Viktoria85! Ikke sant det er spennende når man først har bestemt seg for å prøve? :hoppe: Håper det går raskt for dere også! Hva gjør du på dataen når du har positiv el-test..? :humpe::lol:

SkumGummi: Jeg forventer mensen i morgen eller mandag tenker jeg. Jeg vil ikke teste før jeg merker at mensen er sein. Åååå, jeg er litt spent, altså, jeg må innrømme det..

For denne måneden har vi jo faktisk prøvd, så jeg ville bli så glad! I tillegg til enda ømmere brystvorter og litt.. uggen (?) mage.

Jeg ble nesten helt fra meg inni meg i går, da vi spilte på oppdrag, og jeg glemte meg og tok imot ølen vi fikk gratis i baren. Jeg har ikke drukket alkohol på jeg vet ikke hvor lenge, også skal jeg plutselig drikke en øl denne, av alle uker? Jeg drakk ikke hele, men fordi jeg fikk den i hånden, og det bare var meg og forloveden og han kjørte, så måtte jeg nesten drikke den selv. (Jeg drakk halve). Huff.

I dag er det jobb jobb jobb jobb jobb, og jeg prøver å se det positive i det, men jeg klarer ikke lure meg selv til å tro at det er noe annet enn drittkjedelig. Sure kunder og lørdagshandel. :sukk: Jaja. Jeg får klistre på meg smilet og komme meg avgårde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende med IKM rett rundt hjørnet da.. :)

Håper det ikke er pms-tegn!

Du er ikke testoman altså?

Om et par uker tester nok jeg uansett om jeg ikke har fått mensen.

Eller kanskje før det også.. :sjenert:

Masse lykke til denne pp. :smilorange:

Jeg så ikke at du hadde skrevet før nå.. :)

Nei, jeg har lært at jeg blir så skuffet når jeg tester negativt at jeg kan gråte og være lei meg i flere dager etterpå... Når jeg faktisk tester håper jeg så sterkt at skuffelsen er maksimal.. :( Lykke til du også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke at du hadde skrevet før nå.. :)

Nei, jeg har lært at jeg blir så skuffet når jeg tester negativt at jeg kan gråte og være lei meg i flere dager etterpå... Når jeg faktisk tester håper jeg så sterkt at skuffelsen er maksimal.. :( Lykke til du også!!!

Ja, det skjønner jeg godt egentlig!

Til nå har jeg egentlig ikke håpet SÅ sterkt, siden vi ikke har vært prøvere før nå.

Da har jeg bare testet pga. jeg har glemt en pille eller noe, så har jo ikke hatt så stort håp enda heller egentlig :gjeiper:

Gleder meg til å følge deg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Viktoria85! Ikke sant det er spennende når man først har bestemt seg for å prøve? :hoppe: Håper det går raskt for dere også! Hva gjør du på dataen når du har positiv el-test..? :humpe::lol:

Jeg ble nesten helt fra meg inni meg i går, da vi spilte på oppdrag, og jeg glemte meg og tok imot ølen vi fikk gratis i baren. Jeg har ikke drukket alkohol på jeg vet ikke hvor lenge, også skal jeg plutselig drikke en øl denne, av alle uker? Jeg drakk ikke hele, men fordi jeg fikk den i hånden, og det bare var meg og forloveden og han kjørte, så måtte jeg nesten drikke den selv. (Jeg drakk halve). Huff.

I dag er det jobb jobb jobb jobb jobb, og jeg prøver å se det positive i det, men jeg klarer ikke lure meg selv til å tro at det er noe annet enn drittkjedelig. Sure kunder og lørdagshandel. :sukk: Jaja. Jeg får klistre på meg smilet og komme meg avgårde. :)

Ja, det er veldig, veldig spennende! Jeg håper så inderlig at det skal klaffe raskt! Hehe, det ble ikke bare data i går kveld for å si det sånn :)

Tror ikke det er så kjempeskummelt med en halv øl, men du må nok være forsiktig framover. Er jo godt mulig at du er gravid :)

Lykke til på jobb! Eller du er kanskje ferdig nå? Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktoria 85: Nå er jeg endelig ferdig på jobb, det var en laaang dag, da vi måtte være igjen i butikken tre kvarter etter stengetid pga feil i kassen og så videre...

Jeg skal forøvrig passe meg masse for alkohol, som sagt har jeg holdt meg unna det i mange mange mnd, bare fordi jeg visste at jeg ville prøve snart. Så håååååååååper den halve ikke ødela noe..!!!

Når det kommer til puppene mine (ja, jeg er visst veldig opphengt i dem... :icon_lol:) så er det sånn at det bare er brystvortene og ikke selve brystene som er såre. Hva betyr dette? Har vanligvis ikke dette før mensen, men så pleier jeg ikke å kjenne sååå godt etter heller, da... :P

I kveld er forloveden min ute uten meg for bare andre gang siden vi ble sammen for snart ett og et halvt år siden. Vi er aldri fra hverandre, med unntak av jobb og slikt. Unner han det virkelig, men vet at han kommer tidlig hjem likevel. Jeg har også kjøpt noen saker som jeg skal gi til han i adventskalender, noe spray deo, dusjsåpe og sjokolade, vi får begynne med det. Ikke at det er så spennende, men et er vel litt koselig å våkne til noe sånt. :) Dessuten tenkte jeg å lage gavekort på "jeg skal lage kake til deg" eller lignende. Bare for å være litt romantisk. :strix:

Håper alle dere har det bra! Ha en fin lørdagskveld!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld er forloveden min ute uten meg for bare andre gang siden vi ble sammen for snart ett og et halvt år siden. Vi er aldri fra hverandre, med unntak av jobb og slikt. Unner han det virkelig, men vet at han kommer tidlig hjem likevel. Jeg har også kjøpt noen saker som jeg skal gi til han i adventskalender, noe spray deo, dusjsåpe og sjokolade, vi får begynne med det. Ikke at det er så spennende, men et er vel litt koselig å våkne til noe sånt. :) Dessuten tenkte jeg å lage gavekort på "jeg skal lage kake til deg" eller lignende. Bare for å være litt romantisk. :strix:

Håper alle dere har det bra! Ha en fin lørdagskveld!!! :klem:

Enig i at det kan være godt å ha litt tid helt for seg selv!! Syns selv det er hyggelig å sende mannen ut en gang i blant =)

Koselig med kalender ja!! :biggrin:

Blir spennende å følge med her de nermeste dagene!! Skal krysse fingene for deg jeg!!! :tommel: (nærmeste krysse fingene smily jeg fant ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Noldus! :nigo:

Han kom hjem ganske tidelig, ja.. Har nesten ikke sett han i dag, så jeg saaavnet han.. :) Nå er han tilbake, og vi koser oss. Føler at mensen kommer.. Snufs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie

Han kom hjem ganske tidelig, ja.. Har nesten ikke sett han i dag, så jeg saaavnet han.. :) Nå er han tilbake, og vi koser oss. Føler at mensen kommer.. Snufs

NeI da! Mensen kommer ikke den! (håper vi!) :fnise: Jeg driver å krysser fingrene for at du har en liten bolle i ovnen jeg! :jepp:

Når skal du teste? Etter mandag, eller klarer du kanskje ikke holde deg så mye lengre? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere som prøver og velkommen hit :) Håper jo at det blir et kort besøk inne på disse sider og at vi ses igjen i graviddagboken :tommelsmil:

Håper test gir super nyheter, venter i spenning :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til puppene mine (ja, jeg er visst veldig opphengt i dem... :icon_lol:) så er det sånn at det bare er brystvortene og ikke selve brystene som er såre. Hva betyr dette? Har vanligvis ikke dette før mensen, men så pleier jeg ikke å kjenne sååå godt etter heller, da... :P

Hos meg også var det kun brystvortene som var såre i starten, nå som brystene blir større er hele brystet mer ømt. Så at du har såre brystvorter kan være et bra tegn! Husk å smøre dem om dem blir tørre :)

Jeg også gikk to dager og følte mensen kom, så kom den ikke på IKM og da jeg testet meg var jeg gravid. Mensmurringer er et tegn på graviditet (og på mensen så klart...) men vi håper jo at det er liten spire som er der inne :)

Blir spennende å følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LillieBie: Ikke kommet enda i hvertfall... MEN.. Jeg drømte at jeg fikk mensen i natt, og det gjør jeg ofte rett før jeg gjør det. Men håpe er da lov...? :sjenert:

Hvis jeg kommer meg til apoteket tester jeg nok i morgen, bare for å få vite hvordan det står til. Er jo godt å få det litt ut av hodet da.. Men som jeg har sagt tidligere blir jeg så utrolig skuffa når jeg tester negativt, at det er bedre å bare skjønne det når jeg får mansen... :P

Takk, Høstjenta, det er jo der jeg helst vil være da..! :) Jeg må likevel si at jeg tar det som det kommer; selv om jeg helst skulle vært gravid NÅ, så er det ikke krise om det tar noen måneder. :biggrin:

Jeg tror jeg må teste i morgen, SkumGummi, jeg begynner å føle meg gravid nå, bare fordi jeg tenker på det hele tiden..! Hihi

Dreia: Så suuuupert det som har skjedd hos deg! Jeg fulgte dagboken før jeg fikk meg profil på KG, til og med. Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Snublet over prøverdagboken din, og ville bare ønske dere lykke til :):hoppe:

Begynner å føle meg ganske klar selv her, men vi skal vente med å sette i gang... tenker jeg får meg ei prøverdagbok om 1 års tid, og da er vel du en lykkelig småbarnsmor! :)

Vi skal gifte oss til sommeren, og tar bryllupsreisen i desember. Så etter det er det bare å prøve :) Vi er 25 og 30 år

I mellomtiden så får jeg følge med i bøkene til dere som prøver :):popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...