Gjest AnneBerit Skrevet 24. november 2008 #21 Del Skrevet 24. november 2008 har ikke vært innom å lagt ifra meg noen spor før, men ønsker dere begge lykke til! og er enig med deg i at alder ikke er noe problem! har også en kjær en som er en god del eldre enn meg, men vi har funnet hverandre og det virker som at det bli oss to:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbi002 Skrevet 24. november 2008 Forfatter #22 Del Skrevet 24. november 2008 Hei AnneBerit! Er så veldig koselig med besøk her! Ja, vi har det veldig godt sammen, skal gifte oss, og våre foreldre og familier er veldig begeistret for det. Håper dere møter like lite motstand mot aldersforskjellen som det vi har. Vi har vært veldig heldig med familie og venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneBerit Skrevet 25. november 2008 #23 Del Skrevet 25. november 2008 Hei AnneBerit! Er så veldig koselig med besøk her! Ja, vi har det veldig godt sammen, skal gifte oss, og våre foreldre og familier er veldig begeistret for det. Håper dere møter like lite motstand mot aldersforskjellen som det vi har. Vi har vært veldig heldig med familie og venner. Det var litt merkelig i starten hos oss da.. kanskje mest fra min familie.., men vi brydde oss ikke noe om hva de andre sa.. Vennene mine ble jo litt overrasket, men har ikke sagt noe spesielt om det egentlig:) vi bryr oss i allefall ikke om hva andre synes vi har et bra sammen og vi skal fortsette å ha det bra sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbi002 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #24 Del Skrevet 25. november 2008 Det høres veldig bra ut. Puppene mine har vokst! Og nipplene er mørkere. Det er jeg overbevist om! Men det er alt jeg kan rapportere om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 25. november 2008 #25 Del Skrevet 25. november 2008 Det høres veldig bra ut. Puppene mine har vokst! Og nipplene er mørkere. Det er jeg overbevist om! Men det er alt jeg kan rapportere om. ¨ Haha, kjenner til det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbi002 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #26 Del Skrevet 25. november 2008 Hihihihi jeg blir sprøøøøø!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. november 2008 #27 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg fikk også mørkere brystvorter. Men de ble lysere igjen etter et par mnd etter fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSol Skrevet 27. november 2008 #28 Del Skrevet 27. november 2008 Å, det er så koselig å lese om andre jenter som er i den samme situasjonen som meg. Godt å se at det ikke bare er meg som går og tenker på det samme heeeele tiden og leter etter alle mulige tegn Gleder meg til å følge deg videre, samtidig som jeg håper du ikke blir i denne gruppen så veldig lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 27. november 2008 #29 Del Skrevet 27. november 2008 Snart testing her, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbi002 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #30 Del Skrevet 27. november 2008 BareSol: Velkommen hit! Det er spennende, ja. Og det tar jo opp mye av plassen i hodet, plass som egentlig skulle vært brukt til mye annet (som eksamenslesingskonsentrasjon!!!! ). Jeg venter vel mensen på søndag/mandag, så ja.. Det blir spennende. Men dette er jo bare vår første PP... Jeg tviler på at jeg er så heldig at det skulle funke nå med en gang, men det hadde vært bra, da! (så kan jeg skylde de dårlige eksamenskarakterene jeg kommer til å få på onsdag på skjokket...? ) Jeg (og mon kjære) har nå begynt på folat pluss en hel del andre vitaminer. Jeg skal begynne å trene igjen for fullt etter eksamen, og være litt mer obs på hva jeg spiser. Jeg vil så gjerne være en sunn mor når den tid kommer! Jeg skal holde oppdatert de neste dagene. Men jeg føler meg iallefall ikke gravid. =/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Bie Skrevet 27. november 2008 #31 Del Skrevet 27. november 2008 Hei hei! Gratulerer som prøver! Jeg holder på å bli sprø av å lese alle disse prøverdagbøkene, jeg blir bare misunnelig Neida, kjempekoselig med prøving til å lage en liten baby! Tenkte jeg skulle legge igjen et spor, slik at jeg slipper å være smug-leser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbi002 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #32 Del Skrevet 27. november 2008 Lille Bie: Hihi Jeg har drevet og smuglest litt iblant.. Men det er kjekt å legge igjen spor, ja! Så du er ikke prøver? Det er noe vi veldig nylig fant ut at vi skulle bli.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Bie Skrevet 27. november 2008 #33 Del Skrevet 27. november 2008 Lille Bie: Hihi Jeg har drevet og smuglest litt iblant.. Men det er kjekt å legge igjen spor, ja! Så du er ikke prøver? Det er noe vi veldig nylig fant ut at vi skulle bli.. Nei, er desverre ikke prøvere enda, men jeg håper (og tror!) at det blir neste år en gang! :rødme: Jeg er så babysjuk at jeg holder på å dø.. Men iom at vi begge er jenter så må vi finne ut av hvordan vi skal gjøre ting, det er ikke så enkelt dette! Derfor er jeg i mellomtiden inne å smugleser på alle mulige tråder som handler om babyer.. Jeg er 87'modell og skal også gifte meg i 2010! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbi002 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #34 Del Skrevet 28. november 2008 Å, har du bryllupsdagbok da? Ja, jeg synes å huske å ha lest at du ville ha et litt annerledes bryllup et sted..? Har vært verpesyk i en lang evighet før vi endelig startet, holdt på å bli sprø. Men, med en gang vi begynte å prøve tok jeg det med knusende ro.. Stresser ikke sørlig med det. Men jeg skal innrømme at da jeg våknet med kjent PMS i morges, da ble jeg litt skuffeet. TR kommer vel en av de neste dagene, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Bie Skrevet 28. november 2008 #35 Del Skrevet 28. november 2008 Uff, ikke kjekt med TR som kommer på besøk når man ønsker å bli gravid nei! Du blir vel gravid før du aner ordet av det skal du se! Jeg har ikke bryllupsdagbok enda nei, tenker jeg skal vente med det til utpå nyåret engang, det er jo så lenge til bryllupet enda,nesten 2 år, eller nærmere sagt, 20 mnd til omtrent.... det er jo leeeeenge til... Vi får håpe PMS'n bare er hormoner, og ikke PMS da vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbi002 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #36 Del Skrevet 28. november 2008 Hihihi ja, får håpe på det. Men jeg synes nå hadde vært en fin tid å bli gravid på, august-baby? Så kanskje klarer jeg å grabbe til meg litt støtte fra lånekassen om jeg melder meg opp til et fag neste år. Krysser fingrer for hormoner.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 28. november 2008 #37 Del Skrevet 28. november 2008 Innom og ønsker god helg:D!! Håper pmsen bare er sånn gravidgruff, det kan kjennes ganske likt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbi002 Skrevet 28. november 2008 Forfatter #38 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, det hadde vært noe. Men det kjennes bare veeeldig kjent ut.. Ha en kjempehelg alle sammen! Jeg skal lese litt til eksamen også har jeg to spillejobber i kveld, det får jeg og kjæresten 5000 for, så det er ikke ille for to-tre timers arbeid (og bare 4-5 låter som skal spilles). På søndag blir det reise til valpen vi skal få etter jul, og mandag blir full eksamenspanikklesing. Litt kos blir det vel sikkert likevel i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 29. november 2008 #39 Del Skrevet 29. november 2008 Hei! Må inn å legge igjen et spor jeg også. Gratulerer som prøvere Vi er også prøvere. Siden september. Jeg har veldig uregelmessig syklus så er bare i PP2 nå. Har i dag fått en positiv eggløsningstest, så det blir spennende å se om TR kommer om 2 uker eller ikke. Jeg håper på det siste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 29. november 2008 #40 Del Skrevet 29. november 2008 Ja, det hadde vært noe. Men det kjennes bare veeeldig kjent ut.. Ha en kjempehelg alle sammen! Jeg skal lese litt til eksamen også har jeg to spillejobber i kveld, det får jeg og kjæresten 5000 for, så det er ikke ille for to-tre timers arbeid (og bare 4-5 låter som skal spilles). På søndag blir det reise til valpen vi skal få etter jul, og mandag blir full eksamenspanikklesing. Litt kos blir det vel sikkert likevel i helgen. Heisann Tenkte bare si ifra at jeg var 100 % sikker på at mensen kom da jeg fant ut at jeg var gravid Det kjentes akkurat ut som før, så jeg sa til mannen min og venninner at "nå kommer mensen snart" - det gjorde den ikke Hehe! Lykke til Når er IKM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå