Gå til innhold

mbi002 vil ha kul på magen!

mbi002

Anbefalte innlegg

Heihei!

Jeg får innvie prøverdagboka mi først med å si at jeg aller helst ikke vil være her, for jeg vil mye heller ha en graviditetsdagbok.

Deretter får jeg vel fortelle litt om meg selv.

Jeg slasker som oftest foran TVen når jeg ikke (later som jeg) studerer eller spiller verdens merkeligste instrument.

Jeg skal innrømme at jeg er lat, det har jeg alltid vært. Men hvis jeg vil kan jeg, og jeg har utrettet en hel del ting gjennom mitt 20 år lange liv.

Jeg skal gifte meg, men det er ikke før i 2010; forhåpentligvis *krysser fingre og tær* vil jeg ha en ekstra (liten) person på gjestelisten!

Jeg elsker avokado, men misliker sterkt blåskjell.

Jeg har allerede rukket å være avhengig av KG en lang stund.

Nå ser jeg gravide og babyer overalt, og jeg skal ærlig innrømme at det stikker litt i hjertet hver gang. Håper det blir min tur snart.

Uansett, heihei alle sammen! *hilse pent på*.

Edit: Jeg ser forresten nå at jeg har lagt meg inn på feil bokstavvalg. Jeg skulle selvsagt vært på M-Å. Så pinlig. Jaja

Endret av mbi002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må forøvrig opplyse om at vi kræsja bilen i kveld. Vi skle på isen, over ti meter, rett inn i en annen bil. Dessuten så jeg to andre par biler kræsje etterpå. Det var så glatt at selv med vinterdekk og veldig lite fart var det uunngåelig. Æsj, altså. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei og :velkommen: hit!

er ganske fersk her selv, er i min første PP og håper selvsagt jeg kan flytte meg inn i gravidboken selv snart :sjenert:

så litt spm om prøvingen deres da. har dere prøvd lenge? hvordan ser syklusen din ut idag? :) tihi, er for det meste dette det går i her inne ;)

lykke til! vi snakkes :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må forøvrig opplyse om at vi kræsja bilen i kveld. Vi skle på isen, over ti meter, rett inn i en annen bil. Dessuten så jeg to andre par biler kræsje etterpå. Det var så glatt at selv med vinterdekk og veldig lite fart var det uunngåelig. Æsj, altså. :glare:

slik er det hos oss også, bor et sted der vi ser snø maks 1-2 ganger i året, å de gangene er det biler ooover alt....

Gøy med en dagbok å følge helt fra starten!!! Kjenner også på at jeg vil ha en liten, å er helt enig i at det er babyer over alt!! men må nok vente litt til jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei Linnah!

Og vælkømmin til min dagbok!

Ja, hvor lenge har vi egentlig prøvd? Jeg sluttet med pillen tidlig september (om jeg husker rett), men det har ikke vært prøving i den forstand, mer sånn... hvis det skjer, så skjer det. I går ble vi enig om at vi prøver. Jeg har jo vært klar som et egg siden sommeren, men på grunn av at han vil vente til jeg er ferdig som student (for min egen del), har vi ikke sagt rett ut at vi prøver, hvis du skjønner. Men han er jo klar som bare det selv, han er ganske mye eldre enn meg, og for at han ikke skal bli en "gammel" far bør vi få rævva i gir... for å si det sånn.

Jeg har begynt å skrive ned datoene når jeg får mensen min osv, og har kommet frem til at det er 29 dager i min syklus, og mensen får jeg alltid helt i begynnelsen av måneden. Det betyr altså at jeg mest sannsynlig er ferdig med min eggløsning for denne gang, og har allerede hatt maaaange graviditetssymptomer mens jeg venter på mensen. :sukk: Det er ikke greit å gå rundt og tro at man er gravid bare fordi man har så lyst, at kroppen lager "ønskesymptomer"... :sukk:

Jeg er altså ikke så flink på disse syklusgreiene, når jeg har eggløsning og sånt, ingen eggløsningstester eller maskiner som regner ut når jeg skal ha den... Jeg finner vel ut av det etterhvert. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik er det hos oss også, bor et sted der vi ser snø maks 1-2 ganger i året, å de gangene er det biler ooover alt....

Gøy med en dagbok å følge helt fra starten!!! Kjenner også på at jeg vil ha en liten, å er helt enig i at det er babyer over alt!! men må nok vente litt til jeg da...

Heisann Noldus!

Huff, ganske fælt å være den som kræsjer inn i noen bakfra, er jo "vår feil" (heller den forbaskade kommunen som ikke salter en hovedvei selv om det har snødd og vært minusgrader hele dagen!!!!!!! :kjefte: ), men heldigvis var det så små skader på bilen hans at vi slapp å involvere forsikringsselskap og slike ting... Men det er skummelt da!

Ja, jeg elsker å følge disse dagbøkene fra starten, for det er så herlig å lese om når en person endelig får det til! Fulgt det fra starten da, liksom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen til prøvargjengen! Og lykke til med prøvinga. Håpar oppholdet ditt her inne blir kort. ;)

Men - verdens merkeligste instument? Nå blei eg nysgjerrig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei SkumGummi, Hildegard og Dreia!

Hyggelig å få besøk her inne.. :bolledeig:

Ja, jeg synes i hvertfall instrumentet jeg spiller er ganske merkelig... Skottlands nasjonalinstrument; ikke mange i Norge som spiller det...

Ja, jeg håper selvsagt på kort opphold her, men det får gå som det går. Jeg har nå lært meg å ikke ha for høye forventninger; det er bedre å bli positivt overrasket enn skuffet.. Det synes jeg i allefall. :icon_lol:

---------------------------------

Jeg var forresten overbevist om at jeg var gravid tiligere i uken. Da hadde jeg eksamen, og mens jeg skrev gikk alt plutselig rundt for meg flere ganger, jeg trodde jeg skulle besvime flere ganger, men jeg måtte jo bare innse at det nok var eksamensstresset etc. og ikke graviditetssymptom. (Likevel har jeg et håp om at jeg ikke få TR på besøk denne mnd..).

I går hadde vi middagsbesøk. Det var utrolig koselg, det var venner av forloveden som kom på besøk, de giftet seg for ikke lenge siden. Også et par som har vært gift i mange år, med tre unger. Det ble naturlig nok en del snakk om barn og slikt, men jeg må innrømme at jeg holdt meg litt unna samtalen, har ikke sagt til noen at vi prøver, og jeg hadde nok vært overivrig skulle jeg deltatt.

I dag har vært en skikkelig LATEDAG!

Sto opp etter tolv etter en runde :humpe: i senga. Og siden har det bare vært usunn mat og brus fra gårsdagen. Jaja. Av og til er det vel lov..?

Ha en fin søndagskveld alle sammen!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en deilig søndag! her i huset har mann og barn spysyke med diare, og nå venter jeg bare på at jeg får det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneei, så forferdelig. Får håpe det er litt kos også da, jeg pleide i hvertfall å synes det var litt koselig å sitte med dyna og se film med søskenene mine da det værste av sykdommen var over.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SkuGummi: om en ukes tid kanskje..? Er ikke helt sikker, men en av de første desemberdagene, tenker jeg. Hadde EL for ca en uke siden har jeg regnet ut (ved hjelp av en av de EL-kalkulatorene på internett).

Har :humpe: i underkant av en gang per dag de siste ukene, bare for å være på den sikre(re) siden. :)

:hoppe: :hoppe:

Jeg fikk forresten bekreftet at vi skal få oss en liten valp!!! Vi skal se valpene neste søndag, de er bare noen uker gamle, også skal vi få den rett etter jul når vi kommer hjem fra ferie! Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg vil også følge dagboken din framover :jepp:

Som du sa er det morsomt å følge med fra starten! :smilorange:

Dette med å kjøre inn i en anne bil kjenner jeg meg veldig godt igjen i.

Er noen få uker siden nå, men jeg skled også inn i bilen foran. Visst det var glatt og kjørte egentlig ganske pent. Men brått var det full stopp foran meg. Prøvde å bremse forsiktig, men skjønte fort at her måtte det mer krefter til. Endte jo med at hjula sperret seg og jeg smalt (ikke så veldig hardt da) inn i bilen foran.

Skrev skademelding og han skulle ringe meg dagen etter når han hadde fått sett på det i lyset og vasket bilen. Har ikke hørt noe enda, så håååper det ikke ble noe nevneverdig skade.

Også så moro med valp da =)) Hvilken rase blir det da? Blanding kanskje? :)

Så håper jeg det blir full klaff for dere snart så jeg kan følge med i graviditetsboken din i stedet! Jeg vil jo mye heller det så klart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cuba! :hallo:

Jeg ser at du også er inne i første pp! Så spennende. :lol: Det med kræsjinga av bil... Det er jo så lite som skal til! Jeg kjører ikke selv, men etter at jeg innså hvor utrolig lett det var å kræsje har jeg vært nervevrak hver gang forloveden skal på jobb om morgenen; det blit jo bare glattere for hver dag her!

Vi skulle egentlig ha en reinrasa Borer Collie, men så fant vi noen skjøøønne blandinger at Border Collie og Norsk Buhund. Den vi tenker vi skal ha ser ut som en BC. :hund:

Nå begynner jeg å bli ganske lei av alle disse "ønskesymptomene"; i dag syntes jeg puppene mine var helt annerledes enn vanlig.. Men jeg tror nok ikke de er det.

Dessuten vet jeg at mamma alltid visste at hun var gravid før hun hadde fått det bekreftet fordi hun drømte så virkelig. Jeg har hatt mange merkelige og tydelige drømmer i det siste.. :vetikke:

Ha en flott mandag alle sammen, ut og nyte solen! :vinke:

Endret av mbi002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende da, med disse drømmene og puppene osv :fnise:

Er det bare innbilling er det jo kjedelig, men da vet du hvertfall til neste gang at det ikke trenger bety noe. Men vet hvor "lett" det er å innse det :gjeiper:

Border Collie er jo kjempefine hunder da :smilbla:

Kan jeg spør hvor gamle dere er? Og sånn ca. hvor i landet dere holder til? :)

Litt moro å vite :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuba: Ja, jeg er 88-modell, mens forloveden er ganske mye eldre (ikke at det noengang har vært et problem, alle er enig om at det er han og jeg som hører sammen :jepp: ). :)

imli: Tusen takk! Alle lykkeønskninger tas imot med stor glede! :hjerter_rundt:

Det er jammen slitsomt å jobbe på butikk som er åpen til ti! Og urinveisinfeksjon er ikke godt. :cry3:

Endret av mbi002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...