Gå til innhold

Pakkekalender til voksne unger -


Gjest Løve66

Anbefalte innlegg

Jeg var så "dum" å begynne med pakkekalender da ungene var små. Nå er de 18 og 21 og pakkekalenderen er fortsatt adventstidens høydare her i huset! Prøvde meg i fjor med at de kanksje kunne få en ekstra gave på julaften i stedet - men DET synes de ikke noe om nei. Så den kalenderen kommer jeg nok aldri til å bli kvitt..... :-/ Men er jo hyggelig og da!

Jeg synes det er litt vanskelig å finne på ting og har tidligere år endt opp med boxere, sokker, hårvoks, julemagasiner, - ja det er vel hva jeg kommer på akkurat nå. Noen som vil gi meg tips til passende gaver til to treningsglade gutter? (trenger ikke bare være små, billige ting - jeg pakker gjerne inn gaver med ting jeg likevel ville kjøpt til dem, så alt fra 20,- til 200,- kr. er ok - de får gave annenhver dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med slike protein/energibarer? De koster alt fra 20-50kr På SATS her i byen selger de dem til 20kr stk, og du finner de også i helsekosten/dagligvaren.. men der er de gjerne noe dyrere.

Treningssokker? Treningsbag? Håndkle? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er sikkert ikke noe flinke til å kjøpe boxere og sokker, så det kan du jo kjøpe :) Dessuten er det jo litt moderlig også :ler:

Endret av Kihn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du jo bare droppe når du vil. Evt be dem lage til hverandre om de er så opptatt av dette.

Min mor sluttet da jeg var ca 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du jo bare droppe når du vil. Evt be dem lage til hverandre om de er så opptatt av dette.

Min mor sluttet da jeg var ca 12.

Du trenger ikke lage om du ikke vil. De kan f.eks. lage til hverandre, som noen sa over her. Mine er 16 og 20. De har fått kalendere fra de var små. 16-åringen har ikke fått de siste årene og h#n savner det ikke. Når man er 18 er man myndig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke lage om du ikke vil. De kan f.eks. lage til hverandre, som noen sa over her. Mine er 16 og 20. De har fått kalendere fra de var små. 16-åringen har ikke fått de siste årene og h#n savner det ikke. Når man er 18 er man myndig....

Jeg svarte trådstarter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var det vel egentlig forslag til smågaver trådstarter lurte på da...

Hvis de har no hobby så kan du kanskje finne no småtterier innen den hobbyen.

Eller hvis de studere kanskje no utstyr de trenger til det.

Ser du skriver treningsglade...hva med deodorant.

Var det jeg kom på i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mummi_*

En film

Et skjerf

Hansker

En liten flaske med noe å drikke

Noe til hybelen/ leiligheta/ gutterommet

En bok

Kinobillett

Ledlommelykt

Ulvangsokker

Lue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ett kort der det står: grow up :ler:

Neida, men hva om du hadde pakket inn gaaaamle minner fra barndommen? Morsomme historier om dem da de var små, gamle leker med tilknyttende historier? Sann som kanskje de hadde glemt og tenker tilbake på minnene og smiler? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bilblad el annet blad av interesse

Flexikort

kontantkort hvis de bruker det

notisblikk

penner (alltid mangelvare?)

merkelapper, bånd, pair eller kort til innpakninger

kuldekrem (hvis de står ski om vinteren)

adresselapp til bagasje

skopussesaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...