Gå til innhold

Livet som mamma!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

:hoppe: for ny dagbok! :biggrin:

Kjekt at dere har satt datoen for dåpen allerede, planleggingen haster det jo ikke med riktig enda :)

Veldig greit med baby som liker bilkjøring, vil tro det er slitsomt med babyer som ikke vil kjøre bil :Nikke:

Angående bilder i bloggen så kan du legge ut bilder f.eks på photobucket eller lignende sted. Hvis du høyreklikker på bildet ditt på det stedet på nett det ligger så får du opp "kopier bildenettadresse" (eller tilsvarende på engelsk), velg det og så kan du trykke på det grønne symbolet med et plusstegn der det står "insert link" om du holder musepekeren over. Så kopierer du over bildenettadressen dit. Voila!

Nå er jeg dårlig til å forklare, men :sjenert:

Håper dere har en fin helg! :klemmer:

Velkommen skal du vera til dagboka mi, Knøttet! :smilbla: Ja, eg synst alltid det er like kjekt å starta ny dagbok! :Nikke:

Det er kjempegreit å ha dåpsdatoen klar allerede! Planlegginga av dåpen ventar me nok ei stund med enda. ;)

Det virkar som om dei fleste babyar likar bilkjøring. I. søv iallfall alltid som ein stein, når me er ute og kjører. :)

Tusen takk for forklaring av korleis eg kan leggja ut bilder i bloggen min! Skal sjå om eg ikkje kan få ordna det ein dag - for dåke må jo få sjå bilder av det lille gullet mitt!

Me har hatt ei fin helg så langt, og det håpar eg du og din lille familie har også! :klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud for en fantastisk opplevelse! *Tårer i øynene* Det hørtes ut som den opplevelsen altså, og så fint du skriver om det :) Gratulerer så mye med den lille jenta, sikker på hun har fått verdens beste foreldre :) Kos dere masse! :klem:

Velkommen til dagboka mi, Miam! :smilbla:

Ja, det var ein heilt spesiell og flott opplevelse! Sjølv om det var kjempehardt å føda, så sit eg igjen med ein positiv opplevelse av det heile. Og følelsen når lille I. endeleg var ute, og eg fekk henne opp til meg, var heilt ubeskrivelig fantastisk! :hjerter_rundt:

Tusen takk for gratulasjon og fine ord! :klem:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du sitter igjen med en positiv fødselsopplevelse da, det gjorde jeg også, og det frister absolutt å føde igjen :jepp:

Hvordan går det med amminga da?

Ha en fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du sitter igjen med en positiv fødselsopplevelse da, det gjorde jeg også, og det frister absolutt å føde igjen :jepp:

Hvordan går det med amminga da?

Ha en fin søndag :klemmer:

Ja, eg er veldig glad for at eg sit igjen med ein positiv fødselsopplevelse. :) Sjølv om det var utrulig vondt og hardt mens det stod på, så var alt gløymt så snart lille I. var ute. Og det at eg klarte å takla fødselen mykje bedre enn eg hadde trudd på forhånd, trur eg nok vil vera ein fordel neste gang eg skal føda. For no veit eg at eg kan klara det!

Det går fint med amminga no. :jepp: Sleit litt dei første dagane, før melka kom ordentleg. Då saug I. for harde livet, men fekk nesten ingenting - noko som førte til skriking og ei frustrert lita jente. Og det var ikkje noko kjekt for meg heller å sjå at veslejenta mi ikkje var fornøyd. Men no har heldigvis melka kome for fullt, og I. veks og trivest. :)

Ha ein riktig fin søndag, du også! :klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? Hvor lenge har mannen din fri nå, før han drar ut igjen?

Det går fint med oss! :) I. er ein veldig snill og rolig baby foreløpig. Har strevd litt med å få henne til å sova i si eiga seng om nettene, for ho vil helst liggja tett inntil meg. ;) Men i natt har ho sove i si eiga seng nesten heile natta, og det er jo kjempeflott!

Mannen min skal ikkje på jobb i Nordjøen igjen før 17. desember. Men har reiser nordover på kurs frå onsdag til fredag i neste veke. Då reiser eg og lille I. inn til mine foreldre, og blir der dei dagane mannen min er vekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går fint med oss! :) I. er ein veldig snill og rolig baby foreløpig. Har strevd litt med å få henne til å sova i si eiga seng om nettene, for ho vil helst liggja tett inntil meg. ;) Men i natt har ho sove i si eiga seng nesten heile natta, og det er jo kjempeflott!

Mannen min skal ikkje på jobb i Nordjøen igjen før 17. desember. Men har reiser nordover på kurs frå onsdag til fredag i neste veke. Då reiser eg og lille I. inn til mine foreldre, og blir der dei dagane mannen min er vekke.

:hoppe: for at I. har sovet i egen seng i natt! Det har S. gjort i to netter nå også, herlig!!! :)

Så deilig at mannen din ikke skal dra før den 17.! Samboeren min har vært hjemme nå denne uka, og det har vært herlig. I morgen derimot, da begynner hverdagen! ;)

Kommer mannen din hjem til jul, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du vera til dagboka mi, Knøttet! :smilbla: Ja, eg synst alltid det er like kjekt å starta ny dagbok! :Nikke:

Det er kjempegreit å ha dåpsdatoen klar allerede! Planlegginga av dåpen ventar me nok ei stund med enda. ;)

Det virkar som om dei fleste babyar likar bilkjøring. I. søv iallfall alltid som ein stein, når me er ute og kjører. :)

Tusen takk for forklaring av korleis eg kan leggja ut bilder i bloggen min! Skal sjå om eg ikkje kan få ordna det ein dag - for dåke må jo få sjå bilder av det lille gullet mitt!

Me har hatt ei fin helg så langt, og det håpar eg du og din lille familie har også! :klemmer:

Takk :)

Kjekt med ny dagbok ja, du har jo en del også nå ;)

Jeg trodde alle babyer likte bilkjøring jeg, men på barseltreffet fant jeg ut at det er faktisk en del som ikke gjør det også :overrasket: Det må være veldig slitsomt med baby som gråter hver gang man skal kjøre, så jeg er glad S liker å kjøre bil :jepp:

Tror jeg forklarte riktig, så håper du får det til. Hvis ikke så bare spør :) Vil jo gjerne se bilder! :jepp:

Fint helgen har vært fin, kos deg med familien! :klemmer:

Så greit at du kan reise til foreldrene dine når mannen er borte, godt å ha hjelp og støtte den første tida :)

Ammingen slet vi med her også den første tida, det var utrolig frustrerende og jeg var skikkelig frustrert. Tror S var skikkelig frustrert også, stakkar :( Veldig godt dere har fått det til nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for at I. har sovet i egen seng i natt! Det har S. gjort i to netter nå også, herlig!!! :)

Så deilig at mannen din ikke skal dra før den 17.! Samboeren min har vært hjemme nå denne uka, og det har vært herlig. I morgen derimot, da begynner hverdagen! ;)

Kommer mannen din hjem til jul, eller?

Ja, det er godt når ho søv i si eiga seng! Denne natta var det verre med. Hadde I. liggjande i vår seng nesten heile natta. Kvar gang eg prøvde å leggja henne over i si eiga seng, så begynte ho å skrika. Ho roa seg ikkje før langt på natt, og ho var urolig i heile går kveld også. Lurer på om ho kanskje hadde litt vondt i magen, men det er vanskeleg å vita.

Det er kjempegodt at mannen min skal vera heime så lenge. :) For det er slitsomt nok med ein baby i hus, sjølv når me er to til å ta oss av henne. Og eg føler meg ikkje klar for å vera åleine med I. i to veker i strekk heilt enda.

Mannen min kjem dessverre ikkje heim til jul. Han kjem enten heim på nyttårsafta, eller dagen før. Synst det er litt trist at me ikkje skal få feira vår aller første jul saman som ein liten familie, men det er no berre sånn det er. Eg og lille I. blir heime hos mine foreldre i jula, og det blir nok koseleg det, sjølv om eg skulle ønskja at mannen min også hadde vore der med oss.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Kjekt med ny dagbok ja, du har jo en del også nå ;)

Jeg trodde alle babyer likte bilkjøring jeg, men på barseltreffet fant jeg ut at det er faktisk en del som ikke gjør det også :overrasket: Det må være veldig slitsomt med baby som gråter hver gang man skal kjøre, så jeg er glad S liker å kjøre bil :jepp:

Tror jeg forklarte riktig, så håper du får det til. Hvis ikke så bare spør :) Vil jo gjerne se bilder! :jepp:

Fint helgen har vært fin, kos deg med familien! :klemmer:

Så greit at du kan reise til foreldrene dine når mannen er borte, godt å ha hjelp og støtte den første tida :)

Ammingen slet vi med her også den første tida, det var utrolig frustrerende og jeg var skikkelig frustrert. Tror S var skikkelig frustrert også, stakkar :( Veldig godt dere har fått det til nå :)

Eg har nokre dagbøker no, ja - men dei fleste er jo ikkje i bruk lenger. ;)

Det er nok ikkje alle babyar som likar bilkjøring nei, mystisk nok! I. elskar iallfall å kjøra bil, og søv som ein engel når me er ute og kjører. Det same gjorde eg og alle søskena mine, har foreldra mine fortalt! Ja, det er nok kjempeslitsomt med ungar som griner kvar gang dei er i bil - så eg er glad for at me slepper det problemet.

Skal prøva å få lagt ut bilder snart. Men eg er så opptatt med lille I. heile tida, at det er ikkje så lett å få tid til alt eg har lyst til å gjera. Så dåke får vera tålmodige ei lita stund enda. ;)

Eg kosar meg med familien min, og prøver å venna meg til den nye rollen min som mamma! :jepp: Er glad for at eg har foreldre som har meir enn lyst til å hjelpa til med lille I.! Godt å vita at eg slepper å vera åleine med alt ansvaret no i starten, når mannen min reiser vekk i nokre dagar.

Ja, amminga går heldigvis greit no. Men eg føler av og til at eg kanskje har litt lite melk. Då suger I. veldig ofte, men det virkar som om ho kanskje ikkje blir ordentleg mett. Er så vanskeleg å vita om eg då berre skal la henne suga ofte og mykje, for å få opp melkeproduksjonen igjen - eller om me skal gi henne litt morsmelkserstatning. Eg har egentlig ikkje lyst til å gi henne MME, uten at det er heilt nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den første tida her nå, at de bare skal få så mye pupp de bare vil! Er slik jeg har skjønt det på barnepleierne, jordmødrene og helsesøstrer. At de første seks ukene dreier seg om å tilfredsstille babyen til enhver tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror den første tida her nå, at de bare skal få så mye pupp de bare vil! Er slik jeg har skjønt det på barnepleierne, jordmødrene og helsesøstrer. At de første seks ukene dreier seg om å tilfredsstille babyen til enhver tid.

Ja, eg ammar I. så ofte ho vil ha pupp. Så eg håpar det er greit å amma ofte no i starten. Innimellom vil I. suga omtrent heile tida, mens andre gangar kan det gå ganske mange timar mellom kvar gang ho vil ha pupp. Trur kanskje det har samanheng med kor mykje melk eg har. Når eg har lite melk, virkar det som om I. vil suga ofte - og har eg mykje melk, så blir ho fortare fornøyd, og det går lengre tid mellom kvar gang eg treng å amma henne. Er vel egentlig ganske logisk at det er slik! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg ammar I. så ofte ho vil ha pupp. Så eg håpar det er greit å amma ofte no i starten. Innimellom vil I. suga omtrent heile tida, mens andre gangar kan det gå ganske mange timar mellom kvar gang ho vil ha pupp. Trur kanskje det har samanheng med kor mykje melk eg har. Når eg har lite melk, virkar det som om I. vil suga ofte - og har eg mykje melk, så blir ho fortare fornøyd, og det går lengre tid mellom kvar gang eg treng å amma henne. Er vel egentlig ganske logisk at det er slik! ;)

Slik er det her også!!! ;) Så da er det nok normalt.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det hørtes iallfall veldig logisk ut :)

Ja, det gjorde jo egentlig det. ;)

Slik er det her også!!! ;) Så da er det nok normalt.. :jepp:

Høyrest bra ut! Då er nok alt slik det skal vera, reknar eg med. :jepp:

Der var du ja... :)

Høres ut som det går fint med dere alle tre. :klemmer:

Ja, det går fint med oss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempefint å vera mamma - men også travelt, og til tider slitsomt!

I. har hatt eit par dagar no, der ho nesten ikkje har sove på dagtid. Trur ho har litt vondt i magen, for ho klarar liksom ikkje roa seg ned og sovna skikkelig. Ho sutrar og griner ein god del og vil helst ikkje lggja for seg sjølv - så det blir ein del bæring og byssing! Heldigvis søv ho veldig godt om nettene for tida.

Det er mannen min som lagar middag, handlar, ryddar i huset o.l. for tida. Eg har meir enn nok med å ta meg av I., så eg er jammen glad for at eg ikkje er åleine med henne enda. Føler at eg ikkje får tid til noko anna enn babyen.

I går hadde me besøk av helsesøster. I. var no såvidt over 4 kg akkurat 14 dagar gammal, så ho har lagt godt på seg sidan fødselen. :) Så eg trengte ikkje bekymra meg for om eg hadde nok melk til henne, for det hadde eg! Godt å vita at I. får nok mat iallfall, så treng eg iallfall ikkje bekymra meg for om ho får i seg nok næring.

Mannen min reiste nordover på kurs i går tidleg, og kjem tilbake igjen i morgon ettermiddag. I går etter at helsesøstera hadde vore på besøk, skulle eg reisa heim til foreldra mine som bur litt over 1 times kjøring unna. Synst det er greit å sleppa å vera ålene med I. no i starten. Problemet var berre at eg aldri fekk tid til å pakka i går. I. sov kun i 1/2 time, og då fekk eg akkurat tid til å rydda litt før helsesøstera skulle koma, og å pakka bagen med mine ting. Då I. våkna igjen, hadde eg fortsatt ikkje funne fram og fått pakka tinga eg skulle ha med til henne.

Snakka med mora mi i telefonen på ettermiddagen, og eg sa at eg fortsatt ikkje hadde fått pakka ferdig og kome meg av gårde. Mora mi sa at eg berre fekk leggja I. ned litt mens eg pakka ferdig, så fekk ho berre skrika litt. Eg la I. i vogga si, og begynte å pakka i full fart. Ho grein litt og litt meir, så eg gjekk rett inn i stova og vugga litt på vogga, før eg skyndte meg ut og pakka vidare. Då eg nesten var ferdig, høyrte eg eit høgt skrik. Då eg kom inn i stova, låg I. og skreik så høgt at ho mista pusten og var heilt illrød i fjeset. :( Eg tok henne opp med ein gang, og då stoppa ho å skrika med ein gang, og sovna av utmattelse i armane mine. Eg har aldri sett henne skrika så høgt før, og eg fekk så utrulig dårlig samvittighet for at eg hadde latt henne liggja og skrika åleine i vogga - sjølv om det ikkje var lange tida ho låg der åleine. Tenkte at det var siste gang eg gjorde noko slikt, og eg synst så synd på det lille gullet mitt. Kjente at tårene begynte å renna, for eg var så lei meg. Så då stod eg der og grei, med ei sovande lita jente i armane mine.

La I. tilbake i vogga, for no sov ho. Og så tok eg alle tinga med meg, sprang ned trappene, og la alle tinga inn i bilen. Då eg kom opp igjen låg I. og smågrein. Uff, eg hatar å måtte gå frå godjenta mi, når ho er våken / ikkje søv ordentleg - sjølv om det berre er i nokre få minutt. Og det å høyra at min eigen baby griner, er millionar gangar verre en å høyra andre sine babyar griner.

Eg fekk iallfall kledd på I., sette henne i bilstolen, og tok henne med meg ned i bilen. Heldigvis elskar I. å kjøra bil, så ho sov heilt til me var heime hos foreldra mine. Det var godt å koma heim, og få litt hjelp med I. Skjønnar ikkje korleis eg skal klara å vera åleine med lille I. i 14 dagar i strekk, når mannen min er på jobb i Nordsjøen. Eg får jo ikkje gjort noko anna enn å ta meg av henne om dagane, og det å koma seg ut av huset med henne er omtrent komplett umulig! Lurer på korleis andre får tid til alt mulig når dei er i permisjon - for foreløpig har eg meir enn nok med å ta meg av I., for ho krever meg 100% av tida.

Det er fantastisk å vera mamma, og eg elskar den lille godjenta mi over alt på jord! :) Men eg håpar at eg etter kvart kjem inn i bedre rutinar, og at eg får tid til litt andre ting også - og at eg kjem meg ut av huset innimellom, uten at det blir altfor mykje styr.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at når dere kommer inn i rutiner og I blir større så kommer ting til å gå av seg selv, men det tar nok litt mer enn to uker :)

Kos deg hjemme hos foreldrene dine! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...