Knøttet Skrevet 16. juni 2009 #701 Del Skrevet 16. juni 2009 for I sin første tann! Håper hun ikke biter under amming, det er ikke noe godt nei Så bra I har hatt enda en god natt! Det ser ut til å gå riktig vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #702 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) for I sin første tann! Håper hun ikke biter under amming, det er ikke noe godt nei Så bra I har hatt enda en god natt! Det ser ut til å gå riktig vei Ja, det er kjempegøy med den aller første tanna! Biting under amming vil me ikkje ha noko av, nei! No er eg heilt sikker på at tanna er ordentleg ute, for eg lurte meg til å kikka litt meir i munnen til I. Trur egentlig at tanna har vore heilt framme sidan i går - for tanna var like hard som i dag, då eg kjente på den med fingeren. Heilt fantastisk med fleire gode netter etter kvarandre! Håpar det går rette veien, ja. Endret 16. juni 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #703 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Me har hatt enda ei god natt, så no kryssar eg fingrane for at det ikkje berre er tilfeldig at I. har begynt å sova godt om nettene igjen! Eg fekk forresten mensen i går, så då var det jo egentlig meininga at me skulle starta prøvinga igjen. Men eg trur heller me utsetter det til neste månad. Mensen kom litt raskare denne månaden enn eg hadde trudd. Det betyr at om eg hadde blitt gravid denne syklusen, så ville eg ha fått termin i slutten av mars 2010. Og eg hadde vel egentlig sett for meg tidlegast april! Synst mars blir litt tidleg... Dessuten synst eg det er litt mykje styr for tida, sidan me nettopp har fått vita at I. har hofteleddsdysplasi, og må gå med skinne i fleire månader. Utsetter me prøvnga til neste syklus, har me sannsynlegvis også kome på plass i nytt hus, før me blir prøvarar igjen. Og det kan jo vera ein fordel! Eg har ikkje snakka med mannen min om det enda, me eg reknar med at han også synst det er greit! Endret 17. juni 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 17. juni 2009 #704 Del Skrevet 17. juni 2009 Det hørtes lurt ut å vente prøvingen en måned! Ikke noe bra å starte før man er mentalt klar for det! Og dere har jo allerede ei søt jente Så bra at sovingen går godt om dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #705 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Det hørtes lurt ut å vente prøvingen en måned! Ikke noe bra å starte før man er mentalt klar for det! Og dere har jo allerede ei søt jente Så bra at sovingen går godt om dagene! Ja, eg trur nok det er lurt at me utsetter prøvinga ein månad til! Og som du seier, så har me jo allerede ei søt jente - mamma si skjønnaste lille prinsesse - så me skal nok kosa oss masse med henne i mellomtida. Det er kjempeherlig at det går så bra med sovnga for tida, så får me berre håpa det fortset slik. Endret 17. juni 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 17. juni 2009 #706 Del Skrevet 17. juni 2009 Sviskemos er nok lurt å gi litt av kvar dag, ja - så trur eg skal fortsetja med å gi I. det heretter. I dag fekk forresten I. smaka sviskesaft, og det likte ho kjempegodt! Eg er veldig glad for at I. har begynt å lika graut, for ei stund var eg litt redd for at ho aldri ville koma til å lika det. For I. spytta ut nesten all grauten eg prøvde å gi henne. Det var nok berre det at I. måtte venna seg til smaken, og slik var det vel med S. også? Graut var det aller første I. fekk smaka, då me begynte med fast føde - så det var jo egentlig ikkje så rart at ho var skeptisk i starten, etter kun å ha fått morsmelk i 5 1/2 månad. Nesten så jeg ikke husker lenger hvordan det var da vi skulle begynne med grøt til S.... Men tror han åt veldig bra de par første gangene, men så plutselig så stoppa det litt opp. Han kneip rett og slett igjen munnen, og nekta skjea passasje... Men tror rett og slett det var fordi han ikke skjønte hvordan det skulle spises av skje! Hvordan går det med grøtspisinga nå? Huff, her var det jo også litt trist å lese nå....kjedelig at I har fått konstantert hofteleddsdysplasi (?) og må bruke skinne!!! Men godt at hun begynner å bli vant til skinna, at den ikke plager henne sånn lenger, og at du har kommet deg til mamma'n og pappa'n din og får hjelp. Men hvorfor har de funnet ut dette først nå? Burde de ikke funnet ut dette etter fødselen? Bra at nettene har gått seg til også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #707 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Nesten så jeg ikke husker lenger hvordan det var da vi skulle begynne med grøt til S.... Men tror han åt veldig bra de par første gangene, men så plutselig så stoppa det litt opp. Han kneip rett og slett igjen munnen, og nekta skjea passasje... Men tror rett og slett det var fordi han ikke skjønte hvordan det skulle spises av skje! Hvordan går det med grøtspisinga nå? Huff, her var det jo også litt trist å lese nå....kjedelig at I har fått konstantert hofteleddsdysplasi (?) og må bruke skinne!!! Men godt at hun begynner å bli vant til skinna, at den ikke plager henne sånn lenger, og at du har kommet deg til mamma'n og pappa'n din og får hjelp. Men hvorfor har de funnet ut dette først nå? Burde de ikke funnet ut dette etter fødselen? Bra at nettene har gått seg til også! Det går kjempefint med grautetinga no heldigvis! Det har det egentlig gjort ganske lenge. I. gaper ivei, og et ein ganske stor porsjon graut kvar dag. Trur rett og slett berre ho trengte litt tid på å venna seg til grauten, for no likar ho graut kjempegodt! I. får 2 måltid om dagen no. Først får ho middag tidleg på ettermiddagen (grønnsakspure på glas, eller grønnsaker som eg kokar opp og mosar sjølv), og så får ho graut om kvelden (maisgraut foreløpig). Utenom dette gir eg henne litt sviskemos/sviskesaft kvar dag, og litt frukt. Favorittfrukten til I. for tida er nektariner - det er skikkelig nammenam! Ja, eg vart veldig overraska og trist då eg fekk vita at I. hadde hofteleddsdysplasi. Skulle ønskja at ho slapp å bruka skinne i fleire månader, men det er ikkje noko å gjera med det. Viss skinna kan gjera at I. ikkje får problem med hoftene sine seinare, så er det jo sjølvsagt verdt det! Får berre håpa at tida går fort, og at I. tar igjen det tapte raskt når skinna er vekke. Eg veit ikkje kvifor det ikkje vart oppdaga tidlegare. Hoftene til I. har jo blitt sjekka fleire gangar før. Legen på sykehuset sa at det hendte at det ikkje vart oppdaga med ein gang. For det første sjekka dei visst hoftene på ein annan måte på heilt små babyar, enn dei gjorde på større babyar/barn. Dessuten kunne visst hofteleddsdysplasien forsterka seg etter kvart som tida gjekk, og at det derfor ikkje alltid vart oppdaga heilt tidleg. Det som iallfall er bra er at viss me får fleire barn, vil det bli tatt ultralyd av barnet sine hofter allerede ved fødselen. Hofteleddsdysplasi er arvelig, så derfor er det rutine når det er tilfeller av hofteleddsdysplasi i familien frå før. Så slepper me forhåpentlgvis å oppleva det same fleire gangar. For om me skulle få fleire barn med hofteleddsdysplasi, så er det enklare å behandla når det blir oppdaga med ein gang. Ja, me har herlige netter for tida! Det er så godt å endelig få sova ordentlig om nettene igjen. Endret 17. juni 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 18. juni 2009 #708 Del Skrevet 18. juni 2009 for I's første tann Får håpe hun ikke biter ja. Det har jeg fått oppleve ganske så mange ganger, ikke godt når en begynner å blø..... Moro å tenke på prøving igjen. Greit å vente til en føler seg klar for det, er jo ingenting å stresse for. Leit at I har hofteleddsdysplasi Lillegutts fetter gikk med skinne når han var liten. Ikke pga hofteleddsdysplasi da, men klumpfot. Men uansett, han klarte å komme seg fram selv med skinne og tok fort igjen det tapte. Så det går sikkert fint med I. Veldig godt dere blir sjekket nøyere neste gang, så det kanskje blir oppdaget med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #709 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) for I's første tann Får håpe hun ikke biter ja. Det har jeg fått oppleve ganske så mange ganger, ikke godt når en begynner å blø..... Moro å tenke på prøving igjen. Greit å vente til en føler seg klar for det, er jo ingenting å stresse for. Leit at I har hofteleddsdysplasi Lillegutts fetter gikk med skinne når han var liten. Ikke pga hofteleddsdysplasi da, men klumpfot. Men uansett, han klarte å komme seg fram selv med skinne og tok fort igjen det tapte. Så det går sikkert fint med I. Veldig godt dere blir sjekket nøyere neste gang, så det kanskje blir oppdaget med en gang. Veldig kjekt med den aller første tanna! Kjenner allerede no at I. biter hardare enn før, når ho biter meg i fingen med tanna si. Heldigvis har ikkje I. bite meg under amming enda. Grøssar ved tanken på at ho skal bita meg så hardt at eg begynnar å blø. Ja, det er greit å føla seg nokolunde klar for det, før me startar prøvinga igjen. Men eg tvilar vel egentlig på at eg kjem til å føla meg så mykje meir klar enn eg gjer no, neste månad heller. Men eg må jo også ta i betraktning at eit svangerskap varer i 9 månader, og at det kan ta litt tid før me får klaff. Det tok 8 månader før eg vart gravid første gangen. Eg har lyst til at det skal vera max 2 år mellom I. og nummer 2, så då trur eg det er lurt at me startar prøvinga snart! Ikkje noko kjekt at I. har hofteleddsdysplasi, nei. Får berre håpa tida går fort, men akkurat no synst eg tida går seint. Kom nettopp på at I. har hatt skinne i akkurat ei veke, og det synst eg var veldig kort tid i forhold til slik det følest. Eg synst nemlig at I. har hatt skinna så lenge allerede... Ja ja, det betyr iallfall at det er ei veke mindre igjen til I. skal få av seg skinna for godt - for å sjå det positive ved det! Eg er veldig glad for at hoftene blir sjekka ordentleg med ultralyd allerede ved fødselen, viss me får fleire barn. Godt å vita at me har krav på det! Endret 18. juni 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 22. juni 2009 #710 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg stemmer for å hoppe i det, - kutte ut prevensjon og se hva som skjer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #711 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg stemmer for å hoppe i det, - kutte ut prevensjon og se hva som skjer!! Trur nok me drøyer det til neste syklus, og brukar prevensjon ei lita stund til. Men i juli, då lovar eg at det blir ordentlig prøving igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #712 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) I. har kome inn i eit ganske fast sovemønster no. Tidlegare varierte det kor mange gangar I. sov i løpet av ein dag. Dei siste månadene har I. stort sett sove 3 gangar på dagtid, men av og til berre 2 gangar. Men i løpet av dei siste vekene har I. fått fast rutine på å berre sova 2 gangar på dagtid, sånn omtrent til same tid kvar dag. Veldig greit! Døgnet vårt når det gjeld sovinga til I., er omtrent slik: Me står opp ein gang mellom kl 07.30 og 09.30 om morgonen, avhengig av når I. er klar for å stå opp! I. blir vanlegvis trøtt igjen ca 2 1/2 -3 timar etter at me har stått opp, og tar som oftast første kvilen sin på dagtid mellom kl. 10.30 og 12.30. I. søv då nesten alltid mellom 20 minutt og 1/2 time, men det hender ho søv lenger - men max 1 time. I. vil så sova igjen etter at ho har vore våken i ca 3 timar til, og denne kvilen er vanlegvis på minst 1 time. I. pleier å sova i 1-2 timar, før ho våknar igjen. Men viss I. fortsatt søv når klokka har blitt 17.00, så vekker eg henne alltid. I. får altså ikkje sova etter kl 5 om ettermiddagen. (Før var det kl 18.00). Då er det 4 timar til leggjetid, og så lenge bør I. vera våken før ho tar natta, for at ho skal vera trøtt nok når me legger henne for kvelden. Me leggjer I. for natta, når klokka er 9 om kvelden. Då sovnar ho nesten alltid veldig fort. I. er våken nokre gangar i løpet av natta, og må få pupp før ho vil sova igjen. Får håpa ho sluttar med det av seg sjølv etter kvart, slik at me slepper avvenning. I løpet av sommaren har me planar om å begynna å leggja I. i 8-tida om kvelden. Me blir nødt til å gradvis innføra tidlegare leggjetid, før hausten kjem - for då skal eg sannsynlegvis begynna å jobba litt igjen. Det gledar eg meg IKKJE til! Endret 22. juni 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #713 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Eg synst I. forandrar seg sånn heile tida - ho har blitt så stor! Og ho er absolutt ikkje lenger berre liten og uskyldig. I. veit godt når det er noko ho ikkje får lov til, og elskar å gjera ting ho veit at ho ikkje skal gjera. No i kveld då eg ga I. graut, var ho ein skikkelig luring! Mens eg sat og mata I., oppdaga ho plutselig at ho kunne dra av seg smikka, som var festa med ein dårlig borrelås. Når I. gjorde det, sa eg: "Nei I., smikka skal vera på når du får mat"! Og så tok eg smikka på I. igjen. I. reiv av seg smikka på nytt, og eg tok den på igjen. Det same skjedde fleire gangar, og I. ga seg ikkje - for dette var tydeligvis gøy! Etter at I. var ferdig med grauten, skulle eg gi henne sviskesaft. Eg ga henne sviskesafta frå ein vanleg kopp, og då blir det lett litt søl. Så no ville eg virkelig unngå at I. tok av seg smikka fleire gangar. Derfor haldt eg smikka fast mens eg ga I. sviskesaft, slik at ho ikkje skulle få smikka av seg. I. drog i smikka mens ho drakk, og lagde misfornøde lydar fordi smikka sat fast. Men så fort eg tok koppen vekk, og ikkje haldt like fast i smikka - så skynda I. seg å dra smikka av seg, samtidig som ho såg på meg og gliste! Det såg akkurat ut som ho tenkte "Ha ha, der lurte eg deg godt, mamma!". Og når eg sa nei, og tok smikka på I. igjen, så gliste ho enda meir - før ho gjorde alt ho kunne for å få smikka vekk igjen. Og jammen klarte I. å lura meg fleire gangar, når eg løsna litt på grepet rundt smikka. Det var så tydeleg at I. skjønte veldig godt at eg ville at ho skulle ha smikka på seg. Og derfor vart det sjølvsagt ekstra gøy å ta av seg smikka. Ungar er jammen ikkje store, før dei begynnar å testa ut grenser. Eg har heile tida tenkt at I. er så liten, at ho ikkje skjønnar når ho gjer noko ho ikkje har lov til. Men i det siste har I. vist meg mange gangar at slik er det absolutt ikkje lenger! Eg har nemlig opplevd meir enn ein gang at I. synst det er veldig gøy å gjera ting ho skjønnar at ikkje er lov - enten det er å riva blomstar av mormor sine potteplantar, putta avispapir i munnen, eller noko anna. Vesle luringen min! Endret 22. juni 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. juni 2009 #714 Del Skrevet 23. juni 2009 Herlig hun har blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #715 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Herlig hun har blitt. Ja, ho er kjempeherlig! I. har også begynt å laga så mange nye lydar no. I dag tidleg før me hadde stått opp, lagde ho ein lydkombinasjon som eg aldri har høyrt før. Hugsar ikkje kva det var ho sa, men "ordet" innehaldt iallfall ein m-lyd. Den lyden trur eg aldri I. lagd før, som eg har høyrt. Og i kveld imponerte I. igjen. Ho sat og prata, og mora mi synst plutselig at I. sa "pappa". Mora mi sa derfor "pappa" til I. om og om igjen, for å prøva å få henne til å gjenta. Og jammen sa I. "pappa" høgt og tydeleg! Me klappa for I. og ho skjønte nok kor flink me synst ho var. Så då smilte I. som ei sol. Og ho fortsette med å gjenta ordet "pappa" etter oss fleire gangar - sannsynlegvis fordi ho skjønte at me synst ho var flink når ho sa det. Flinke jenta mi! Ho skjønnar nok ikkje kva det betyr, men artig var det uansett! No ventar eg berre på at I. skal seia "mamma". Endret 23. juni 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 24. juni 2009 #716 Del Skrevet 24. juni 2009 Her har det skjedd så mye at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne å kommentere :klø: Derfor tror jeg at jeg nøyer meg med en Nesten iallefall... Dumt det der med hoftene til I da, men for tann!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. juni 2009 #717 Del Skrevet 24. juni 2009 Kjempebra at I begynner å få et fast sovemønster. Rutinene deres ser jo fine ut, tror det var noe sånt når S var på den alderen også, utenom at vi la han tidliger, tror jeg- hukommelsen svikter litt. Må smile litt av lille luringen din som tester grensene. for at hun sier pappa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #718 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) I dag reiste eg og I. heim igjen, etter å ha vore hos foreldra mine i nesten 2 veker. Mannen min kom heim no i kveld, etter 3 veker på jobb. Herlig å ha han heime igjen! Og I. var så glad for å sjå pappaen sin igjen - smilte og lo, og sprella med heile seg! Kjøreturen gjekk forresten kjempefint! Me har jo ofte hatt eit forferdelig styr når me skal ut å kjøra, for I. likar ikkje å kjøra bil. Derfor pleier me alltid å kjøra når I. skal sova, viss me ikkje berre skal kjøra eit bittelite stykke - for ellers begynnar I. å skrika etter ei lita stund. Det går alltid greit på lengre turar viss I. er trøtt, for då sovnar ho. Men våknar ho før me er framme, blir det hyling. Men i dag gjekk alt som ein draum! Me kjørte når I. skulle sova, og ho sovna etter 5 minutt. Så sov ho vel i nesten 1 time, mens me kjørte. Når I. så våkna, hadde me igjen ca 20 minutt av kjøreturen. Eg sat berre og venta på at I. skulle begynna å grina, men det skjedde aldri! Eg såg på I. i speilet med jevne mellomrom. Ho sat berre og kikka ut vinduet med store auger, og fulgte med på alt som suste forbi. Og innimellom tok ho opp ein leike, og studerte den. Faktisk høyrte eg ikkje ein einaste liten lyd frå I. på heile turen! Då eg parkerte bilen utanfor leiligheten vår, snudde eg meg bak til I., og sa noko til henne. Då ga ho meg eit kjempestort smil. Heilt fantastisk at kjøreturen gjekk så fint, og at I. var så blid og fornøyd i bilen når ho var våken. Eg kryssar fingrane for at det fortset slik framover, og at det er slutt på kjøreturar med hyl og skrik! Men eg tør ikkje håpa på for mykje, etter kun ein slik perfekt kjøretur. Ting kan fort snu, har eg erfart mange gangar. Det kan jo berre vera tilfeldig at I. var så fornøyd då me kjørte bil i dag. I morgon kan alt vera tilbake til det gamle igjen. Det må nok meir enn ein slik kjøretur til, før eg tør å tru på at det skal fortsetja. Men eg kryssar uansett fingrane, og håpar på det beste! Endret 24. juni 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #719 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Me har jo planlagt å begynna å leggja I. tidlegare om kvelden, i løpet av sommaren - og no er me i gang! Fram til no har me lagt I. i 9-tida om kvelden. Målet er at i løpet av sommaren skal I. leggja seg i 8-tida om kvelden. Og i kveld starta me med å innføra tidlegare leggjetid. I kveld la eg I. kl. 20.30, og ho sovna som ein stein med ein gang. Egentlig ikkje så rart, for ho har ikkje sove så mykje i løpet av dagen - og natta som var, var alt anna enn god. I. våkna mange gangar i løpet av natta, og i 04.30 tida var ho lys våken. Ikkje før klokka var 6 i dag tidleg, sovna ho igjen. Huff, for ei natt. No har me iallfall starta med å leggja I. ein halv time tidlegare enn vanleg, frå og med i kveld. Reknar med at me fortset med det i nokre veker, og at me deretter begynnar å leggja I. enda ein halv time før, altså kl 8 om kvelden. Så får me sjå om me etter kvart må begynna å leggja I. enda tidlegare om kvelden, viss eg skal begynna å jobba igjen til hausten. Men det får me sjå etter kvart. No er iallfall målet vårt å få I. i seng til klokka er 8 om kvelden, i løpet av sommaren. Så får me sjå korleis det går! Endret 25. juni 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #720 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Då eg var på badet med I. no i kveld og tok kveldsstellet, låg ho og leika med føttene sine. Herlig for henne å få bevega seg som ho vil, når eg tar skinna av! I. har lenge vore opptatt av føttene/tærne sine, men ho har aldri tatt tærne i munnen før. Men i kveld fekk I. for seg at ho ville bita i tærne sine. Ho jobba for harde livet med å få den eine foten bort til munnen. Drog i foten med hånda for å få det til, men greide det likevel ikkje heilt. Men I. ga ikkje opp så lett, så ho prøvde om og om igjen. Og til slutt greide I. fleire gangar å få storetåa inn i munnen. Men kvar gang slapp ho taket i foten igjen, før ho rakk å bita seg i tåa. Artig å sjå kor ivrig I. var, og prøvde om og om igjen. Må leggja til at I. vart litt frustrert då bleia kom på, og ho ikkje lenger klarte å få foten heilt opp til munnen. Og då eg i tillegg tok skinna på, og I. ikkje fekk tak i beina sine eingang, då var ho ikkje mykje blid. Så då var det rett i seng, og veslejenta mi var så trøtt at ho sovna som ein stein. Endret 25. juni 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå