Gå til innhold

Livet som mamma!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var definitivt mensen som kom i dag tidleg, for no er den her for fullt! Like greit egentlig, for eg var som sagt ikkje heilt klar for å få ein til fullt så raskt, sjølv om me planlegger to tette.

Eg og mannen snakka i dag om når me skulle starta prøvinga på nummer 2. Me vart då enige om at me ville starta prøvinga etter neste gang eg har hatt mensen. Det skulle vel bli sånn ca i slutten av juni. Skulle det klaffa på første forsøk, vil eg vel då få termin heilt i slutten av mars / starten av april 2010. Tvilar vel egentlig på at eg blir gravid så fort, sidan me brukte 8 månader på å få klaff første gangen. Men eg håpar det tar litt kortare tid denne gangen, og at me får eit vår eller sommar 2010-barn. Det hadde vore heilt perfekt! :)

Først no når me har bestemt oss for kva tid me skal starta prøvinga igjen, så følest det heile meir virkelig! Kjenner på meg at det både blir spennande, men også litt skummelt. Tenk, me skal snart prøva å laga ei lita søster eller ein liten bror til lille I.! :hoppe:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med ny prøving igjen snart da. :)

Ja det er kjempespennande! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det blir til at vi får følge på veien??? Hvem vet. :fnise:

Ja, kanskje det! Det hadde jo vore koseleg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og først der oppdaga eg den nye bloggen din, og skjønte kva du hinta til! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og først der oppdaga eg den nye bloggen din, og skjønte kva du hinta til! :nigo:

Skjønte at du brukte litt tid på ting ja. :fnise: Er lov det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte at du brukte litt tid på ting ja. :fnise: Er lov det da.

:sjenert:

Ja, det kunne fort ha tatt enda lenger tid før eg tok hintet, for eg er ikkje alltid like flink til å hugsa på å sjekka bloggane. Men plutseleg oppdaga eg ein heilt ny Nótt-blogg, og då gjekk det endeleg opp eit lys for meg. :biggrin:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Ja, det kunne fort ha tatt enda lenger tid før eg tok hintet, for eg er ikkje alltid like flink til å hugsa på å sjekka bloggane. Men plutseleg oppdaga eg ein heilt ny Nótt-blogg, og då gjekk det endeleg opp eit lys for meg. :biggrin:

Ellers kunne du bare sjekket den andre boken som har vært litt i dvale inntil nå nylig. :lur: Men du er ikke alene om å ikke sjekke bloggene så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers kunne du bare sjekket den andre boken som har vært litt i dvale inntil nå nylig. :lur: Men du er ikke alene om å ikke sjekke bloggene så ofte.

Såg faktisk etter den andre dagboka di, men den låg ikkje på første sida blant "Mine innlegg", så derfor trudde eg ikkje at du hadde oppdatert dagboka di. Men no skal eg jammen inn og sjekka med ein gang! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Å så spennende med småsøsken til lille I.! :hoppe: Tenk hvis vi får gå gravide sammen da :danse: Det hadde vært kjeeempegøy :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende med småsøsken til lille I.! :hoppe: Tenk hvis vi får gå gravide sammen da :danse: Det hadde vært kjeeempegøy :nigo:

Ja, det er kjempespennande at I. kanskje skal bli storesøster snart! :strix: Hadde vore veldig gøy å gått gravide saman, så me får satsa på det. :Nikke: Eg følgjer iallfall spent med på charten din for tida, og kryssar fingrane for deg! :klem:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var definitivt mensen som kom i dag tidleg, for no er den her for fullt! Like greit egentlig, for eg var som sagt ikkje heilt klar for å få ein til fullt så raskt, sjølv om me planlegger to tette.

Eg og mannen snakka i dag om når me skulle starta prøvinga på nummer 2. Me vart då enige om at me ville starta prøvinga etter neste gang eg har hatt mensen. Det skulle vel bli sånn ca i slutten av juni. Skulle det klaffa på første forsøk, vil eg vel då få termin heilt i slutten av mars / starten av april 2010. Tvilar vel egentlig på at eg blir gravid så fort, sidan me brukte 8 månader på å få klaff første gangen. Men eg håpar det tar litt kortare tid denne gangen, og at me får eit vår eller sommar 2010-barn. Det hadde vore heilt perfekt! :)

Først no når me har bestemt oss for kva tid me skal starta prøvinga igjen, så følest det heile meir virkelig! Kjenner på meg at det både blir spennande, men også litt skummelt. Tenk, me skal snart prøva å laga ei lita søster eller ein liten bror til lille I.! :hoppe:

HVA! Blir det ikke februarbarn :snurt: Trodde liksom vi hadde noe til felles her :fnise:

Og bare så det er sagt... Vi brukte noe sånt som 8-9 pp på lillemannen og lillemor rakk vi ikke prøve på engang, så det trenger ikke å ta like lang tid :riste: Vi skulle forresten begynne å prøve på nr 2 nå vi, sånn etter den opprinnelige planen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVA! Blir det ikke februarbarn :snurt: Trodde liksom vi hadde noe til felles her :fnise:

Og bare så det er sagt... Vi brukte noe sånt som 8-9 pp på lillemannen og lillemor rakk vi ikke prøve på engang, så det trenger ikke å ta like lang tid :riste: Vi skulle forresten begynne å prøve på nr 2 nå vi, sånn etter den opprinnelige planen.

Eg feiga visst litt ut når det gjaldt å gå for eit februarbarn. :sjenert: Trur heller me satsar på eit vår-/sommarbarn. Forhåpentligvis tar ikkje prøvinga altfor lang tid, slik at det likevel blir to tette - om ikkje fullt så tette som dine to. ;)

Høyrest bra at at du vart gravid så fort med lillemor, sjølv om dåke brukte like lang tid som oss på å få klaff første gangen. Kryssar fingrane for at eg er like heldig! :)

Ting går ikkje alltid som planlagt, nei - det kunne fort ha blitt januarbaby på oss. ;) Men no kan det vel tidlegast bli marsbarn, om eg skulle bli gravid denne syklusen. Men me startar ikkje med prøvinga på ordentlig før i neste syklus, så får me sjå kor lang tid det tar før eg har ein ny liten spire i magen min! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har I. rulla seg frå rygg til mage heilt åleine, for aller første gang! :hoppe:

Ho er no over 6 månader gammal, så me har venta ei stund på at det skulle skje. I. har lenge rulla seg over på sida, men ho har ikkje kome seg heilt rundt på magen før no. Men I. har lenge bevegd seg rundt i ring, når ho ligg på golvet - så ho har jo kome seg litt rundt likevel.

I fleire månader har I. klart å løfta hovudet høgt når ho ligg på rygg, så ho får iallfall sterke magemusklar. ;) I. har aldri likt å liggja på magen, men ho har blitt flinkare og meir uthaldande i det siste. No kan I. liggja på magen ei lita stund om gangen og leika, når ho er i godt humør. Og ho støttar seg på armane sine, i staden for å berre liggja med armane rett ut, framover eller ut til sidene, slik ho gjorde før. Så det går stadig framover! :) Men eg trur nok ikkje at I. blir noko tidleg ute med å krabba og gå, for ho er ikkje blant dei som er tidlegast ute motorisk. Men det gjer ingenting, så lenge ho veks og utviklar seg slik ho skal.

Kanskje I. blir like raskt ute med å prata, som det eg var? Eg begynte visst å snakka då eg berre var 9 månader gammal! :sjokkert: I. er iallfall veldig ivrig med å prata for tida, og det dukkar stadig opp nye lydar og "ord". Artig! ;) Det siste ho har begynt å seia, er "titt titt". Men eg tvilar vel på at ho skjønnar kva ho seier.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men eg håpar det tar litt kortare tid denne gangen, og at me får eit vår eller sommar 2010-barn. Det hadde vore heilt perfekt! :)

Får håpa me får følgja kvarandre denne gongen. Me får forhåpentlig lov å begynna prøvinga igjen i juli/august. :nigo: *glede seg*

Det er så artig å lesa om kor mykje I. utviklar seg. Det var som i går at eg gjekk og kikka i graviditetsboka di for å sjå om fødselen snart skulle setja i gong. :klø:

Jenta til ei venninne av meg var forresten rundt 15-16 månader før ho begynte å gå. Og eg trur ikkje ho krabba så mykje heller. Ho sat berre på golvet og følgde med på kva som skjedde rundt henne. Og ho var tidlig ute med å snakka! Snakka som ein 2-3 åring då ho var rundt halvanna år. :tommelsmil: Eg mistenker at den tidlige snakkinga kan ha hatt forbindelse med at ho ikkje brydde seg med å bevega seg rundt, men heller brukte tida til å lytta til det folk sa. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt at hun har lært seg å rulle fra rygg til mage! :biggrin: Det er så mye spennende som skjer det første året, en rivende utvikling (de neste årene også, forsåvidt)! Gleder meg til å oppleve alt dette sammen med gutten min. Elsker når lille P stråler opp i et stort smil og hviiiner! Jeg syns det er så artig med barn som prater tidlig, de blir vel kanskje mindre frustrerte også når de kan uttrykke seg verbalt?

Ønsker deg og lille I en fin uke!

Lykke til med prøving forresten. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for dårlig på å legge igjen spor etter meg, men her er et iallefall. :)

Så spennende med proving på nr to, satser på at dere får full klaff raskt og at du får vår- eller sommerbarnet neste år.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpa me får følgja kvarandre denne gongen. Me får forhåpentlig lov å begynna prøvinga igjen i juli/august. :nigo: *glede seg*

Det er så artig å lesa om kor mykje I. utviklar seg. Det var som i går at eg gjekk og kikka i graviditetsboka di for å sjå om fødselen snart skulle setja i gong. :klø:

Jenta til ei venninne av meg var forresten rundt 15-16 månader før ho begynte å gå. Og eg trur ikkje ho krabba så mykje heller. Ho sat berre på golvet og følgde med på kva som skjedde rundt henne. Og ho var tidlig ute med å snakka! Snakka som ein 2-3 åring då ho var rundt halvanna år. :tommelsmil: Eg mistenker at den tidlige snakkinga kan ha hatt forbindelse med at ho ikkje brydde seg med å bevega seg rundt, men heller brukte tida til å lytta til det folk sa. ;)

Ja, eg også håpar veldig på det! :) Hadde vore så koseleg å gått gravid saman med deg. Håpar dåke får starta prøvinga igjen om ikkje så lenge, for no synst eg jammen det er din tur til å få bli mamma! :klem:

Synst ikkje det er lenge sidan eg heller, at eg gjekk rundt og venta utålmodig på at fødselen skulle starta. Og no har I. allerede blitt over 1/2 år gammal! Utrulig så fort tida går altså. Tenk, eg har ikkje ein bitteliten baby lenger, veslejenta mi begynnar å bli stor!

Artig det du skriv om jenta til venninna di, for eg var visst akkurat lik då eg var liten. ;) Begynte ikkje å gå før eg var 15 månader, men eg begynte å snakka då eg berre var 9 månader gammal. Mora mi har fortalt at ho ikkje hadde tenkt over at eg var så tidleg ute med å prata, sidan eg var første ungen til foreldra mine. Då me var på ferie den første sommaren min, gjekk me rundt i butikkar ein dag, og eg sat i vogna. Eg prata i vei, peika på alt eg såg, og sa navnet på ting eg såg rundt meg. Eg kunne altså mange ord, og snakka klart og tydeleg.

Ein eldre mann hadde visst stått og høyrt på meg ei stund, og han var vel imponert over at eg som var så liten, kunne prata så masse. Så han spurte foreldra mine om kor gammal eg var. Då mora mi sa at eg var 9 månader gammal, vart han visst heilt sjokkert! ;) Han hadde svart noko sånt som: "9 månader! Jammen dei snakkar ikkje då! Eg er bestefar til ein gutt som er like gammal, og det er ingen som har tenkt på at han skal begynna å snakka enda!" Og først då gjekk det opp for mora mi at eg var veldig tidleg ute med å prata. :fnise: Så kanskje I. blir lik mammaen sin når det gjeld å prata, sidan ho ikkje er noko tidleg ute motorisk? Blir spennande å sjå. ;) Eg har iallfall høyrt at barn som er tidleg ute med å prata, ofte er litt seine motorisk - og omvendt.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at hun har lært seg å rulle fra rygg til mage! :biggrin: Det er så mye spennende som skjer det første året, en rivende utvikling (de neste årene også, forsåvidt)! Gleder meg til å oppleve alt dette sammen med gutten min. Elsker når lille P stråler opp i et stort smil og hviiiner! Jeg syns det er så artig med barn som prater tidlig, de blir vel kanskje mindre frustrerte også når de kan uttrykke seg verbalt?

Ønsker deg og lille I en fin uke!

Lykke til med prøving forresten. :nigo:

Ja, det er kjempemorsomt! :) I. blir like overraska kvar gang ho plutseleg kjem seg over på magen. Virkar ikkje heilt som ho skjønnar korleis det går til, før ho plutseleg har rulla seg rundt. :fnise:

Det er litt av ei utvikling som skjer me våre søte små framover no! Me må berre hugsa på å nyta tida saman med gulla våre, for tida går så altfor fort!

Veldig artig med barn som pratar tidleg, ja. Ida pratar mykje allerede, men seier ikkje noko forståeleg heilt enda. ;) Det siste Ida har lært seg å seia, er "titt titt". Trur vel egentlig ikkje at ho skjønnar kva det betyr, men kven veit?

Trur nok heilt klart at barn som pratar seint, og har problem med å uttrykka seg verbalt, kan bli ganske frustrerte når ingen skjønnar kva dei prøver å seia. Eg jobbar i barnehage, og har sett mange eksempel på det. Enkelte barn seier nesten ingenting, sjølv om dei er ganske store. Andre barn pratar i vei, men snakkar så utydeleg at det er umulig å skjønna noko av det dei seier. Og så er det dei barna som begynnar å snakka tidleg, og som snakkar klart og tydeleg. Trur nok dei barna som er tidleg ute med å prata, ofte har det litt enklare på mange måtar, ja. Men det jevnar seg som oftast ut etter kvart, når barna blir litt eldre.

Takk! Ja, det blir kjempespennande med prøving igjen! :) Du og lille P. må også ha ei fin veke. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...