Gå til innhold

Livet som mamma!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Hva slags ullbodyer har du da?

Jeg har

- en i 62/68 i merinoull fra Cubus

- en i 70 fra Tom og Trine i Sparkjøp

- en i 74 fra Devold

Og som sagt så passer alle akkurat nå. Kjedelig, hadde jo hvert fall tenkt at den i 74 skulle passe på senvintern/våren... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags ullbodyer har du da?

Jeg har

- en i 62/68 i merinoull fra Cubus

- en i 70 fra Tom og Trine i Sparkjøp

- en i 74 fra Devold

Og som sagt så passer alle akkurat nå. Kjedelig, hadde jo hvert fall tenkt at den i 74 skulle passe på senvintern/våren... :(

No hugsar eg ærlig talt ikkje kor eg har kjøpt alle ullbodyane. :sjenert: Har kjøpt nokon på Sparkjøp eg også, på sportsbutikk, i babybutikkar o.l. Har iallfall nokon Janus-ullbodyar. Og så har eg kjøpt nokon frå Nøstebarn. Ullbodyane frå Nøstebarn har forresten krympa, slik at dei både har blitt for små og veldig stive i tillegg. :( Det står at dei skal håndvaskast, men eg tok dei i vaskemaskina på ullprogram. Det var tydelegvis ikkje særlig smart! :sur:

Ullbodyane eg har kjøpt til I., er i forskjellige størrelsar. Og eg synst absolutt det er forskjell på ein body i f.eks størrelse 60, og ein i størrelse 70! Så eg veit ikkje kva som er grunnen til at alle ullbodyane du har til S. er passelege akkurat no, sjølv om dei er i ulike størrelsar.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag låg I. lenge på magen igjen, så no går det virkelig framover med magetreninga. ;) Eg la nokre leikar framfor I. då eg la henne på magen, og ho prøvde faktisk å gripa etter dei. Vart litt for vanskeleg, for ho måtte jo samtidig konsentrera seg om å halda hovudet oppe. Så I. fekk ikkje heilt til å ta leikane i hånda, men det var jammen ikkje langt unna! :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert bare meg som har hatt litt uflaks da, skjønner jeg... ;)

Morsom denne tida som er nå, altså. Framsteg stadig vekk! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går heldigvis fremover med magetrening her også! Iallfall to skritt frem og ett tilbake. ;) Fikk tilfeldigvis festet første ordentlige hodeløftingen til film, så det er vel dokumentert.

Jeg vasker ullbody fra nøstebarn i vaskemaskinen aws, det går fint herl Vi har en ganske ny Miele-maskin og bruker ullvaskemiddelet fra Nøstebarn. Det har noe med om maskinen din endrer temperatur på vannet samtidig som den snurrer trommelen, det liker visst ikke ubehandlet ull så bra. Kjedelig at det var akkurat de også, er jo ikke blant de billigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert bare meg som har hatt litt uflaks da, skjønner jeg... ;)

Morsom denne tida som er nå, altså. Framsteg stadig vekk! :strix:

Ja, eg trur nok du må ha hatt litt uflaks med dei der ullbodyane.

Denne tida er virkelig morsom, ingen tvil om det! :) Utrulig kor fort dei veks og utviklar seg for kvar dag som går, dei små gullklumpane våre. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går heldigvis fremover med magetrening her også! Iallfall to skritt frem og ett tilbake. ;) Fikk tilfeldigvis festet første ordentlige hodeløftingen til film, så det er vel dokumentert.

Jeg vasker ullbody fra nøstebarn i vaskemaskinen aws, det går fint herl Vi har en ganske ny Miele-maskin og bruker ullvaskemiddelet fra Nøstebarn. Det har noe med om maskinen din endrer temperatur på vannet samtidig som den snurrer trommelen, det liker visst ikke ubehandlet ull så bra. Kjedelig at det var akkurat de også, er jo ikke blant de billigste.

Bra å høyra at det går framover med magetreninga hos dåke også! :tommelopp: I dag låg I. lenge på magen, haldt hovudet høgt, og kikka seg rundt. Er så herlig no når ho endeleg kan liggja slik ei heil stund, uten å begynna å grina. :) Eg har tatt bilete av I. i mageleie, men har rett og slett ikkje koma på å filma det. Så det må eg jammen hugsa å gjera ein dag, eg også!

Heldig du, som ikkje har fått ullbodyane frå Nøstebarn ødelagt i vaskemaskina. Eg har brukt milo når eg har vaska ullbodyane i maskina, så kanskje det også kan ha noko å seia? Visste ikkje at det eksisterte eit spesielt ullvaskemiddel frå Nøstebarn. Heldigvis har eg mange andre bodyar i ull, så eg har så I. klarar seg. Men typisk det, at det akkurat skulle vera dei dyraste ullbodyane frå Nøstebarn som gjekk dukken...

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å lese om hvordan dere har det og alle fremskrittene I. gjør. :)

Ønsker deg en fin uke!

Det er veldig kjekt å følgja utviklinga til I., for framskritta skjer i rasande fart! Eg passar på å nyta tida med I. ordentlig kvar einaste dag, for tida går så utrulig fort. Snart er ho ikkje baby lenger, men stor jente!

Ønskjer deg også ei riktig fin veke! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tidleg våkna I. i halv 7 tida om morgonen. Begynte ikkje å grina då ho våkna, men låg berre å sparka og sprella i senga si. Etter ei ganske lang stund titta eg opp i senga hennar, og då såg ho på meg med store auger. ;) Tok då I. bort i mi seng, og ga henne mat.

Etter at I. var ferdig å suga, låg ho fortsatt lys våken. Etter ei lita stund lukka ho augene innimellom, men ho sovna ikkje. Eg la henne då tilbake i senga si, for å sjå kva som skjedde. Gadd ikkje venta på at ho skulle sovna ordentlig før eg la henne tilbake i senga, for det tok så lang tid. Eg var sikker på at I. kom til å begynna å grina med ein gang, eller etter ei stund - for det pleier alltid å skje. Men I. låg berre å sprella og kikka seg rundt i ca 10 minutt, og så vart det stille. Då eg kikka bort på henne, låg ho jammen og sov! :tommelopp: Hadde aldri trudd at I. skulle sovna av seg sjølv i si eiga seng, for det pleier ho aldri å gjera. Ho sov då i fleire timar til, før me stod opp.

Trur me må bli flinkare til å leggja I. våken i senga, for no har eg jo sett at det er mulig å få henne til å sovna av seg sjølv! I går kveld låg forresten også I. våken i senga si ganske lenge, men ho sovna ikkje. Måtte ta henne opp og byssa henne litt til slutt, men då sovna ho veldig fort. Virkar av og til som om I. ikkje skjønnar at ho kan lukka augene og sova, når ho blir lagt våken i senga si. Men når ho ligg i armane våre, og me byssar henne litt, lukkar ho vanlegvis augene ganske fort. Rare greier - men det er nok sikkert fordi ho har blitt vant til at me byssar henne når ho skal sova. Håpar virkelig det er i ferd med å forandra seg no, sidan I. klarte å sovna heilt av seg sjølv i senga si i dag tidleg! :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at hun sovnet av seg selv! Høres jo logisk ut at det har med vane å gjøre. Også blir det kanskje lettere etterhvert som hun blir eldre? Det er jo lov å håpe i all fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at hun sovnet av seg selv! Høres jo logisk ut at det har med vane å gjøre. Også blir det kanskje lettere etterhvert som hun blir eldre? Det er jo lov å håpe i all fall. :)

Ja, det er kjempegodt når I. kan sovna av seg sjølv innmellom! :) I natt gjorde ho det også. Mystisk nok våkna I. allerede kl 4 i natt - ho pleier vanlegvis aldri å våkna midt på natta. Ho var fortsatt våken etter at eg hadde amma henne, og sovna ikkje sjølv om ho fekk liggja inntil meg i senga vår. Då eg såg at I. endelig begynte å bli trøtt igjen, la eg henne bort i si eiga seng - og etter ca 15 minutt sovna ho! ;)

No i kveld vart det derimot berre styr når I. skulle leggja seg. Ho var trøtt - men nekta å sova, og grein litt. :sur: Lurer på om det kan ha noko å gjera med at me har reist på besøk til foreldra mine i dag, og at ho reagerer på at ting er annleis enn heime? I. har også fått fleire grineanfall i dag, og det pleier ho vanlegvis ikkje å ha. Ho griner då intenst, og er heilt utrøstelig. Slitsomt. :( I. sovna ikkje før klokka var over halv 1 i kveld/natt, og det er altfor seint synst eg!

Ja, eg håpar det blir lettare å få I. til å sovna av seg sjølv framover, no når ho har begynt å bli større. Faktisk låg I. lenge våken i senga si uten å grina i kveld også, sjølv om ho hadde ein dårlig dag i dag - men ho sovna ikkje. Til slutt måtte eg ta henne opp igjen, for då ville ho ikkje liggja der lenger. Det er nok uansett veldig lurt av oss å leggja I. våken i senga si om kvelden når ho ikkje griner, slik at me venner henne av med å byssast/ammast i søvn. Håpar iallfall I. søv godt resten av denne natta, slik at me får ei god natt til tross for alt styret me hadde for å få I. til å sovna i kveld!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som dere begynner å få orden på sovinga :tommelopp: og at dere har fine dager :)

GOD HELG :strix:

Ja, heldigvis går det mykje bedre med legginga no enn før! :) I kveld sovna I. allerede kl 21.30, så det blir spennande å sjå når eg må stå opp med henne i morgon tidleg. Satsar på at I. søv lenge, for eg har ikkje noko lyst til å stå opp altfor tidleg. ;)

God helg til deg også, Cloudberry! :klem: Håpar du kosar deg masse som nybakt tobarnsmamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt sov I. 12 timar i strekk - frå halv 10 i går kveld, til halv 10 i dag tidleg! :sjokk: Eg måtte til og med vekka henne, for ho hadde sikkert sove enda lenger om eg hadde latt henne få sova til ho våkna av seg sjølv. No er I. på trilletur i vogna med morfaren sin, og søv igjen. ;) Fantastisk herlig å ha ein baby som søv så godt om nettene! :nigo:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bestilt sovebaby! Men hvis han har samme døgnrytme når han kommer ut som nå så er det lek som gjelder fra kl.02-04. :fnise:

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har også bestilt sovebaby! Men hvis han har samme døgnrytme når han kommer ut som nå så er det lek som gjelder fra kl.02-04. :fnise:

God helg! :)

Ja, ein sovebaby er absolutt noko å satsa på! ;) Den første tida hadde jo I. kolikk. Ho var då ofte våken heile nettene, og grein mykje - så sov ho ein god del på dagtid. Så eg har virkelig fått erfara kor viktig det er å få sova godt om nettene. Eg gjekk jo rundt heilt i svime den første tida, pga søvnmangel - og det var ufattelig slitsomt. Så eg er jammen glad for at I. har blitt ein skikkelig sovebaby, etter at kolkken ga seg.

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt en baby som sov så lenge, men egentlig tror jeg ikke det hadde gått, så lett som jeg får klumper og betennelser. Men ja takk til en nattmating, kanskje klokken tre, og så frokost klokken ni? Det hadde vært noe altså...

Hvor mye spiser hun på dagtid siden hun holder ut så lenge på natten uten mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt en baby som sov så lenge, men egentlig tror jeg ikke det hadde gått, så lett som jeg får klumper og betennelser. Men ja takk til en nattmating, kanskje klokken tre, og så frokost klokken ni? Det hadde vært noe altså...

Hvor mye spiser hun på dagtid siden hun holder ut så lenge på natten uten mat?

Nei, det hadde vel kanskje ikkje fungert så bra for deg med ein baby som sov opptil 12 timar i strekk, når du så lett får klumpar og betennelsar i brysta. Heldigvis har ikkje eg det problemet, så eg er heldig som har sleppt unna sånt. Det hender at eg får klumpar i brysta og at brysta blir veldig harde, når det er lenge sidan I. har fått mat. Men når eg masserer brysta litt mens I. suger, så pleier det å bli heilt fint igjen. Og så brukar eg alltid ammeinnlegg i ull, så det kan jo henda at det også er litt av grunnen til at eg har sleppt unna brystbetennelse. :vetikke:

I. vil ha mat ofte på dagtid. Vanlegvis får ho mat annankvar time heilt frå ho våknar om morgonen, til ho legg seg om kvelden. Det hender at det går opptil 3 timar mellom kvart måltid, viss ho søv - men så godt som alltid er det amming annankvar time. Om kvelden når I. skal leggja seg, ammar eg henne som oftast i søvn. Det er vel kanskje ikkje heilt anbefalt - men det fungerer så greit, så kvifor ikkje?! Og våknar ho opp igjen etter ei lita stund, så gir eg henne enda litt meir mat. :sjenert: Men våknar I. opp igjen meir enn 2-3 gangar på kort tid, så sit eg med henne i armane mine og byssar ho litt til ho sovnar - eller eg prøver å leggja henne våken i senga si, om ho ikkje sovnar med ein gang i armane mine.

Mange gangar våknar ikkje I. opp igjen i det heile tatt, når me har lagt henne. Men ganske ofte våknar ho igjen ein gang i løpet av den første halvtimen etter at ho har sovna, og då er det vanlegvis ganske lett å få henne til å sova igjen. Det er sjelden at I. våknar meir enn max 2 gangar om kvelden, før ho sovnar for natta. Og har det gått mellom 1 1/2 - 1 time uten at I. har våkna, så søv ho då nesten alltid heilt til neste morgon.

Det er veldig sjelden at I. våknar i løpet av natta, så nattamming er det nesten heilt slutt på her hos oss. Trur det kun har skjedd ein gang siste månaden at I. har fått mat i løpet av natta - og det var sjelden før det også. I. søv vanlegvis samanhengande i alt frå 6-7 til 11-12 timar i strekk om nettene. Gjennomsnittet er vel på rundt 9-10 timar, tenker eg.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spiser jo hun mye oftere på dagtid enn min gjør, her går det i hver tredje time. Kanskje det er derfor da, hun rekker rett og slett å spise mye mer på dagtid, og derfor ikke blir sulten på natten? :vetikke: Vi prøver å tanke opp før leggetid, men det er ikke alltid han vil ha. Men er det ikke litt slitsom med så ofte amming på dagtid, eller spiser hun veldig fort?

Jeg har heldigvis klart å massere ut klumper i det siste, håper det gir seg med det. Jeg bruker også ammeinnlegg i ull, i tillegg til ulltrøye, det har jeg gjort hele tiden. De sa at det var viktig på sykehuset også, og ikke bare er kjerringråd, som det kanskje høres ut som.

Amming i søvn er vel greit så lenge du er villig til å yte den servicen, problemet kommer vel den dagen du ikke orker/vil det mer og hun er tilvendt? Vet ikke jeg, de er jo små fortsatt. Her gikk det iallfall fint å gå fra byssing i søvn til å ligge i ro i armkroken. Det virker ikke som det hadde blitt en veldig vane å bli bysset ennå iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...