Gå til innhold

Livet som mamma!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Så mange fremskritt jenta di gjør! Høres utrolig koselig ut å oppleve det samspillet dere i mellom. Og snart er hun 3 måneder. :) Så at gutten til Scheherazade var det nå. Syns ikke det er såå lenge siden dere fikk babyene deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så mange fremskritt jenta di gjør! Høres utrolig koselig ut å oppleve det samspillet dere i mellom. Og snart er hun 3 måneder. :) Så at gutten til Scheherazade var det nå. Syns ikke det er såå lenge siden dere fikk babyene deres!

Ja eg synst I. gjer nye framskritt kvar einaste dag! :) Herlig å sjå at ho veks og utviklar seg som ho skal.

Heilt utrulig at I. snart er 3 månader gammal! Månadene rasar virkelig avgårde. Og tenk, no er det snart din tur til å bli mamma. :smilorange:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Jeg tenkte på det i sted, at nå har jeg ikke en liten baby lenger. Han ser jo ikke så liten ut, er lissom litt bollete :fnise: Tiden flyr virkelig. Har vært snart 3 mnd i perm fra jobben. Føles som om det var i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg når jeg leser i dagbøkene til dere som har spebarn. :) Ser jo at det er slitsomt selvfølgelig... Men likevel så får mye av det som blir skrevet meg til å glede meg enda mer! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo mye å glede deg til Soul!

Kanskje jenten din er en sånn som kommer til å gå når hun blir ni måneder, og lærer å skrive til tre-årsdagen! :fnise: Hun virker iallfall veldig frempå.

Mageleie sliter vi fortsatt med, han skjønner liksom ikke helt at han kan bruke armene til å støtte seg på? Men det er kanskje ikke rart med de tynne, små armene han har, kanskje vi må drive litt målrettet styrketrening først? Han ligger bare rett ut med hodet til ene siden nemlig. Pussig nok er det ikke noe problem når han ligger på magen på brystet til en av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på det i sted, at nå har jeg ikke en liten baby lenger. Han ser jo ikke så liten ut, er lissom litt bollete :fnise: Tiden flyr virkelig. Har vært snart 3 mnd i perm fra jobben. Føles som om det var i går.

Me har ikkje bittesmå babyar lenger, nei! ;) Det eg synst er den største forandringa frå tidlegare, er at I. har blitt så veldig sosial og stadig mestar nye ting. Før låg ho berre der og skreik. :sjenert: Neida, så ille var det ikkje - men eg er utrulig glad for at kolikkperioden er over!

Permisjonstida går jammen fort, ja. Fattar ikkje kor månadene blir av! :sjokkert:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koser meg når jeg leser i dagbøkene til dere som har spebarn. :) Ser jo at det er slitsomt selvfølgelig... Men likevel så får mye av det som blir skrevet meg til å glede meg enda mer! :hjerte:

Eg også koste meg veldig med å lesa i dagbøkene til andre som hadde spedbarn, mens eg gjekk gravid. :) Trudde eg var veldig godt forberedt på at eg sjølv snart skulle bli mamma, men så vart den første tida mykje vanskeligare enn eg hadde trudd på forhånd. Det å ha ein baby med kolikk, er ufattelig slitsomt - verre enn eg hadde innbilt meg. Følte at eg gjekk rundt og bar på ein skrikande baby døgnet rundt, og eg var konstast dødssliten og stuptrøtt! Jammen godt at kolikken ikkje varer evig, for då hadde eg blitt gal. :sprettoy:

No går heldigvis alt så mykje bedre, og eg kosar meg masse med gullungen min! :hjerter_rundt: Så du kan berre gleda deg til å bli mamma, for det er heilt fantastisk! :jepp: Og skulle dåke få ein tøff start, slik me fekk - så får du tenka på at det snart blir bedre. Det var ei stund eg gjekk rundt og frykta at skrikinga aldri kom til å ta slutt, og at I. kom til å hyla døgnet rundt til ho var minst 1 år gammal. :fnise: Men sånn vart det heldigvis ikkje, det går seg til etter kvart! Når kolikken ga seg, så vart alt så mykje lettare. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo mye å glede deg til Soul!

Kanskje jenten din er en sånn som kommer til å gå når hun blir ni måneder, og lærer å skrive til tre-årsdagen! :fnise: Hun virker iallfall veldig frempå.

Mageleie sliter vi fortsatt med, han skjønner liksom ikke helt at han kan bruke armene til å støtte seg på? Men det er kanskje ikke rart med de tynne, små armene han har, kanskje vi må drive litt målrettet styrketrening først? Han ligger bare rett ut med hodet til ene siden nemlig. Pussig nok er det ikke noe problem når han ligger på magen på brystet til en av oss.

Ja, Soul har mykje å gleda seg til. :) Det er herlig å vera mamma! :hjerte:

Er det mi jente du meinar? Trur egentlig ho utviklar seg ganske normalt for alderen. Mannen min begynte visst å gå ganske tidleg - men slektar ho på meg, så kjem ho nok ikkje til å læra seg å gå med det første. Eg var nemlig 15 månader gammal før eg gjekk heilt på eiga hand. :sjenert: Når det gjeld språkutviklinga, satsar eg derimot på at ho slektar på meg, og ikkje på mannen min. Eg begynte nemlig å snakka då eg var 9 månader gammal, og det er ekstremt tidleg har eg skjønt! ;)

Mageleie sliter me også med fortsatt. I går hadde I. fått bæsj oppover heile ryggen, så me la henne på magen på stellebordet for å få vaska vekk all skiten. Det likte ho dårlig, og begynte sjølvsagt å grina. Vanlegvis tar me jo opp I. med ei gang, når ho ligg på magen og begynnar å grina. Men no måtte ho bli liggjande ei stund, til me hadde fått henne rein. Då vart det full krise! :( Vanlegvis sluttar I. å grina så fort me snur henne over på ryggen igjen, men ikkje denne gangen nei. I. var så sint at ho fortsette med å hylskrika etter at me hadde snudd henne igjen. Eg måtte ta I. opp i armane mine for å prøva å trøsta henne, men ingenting hjalp. Ho hylskreik, hiksta, tårene spratt, og ho var heilt rød i ansiktet. I. var tydelegvis så forferdelg lei seg og sint, fordi me ikkje hadde tatt henne opp med ein gang.

Eg fekk så forferdelig vondt av I., sjølv om det jo egentlig ikkje var synd på henne om ho måtte liggja litt på magen. Det er uansett ikkje noko kjekt når ho skriker på den måten! Då I. endeleg roa seg litt, prøvde eg å leggja henne ned på stellebordet igjen - men då begynte ho å skrika igjen. Måtte prøva fleire gangar, før det endeleg gjekk, og I. roa seg - slik at eg fekk stelt henne og tatt på henne reine klede. Har funne ut at I. har eit vanvittig temperament! Det er iallfall ingen fare for at ho ikkje skal gi beskjed, når det er noko ho ikkje er fornøyd med. ;)

I. skjønnar heller ikkje at ho kan bruka armane til å støtta seg på, når me legg henne på magen. Eg prøver alltid å leggja armane til I. under ansiktet hennar, slik at ansiktet ikkje skal koma direkte ned i underlaget. Men I. strekker berre armane ut til sidene, og blir liggjande og hyla, med ansiktet skvist ned mot underlaget. Ein sjelden gang løftar ho hovudet bitteitt - men det er sjelden ho rekker å koma så langt, før ho begynnar å skrika. Rare greier...

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og I. er hos foreldra mine for tida. I går kveld sovna I. kl 11, og eg trudde at ho hadde tatt natta. Begynte å lura litt då eg kikka inn til henne ei stund senare, og ho gløtta litt på augene og sugde på tommelen. Men ho lagde ingen lyd, så eg rekna med at ho var halvveis i drømmeland. Mora mi sa litt etterpå at no var det heilt stille på rommet, så då rekna eg med at I. sov. Då klokka var 12, skulle eg gå og leggja meg. Titta berre inn på rommet til I. før eg gjekk på badet, for å sjå om ho sov ordentleg, noko eg var heilt sikker på at ho gjorde. Idet eg åpna døra slik at det kom litt lys inn i rommet, såg I. mot meg og sa "rrrrrrr" høgt og tydeleg. :fnise: Eg vart så overraska at eg lukka døra inntil igjen, og lista meg vekk. Då eg tenkte på det etterpå, synst eg det var skikkelig komisk! :biggrin: I. vart liggjande og prata vidare med seg sjølv ei lita stund, før ho begynte å grina. Egentlig var det heilt utrulig at I. kunne liggja våken i senga si uten å grina, for det pleier aldri å skje. Vanlegvis skriker ho så fort ho våknar. Anar ikkje kor lenge I. hadde vore våken, men det var nok ei god stund.

I. har forresten begynt å suga på tommelen når ho skal sova. Gjorde det både i går kveld når eg skulle leggja henne, og i dag då ho skulle sova på dagtid. Er jo mykje bedre det, enn at ho stappar heile hånda i munnen - slik ho pleier å gjera. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste par dagene har også S fått tommelen ordentlig i munnen og suger på den. Han er så egentlig så søt når han gjør det!! :rødme: Men jeg vil ikke at han skal bli vant til å suge på den jeg, da.. :sjenert: Er jo så vanskelig å avvende!!! Vil heller at han bare skal ha smokken. Den kan tross alt fysisk fjernes, - det kan ikke tommelen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste par dagene har også S fått tommelen ordentlig i munnen og suger på den. Han er så egentlig så søt når han gjør det!! :rødme: Men jeg vil ikke at han skal bli vant til å suge på den jeg, da.. :sjenert: Er jo så vanskelig å avvende!!! Vil heller at han bare skal ha smokken. Den kan tross alt fysisk fjernes, - det kan ikke tommelen......

Ja, I. er også kjempesøt når ho ligg der med tommelen i munnen, og suger så intenst at eg høyrer smattelydar lang vei. :hjerter_rundt:

Eg er enig med deg i at smokk hadde vore bedre enn tommelen, sidan smokken går an å fjerna. Har jo ikkje akkurat lys til at I. skal suga på tommelen døgnet rundt. ;) Foreløpig har ho heldigvis berre sugd på tommelen når ho er trøtt og vil sova, så får håpa at det fortset slik! I. nektar å ta smokken uansett, så det har me vel egentlig gitt opp. Og då synst eg det er fint at I. har noko som kan roa henne ned når ho skal sova. I tillegg til å suga på tommelen når ho skal sova, likar I. å ha ein koseklut tett oppi ansiktet. Ingenting er bedre enn om kosekluten og tommelen gjer at I. klarar å sovna uten å skrika som ein gal! For det gjer ho nemlig veldig ofte før ho sovnar, og det er iallfall ikkje noko gøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig i. Går ikke smokken, da må hun jo nesten få lov til å ta tommelen på natta.

S er også tydelig veldig glad i kosekluten sin! :hjerte: Trykker ansiktet langt oppi den! :fnise:

Endret av Monica85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig i. Går ikke smokken, da må hun jo nesten få lov til å ta tommelen på natta.

S er også tydelig veldig glad i kosekluten sin! :hjerte: Trykker ansiktet langt oppi den! :fnise:

Ja, eg synst nesten I. må få ha tommelen sin og sutta på, når ho ikkje vil ha smokk! Og kosekluten sin, såklart. I. trykker også kluten oppi ansiktet sitt, når ho skal sova. Ofte fjernar eg kluten frå ansiktet til I. etter at ho har sovna, fordi eg er litt redd for at ho ikkje skal få nok luft. Trur jo egentlig ikkje at det er nokon fare. Det er ein gasklut - og dei er jo tynne, og absolutt ikkje tette. Men så er eg ei ekte hønemor, og kanskje ein smule overbeskyttande. :sjenert:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm, hvordan klarte dere å få til koseklut? Ble det bare slik eller?

I. har alltid ein klut under hovudet når ho skal sova, og ofte ellers også - i tilfelle ho gulpar (ei samanbretta tøybleie). Det begynte med at I. snudde seg til sida og prøvde å ta kluten oppi ansiktet, når ho var trøtt og ville sova. Så då gjekk eg til innkjøp av gasklutar, sidan dei er lette og luftige - og ga ein slik klut til I. når ho skulle sova. Og det funka veldig bra heilt frå første dag! Kosekluten må alltid fram når I. begynnar å bli trøtt. ;) Ho legg kluten tett oppi ansiktet, og suttar ofte litt på den. Og då roar ho seg vanlegvis bedre og sovnar fortare, enn om ho ikkje har kosekluten.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt sov I. 12 timar i strekk - frå kl halv 10 i går kveld, til kl halv 10 i dag tidleg. Og då måtte eg til og med vekka henne! :sjokk: Litt av eit sovedyr eg har. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en bamse-koseklut, en stor kvadratisk myk og tykk "klut-liknende" sak med et ku-hode på. Har jo slike i alle butikker der de har noe baby-ting omtrent, så dere har sikkert sett dem. S har hatt den helt siden han kom til verden!! Og det har bare automatisk blitt slik, at han trykker ansiktet opp mot den. I tillegg har han kanin-kosekluten fra Go'boken i vognbaggen.

:danse: I. 3 mnd!! :danse:

Endret av Monica85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til lille I! :blomst:

Takk for det! :)

Akkurat på 3-månadersdagen sin løfta I. for første gang hovudet sitt ordentlig i mageleie. Me fekk til og med tatt bilde av det. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...