Mirabella76 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #361 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Morsomt når det skjer fremskritt! Holder på å øve på å gripe ting her også, men foreløpig skjønner han ikke poenget, det er jo mye gøyere at mamma holder enn at han holder selv! Vi har heller ikke vært spesielt flink å øve på mageleie fra begynnelsen av, kan godt ha noe med det å gjøre ja. I går lå han i ti minutter uten å skrike, ny rekord! Men vi har ikke fått beskjed på helsestasjonen om å øve på det heller, så tar det som det kommer. Endelig fint vær! Ja, det er alltid like kjekt når dei små stadig mestrar nye ting! I. har heller ikkje klart å å gripa ting, før no nettopp. Men no når ho først har lært seg det, så gjer ho det heile tida! Når eg får nr 2, har eg bestemt meg for å leggja han/henne mykje på magen heilt frå starten av - så unngår me kanskje å få enda ein unge som hatar å liggja på magen. Så lenge som 10 minutt på magen, kan eg berre drøyma om å få I. til å liggja! Ligg ho på magen i meir enn 5 sekund før ho begynnar å grina, så er det bra. :dåne: Trur 1/2 minutt på magen må vera rekord... Så då er faktisk din gutt veldig uthaldande i mageleie, i forhold til det I. er! Ja, i dag er det heldigvis fint ver - fint og kaldt! Endret 3. februar 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #362 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) I natt sov I. samanhengande i over 11 timar - frå kl 11 i går kveld, til klokka var over 10 i dag tidleg! Då vekte eg henne, for eg synst det var på tide at ho våkna. Ho hadde sikkert sove 12 timar i strekk, om eg ikkje hadde vekt henne. Endret 3. februar 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SummerJoy Skrevet 3. februar 2009 #363 Del Skrevet 3. februar 2009 I natt sov I. samanhengande i over 11 timar - frå kl 11 i går kveld, til klokka var over 10 i dag tidleg! Då vekte eg henne, for eg synst det var på tide at ho våkna. Ho hadde sikkert sove 12 timar i strekk, om eg ikkje hadde vekt henne. Så lenge da!! Men syns dere fortjener det etter så slitsomme uker dere har hatt med kolikk. Men hvordan går det melkeproduksjonen din når hun sover så lenge i strekk? Får du ikke fryktelig spreng..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 3. februar 2009 #364 Del Skrevet 3. februar 2009 Men hvordan går det melkeproduksjonen din når hun sover så lenge i strekk? Får du ikke fryktelig spreng..? Det tenkte jeg også på, baksiden av medaljen kanskje? Men bortsett fra det høres det utrolig herlig ut! Heldiggris! Jeg har bruker på NM, men er der nesten aldri fordi jeg syns den tekniske løsningen er helt håpløs. Brukernavnet mitt er Java, har vel ingen innlegg tror jeg. Supert om du hadde giddet å si i fra neste gang det er treff, så skal jeg se om jeg tør å bli med. Hadde iallfall vært kjekt med noen med barn på samme alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. februar 2009 #365 Del Skrevet 3. februar 2009 Som I sover da! Må være herlig Så flink hun er som snur seg fra rygg til siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #366 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Så lenge da!! Men syns dere fortjener det etter så slitsomme uker dere har hatt med kolikk. Men hvordan går det melkeproduksjonen din når hun sover så lenge i strekk? Får du ikke fryktelig spreng..? Ja, I. sov kjempelenge natt! Føler virkelig at me fortener lange og gode netter no, ja - etter alle nettene me har hatt med ein hylande kolikkunge, som nektar å sova før det nesten er morgon igjen. Ufattelig slitsomt var det, men heldigvis var kolikken over innan I. var 2 månader gammal! Då I. begynte å sova mange timar i strekk, fekk eg skikkelig spreng dei første dagane. Brysta var så sprengte at det gjorde vondt. Men no har det gått seg til. Merkar såklart at brysta er fulle og harde når eg våknar om morgonen, og at eg kanskje har hatt litt lekkasje i løpet av natta - men det er aldri vondt lenger, så då går det greit. Eg har ikkje merka noko til at melkeproduksjonen har gått ned, sjølv om I. søv så mange timar i strekk. Har heile tida hatt nok melk til I., og det er eg veldig glad for! Merkar jo at eg har mindre melk nokon dagar enn andre dagar, men eg har aldri hatt for lite. I dag har eg hatt masse melk heile dagen, sjølv om I. sov over 11 timar samanhengande i natt - så melkeproduksjonen min har tydelegvis ikkje blitt påvirka av det. Endret 3. februar 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #367 Del Skrevet 3. februar 2009 Det tenkte jeg også på, baksiden av medaljen kanskje? Men bortsett fra det høres det utrolig herlig ut! Heldiggris! Jeg har bruker på NM, men er der nesten aldri fordi jeg syns den tekniske løsningen er helt håpløs. Brukernavnet mitt er Java, har vel ingen innlegg tror jeg. Supert om du hadde giddet å si i fra neste gang det er treff, så skal jeg se om jeg tør å bli med. Hadde iallfall vært kjekt med noen med barn på samme alder. Eg er som sagt ikkje plaga med verken melkespreng eller nedsatt melkeproduksjon, sjølv om I. søv så mange timar i strekk om nettene - så eg er heldig sånn sett. Kva er det du synst er håplaust med den tekniske løysinga på NM? Eg synst faktisk den er bdre enn her på KG. Men kvar sin smak! Eg er mest på eit lukka forum der inne, som heiter "Novemberklubben 2008". Der er me samla, me som var saman i terminklubb på SM. Men det er lov for andre å be om å få bli medlem der altså! Skal seia frå eg, neste gang me skal ha treff! Av oss som møtest, er me flest som har fått baby i november - så me tar gjerne imot fleire novemberbarn på treffa våre. Klart du tør å bli med! Me er ikkje det minste skumle nokon av oss. Veldig kjekt å treffa andre med barn på same alder, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #368 Del Skrevet 3. februar 2009 Som I sover da! Må være herlig Så flink hun er som snur seg fra rygg til siden! Ja, det er kjempeherlig at I. har begynt å sova så lenge om nettene! Håpar virkelig at ho fortset med det. Flink er ho absolutt, veslejenta mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #369 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) I går kveld sovna I. allerede litt over 21.30. Ho var såvidt våken i 10-tida igjen, og ein gang i 11-tida - men sovna veldig fort igjen. Så sov I. samanhengande heit til klokka var 09.30 i dag tidleg. Og då var det eg som vekte henne! Er det egentlig vanlig at så små babyar søv i 11-12 timar i strekk om natta? Eg synst jo det er herlig at I. søv så godt om nettene, men begynnar likevel å lura litt på om eg lar henne sova for lenge. :klø: I. søv ganske lite på dagtid, så ho treng kanskje ekstra mykje søvn om natta? I. har blitt så flink til å liggja under babygymmen og underhalda seg sjølv! Ho slår etter figurane, og tar tak i dei og held dei fast. Vil helst putta dei i munnen også, om ho får det til. I. har forresten blitt ein mester i å løfta hovudet, når ho ligg på rygg! Har funne ut at det er kjedeleg å liggja, så ho løftar hovudet og kroppen heile tida, for å prøva å koma seg opp i sitjande stilling. Men i mageleie hyler ho fortsatt, og nektar å løfta hovudet! Rare, gode jenta mi. :rødme: Akkurat no ligg I. under babygymmen, og jobbar ivrig med å rulla seg frå rygg over på sida. Ho løftar opp beina, og snur seg til den eine sida. No klarte ho faktisk å koma over på sida - og eg tippar det ikkje går så lang tid før ho rullar seg heilt over på magen. Skal bli interessant å sjå om I. set i eit hyl så fort ho endar på magen, når ho etter kvart greier det - så intenst som ho hatar å liggja på magen! Endret 4. februar 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 5. februar 2009 #370 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Heldig du, som har ein baby som likar å liggja på magen! Har dåke lagt han mykje på magen heilt frå han var nyfødt? Det er kanskje der me har gjort ein feil, for me var nok for lite flinke til å leggja I. på magen heilt frå starten av. I går var absolutt ikkje første gangen I. rulla over frå ryggen til sida. Det er lenge sidan me måtte begynna å passa på I. på stellebordet, så ho ikkje rulla seg utfor. Men det var først i går at det virka som om I. gjorde det bevisst. Tidlegare har det virka meir tilfeldig. Noko anna I. klarte i går, var å ta tak i figurane som hang over babygymmen. Ho haldt figurane fast med hendene, og drog i dei. I. har lenge slått etter figurane, men ho har ikkje klart å halda dei fast med hendene sine før no. Ho klarar også å halda ein leike i handa si, når eg gir den til henne - og å ta handa opp til munnen for å bita i leiken. Artig når I. stadig mestrar nye ting! Hmm...mye og mye...relativt begrep! :gjeiper: Har lagt han litt på magen hvert fall, nesten hver dag. Ellers så har han jo ligget mye på magen på brystet vårt, da vi ligger på sofaen, f.eks. Vi også, har en skikkelig kålmark på stellebordet!! Så moro at hun griper etter og holder i figurene!!! S slår bare etter dem enda. Og får han tak i noe, så virker det veldig ubevisst... Gleder meg til han skjønner hva han driver med! Ja, det er veldig kjekt å sjå korleis I. veks og utviklar se for kvar dag som går! Synst ho har blitt stor jente no, eg - sjølv om ho fortsatt er baby. Det der synes jeg også! S er jo egentlig bare en liten baby, men samtidig synes jeg at han er så stor!! I natt sov I. samanhengande i over 11 timar - frå kl 11 i går kveld, til klokka var over 10 i dag tidleg! Då vekte eg henne, for eg synst det var på tide at ho våkna. Ho hadde sikkert sove 12 timar i strekk, om eg ikkje hadde vekt henne. :hakeslepp: Endret 5. februar 2009 av Monica85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #371 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Hmm...mye og mye...relativt begrep! :gjeiper: Har lagt han litt på magen hvert fall, nesten hver dag. Ellers så har han jo ligget mye på magen på brystet vårt, da vi ligger på sofaen, f.eks. Vi også, har en skikkelig kålmark på stellebordet!! Så moro at hun griper etter og holder i figurene!!! S slår bare etter dem enda. Og får han tak i noe, så virker det veldig ubevisst... Gleder meg til han skjønner hva han driver med! Det der synes jeg også! S er jo egentlig bare en liten baby, men samtidig synes jeg at han er så stor!! :hakeslepp: Eg prøver å leggja I. på magen kvar dag no, men eg var ikkje like flink til å hugsa på det før. Håpar det gir resultat snart! Ja, det er kjempegøy at I. har blitt så flink til å gripa etter og halda fast i ting! No klarar ho å gripa bevisst rundt ting, og ta dei inn i munnen. Rart det der, kor store me synst babyane våre er - mens andre ofte synst dei er små. I dag tidleg oppdaga eg at I. hadde glidd så langt nedover i senga og ut til den eine sida, at eg måtte flytta henne opp igjen. Då våkna ho, så denne natta vart ikkje fullt så lang som det nettene har vore i det siste. Måtte stå opp rett etter at eg hadde tatt I. bort i senga mi for å amma henne, for ho kasta opp. Veit ikkje heilt kva det var. Ho er fortsatt litt tett i nasa, og hosta og harka litt mens ho låg og sugde - før ho plutselig spydde. Så då måtte det skiftast både på senga og på I.! Endret 5. februar 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #372 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) I dag rulla I. seg for aller første gang heilt rundt frå rygg til mage (sjølv om det var litt juks...)! Ho låg på rygg under babygymmen, oppå lammeskinnet. Først rulla ho seg over på sida, og vart liggjande slik ei lita stund. Så rulla ho seg vidare heilt over på magen. Men det var som sagt litt juks - for då I. hadde kome seg over på sida, vart ho liggjande heilt på kanten av skinnet. Så ho fekk på ein måte litt hjelp til å koma seg heilt rundt - for ho rulla seg av skinnet og ned på golvet, for å koma seg frå sida og over på magen. Men uansett synst eg I. var kjempeflink! Ho har aldri før klart å snu seg frå rygg til mage, og eg vart kjempeoverraska då ho plutseleg kom seg heilt rundt! Og ja, det gjekk som eg sa på forhånd: I. sette i eit skrik, så fort ho kom seg over på magen! Endret 5. februar 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #373 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Eg skreiv jo tidlegare i dag at I. hadde rulla seg frå rygg til mage, men at ho med litt "juks" kom seg over frå sida til magen. Men berre nokre timar seinare klarte I. å rulla seg frå sida og over på magen heilt sjølv, uten noko som helst hjelp! Det var eg som hadde lagt henne over på sida, så eg kan nok ikkje skryta av at I. har klart å rulla seg over frå rygg til mage heilt uten hjelp enda. Men no har I. klart både å snu seg frå rygg og over på sida, og frå sida og over på magen heilt uten hjelp - så då nærmar det seg nok veldig! Hadde forresten ein veldig morsom episode med I. i dag! I. hadde leie lenge under babygymmen, og eg la henne etterpå i sofaen for å prata litt med henne. Ho begynte å bli trøtt og lei mens ho låg der, og begynte etter kvart å grina. Eg tok derfor opp I., og lot henne sitja oppreist på fanget mitt, med ansiktet vendt mot meg. Likevel fortsette I. å grina. Før var det heilt håplaust å roa ned I. når ho først begynte slik, for då hylte ho same kva me gjorde. Dette har forandra seg veldig den siste tida, og no klarar me ofte å avleda henne med eitt eller anna, slik at ho sluttar å grina. Eg sat og tenkte på kva for noko lurt eg no skulle finna på, for å få I. til å slutta å grina. Fann ut at eg kunne begynna å le, så vart kanskje I. så forskrekka at ho slutta å grina. Så eg begynte å le høgt, mens eg såg på I. Og gjett kva som skjedde? Jo, midt innimellom all grininga, begynte I. å le også. Det var virkelig komisk, for ho prøvde å grina, samtidig som ho måtte le! I. lo så meir og meir, og snart var det heilt slutt på grininga - og ho sat der og skrattlo! Det var ein ordentlig latter - og jo meir eg lo, jo meir lo ho. I. har ledd ordentleg før også, men aldri så mykje og lenge som ho gjorde i dag. Det var eit utrulig artig øyeblikk, som eg skulle ønskja at me hadde fått filma med videokameraet vårt! Det er så rart å tenka på at eg no har ein baby som er så sosial og kontaktsøkande - som søker blikkontakt og pratar med oss, og reagerer og svarar oss når me henvender oss til henne. Den første tida låg ho stort sett berre der, og ga oss ikkje noko særlig med respons, enten me prata til henne, sang for henne....eller lo til henne. Jammen går tida fort, og I. veks og utviklar seg i rekordfart, synst eg. Endret 5. februar 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 6. februar 2009 #374 Del Skrevet 6. februar 2009 Så søtt :rødme: Det hadde nok vært veldig morsomt å hatt på film ja Nå har du et triks i ermet neste gang hun gråter på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #375 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Så søtt :rødme: Det hadde nok vært veldig morsomt å hatt på film ja Nå har du et triks i ermet neste gang hun gråter på den måten Ja, det hadde vore veldig artig å hatt det på film! Men det spørs om lattertrikset virkar kvar gang I. griner! Endret 6. februar 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. februar 2009 #376 Del Skrevet 6. februar 2009 Jøss, så flink I er! Blir nok ikke lenge til hun snur seg helt rundt fra rygg til mage da, nei Det er veldig herlig med baby som er sosial, smiler, gir respons og "prater", og det blir det bare mer av etterhvert! Morsomt at du fikk avledet henne med å le, og at hun begynte å le hun også Avledning er redningen her også når vi skal gjøre ting S ikke liker, og det er det mange av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #377 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Jøss, så flink I er! Blir nok ikke lenge til hun snur seg helt rundt fra rygg til mage da, nei Det er veldig herlig med baby som er sosial, smiler, gir respons og "prater", og det blir det bare mer av etterhvert! Morsomt at du fikk avledet henne med å le, og at hun begynte å le hun også Avledning er redningen her også når vi skal gjøre ting S ikke liker, og det er det mange av Ja, eg synst I. forandrar seg for kvar dag som går. Det er utrulig så raskt sånne små utviklar seg! Det er nok ikkje lenge igjen før I. snur seg heilt rundt frå rygg til mage, nei. Eg synst I. har blitt veldig mykje meir sosial, berre i løpet av kort tid! Me kan kommunisera med henne på ein heilt annan måte enn før. Herlig, ja! Det er først i løpet av dei siste dagane at det har vore mulig å avleda I. når ho griner. Og no er det utrulig kor ofte me klarar å få henne til å slutta å sutra eller grina, ved å finna på eitt eller anna. Det kan vera nok berre å prata litt med henne, tøysa og tulla litt med henne, eller finna fram ein morsom leike. Og dei gangane avledning ikkje fungerer, så er det vanlegvis fordi ho er trøtt, sulten eller har vondt ein plass. Godt å høyra at avledning fungerer også når barna blir større. Endret 6. februar 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 7. februar 2009 #378 Del Skrevet 7. februar 2009 Ååååh, har hun begynt å le!!! Så herlig!!! Her venter vi fortsatt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #379 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) I går smilte I. for første gang stort, når ho såg seg sjølv i speilet! Kvar gang eg har stelt I. i går og i dag, har eg haldt henne framfor det store speilet på badet - og det var populært. Tidlegare har ikkje I. vore interessert i sitt eige speilbilde, og har snudd seg vekk kvar gang eg har prøvd å få henne til å sjå i eit speil. Men no har ho endeleg oppdaga seg sjølv i speilet! Utrulig morsomt å sjå korleis ho studerer seg sjølv i speilet med store auger, smiler så søtt, og veivar med armar og bein av begeistring. :rødme: Endret 7. februar 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #380 Del Skrevet 7. februar 2009 Ååååh, har hun begynt å le!!! Så herlig!!! Her venter vi fortsatt.... Ja, og det er så fantastisk søtt og koseleg når I. ler ordentleg! Ekte babylatter er heilt herlig, så du kan berre gleda deg til S. begynnar å le. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå