Caramba Skrevet 20. november 2011 #7421 Del Skrevet 20. november 2011 Gratulerer masse, Saeria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. november 2011 #7422 Del Skrevet 20. november 2011 Takk, Caramba. G er overbevist om at det er en lillesøster der inne da, ikke en lillebror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 21. november 2011 #7423 Del Skrevet 21. november 2011 Det får bli neste gang, det da... He he. Er syk igjen. Imunforsvaret mitt har vist tatt kvelden denne høsten. Mulig at det er fordi jeg skal begynne i ny jobb om to mnd og tar det litt med ro på jobben, kanskje kroppen nå tar seg tid tilnå bli syk, eller noe... Har vært mye alene med barna i okt og nov og det har gjort meg litt sliten. Dessuten er det mørkt og trist... Nei, gleder meg til juleferie. Skal ta ut de siste feriedagene mine før og i jula. Blir første gang på lenge med lang juleferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. november 2011 #7424 Del Skrevet 21. november 2011 Hehe...Vi tenker i grunnen å si stopp med unger etter denne, men man vet jo aldri... Du får ha god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. november 2011 #7425 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Stille her i tråden nå. Vært nok en uke borte på universitetet i forbindelse med studiene. Det er så godt å komme hjem og se lillegutt igjen. Han skjønner ikke så mye av at mamma er borte, men han skjønner nok mer enn det vi tror også. Han hadde grått når pappan leverte i barnehagen forrige uke, og det gjør han aldri ellers. Merker også han blir veldig mammadalt når jeg kommer hjem igjen, og han er vanligvis veeeldig pappadalt.. Endret 28. november 2011 av Aricept Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 28. november 2011 #7426 Del Skrevet 28. november 2011 Stille her ja... Huff, tror ikke jeg hadde klart å være så lenge borte fra E, skjønner godt at det er deilig å komme hjem etter en hel uke borte fra mannen og sønnen Noen som har begynt med jueforberedelser da? Vi fikk vasket og pyntet litt til 1. advent i går, deilig å være igang E syns det er stas å tenne lys og enda mer stas med stjerne i vinduet. Vi var og kjøpte ski til han til jul, så nå får man håpe det blir litt snø snart, utrolig merkelig med straks 1.desmber og ikke snø, her på indre østlandet kan jeg ikke huske at det har skjedd før. Vi driver nå og prøver (og feiler) om dagen, kjenner jeg begynner å bli utålmodig. TR nå, og nå venter jeg på basaltermomter og EL-tester i posten... 4pp snart igang....vil så gjerne at det skal klaffe denne mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. november 2011 #7427 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg tenker vi starter så smått med juleforberedelser til helgen. Siden vi har menn som jobber på huset (ute og inne), så har vi ikke fått opp adventstjerne eller stake enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 28. november 2011 #7428 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Her er det stjerne i ett stuevindu og stake i kjøkkenvinduet. Vi harlys på busk i hagen. Ellers pyntes det ikke mye mer før nærmere jul. Her går dagene som vanlig og ungene vokser og trives. Sliter litt med å motivere meg på jobb nå i oppsigelse, men får vel bare henge i for å slutte med stil, før jeg begynner i ny jobb i februar. Gleder meg masse til juuuuul:-) Endret 29. november 2011 av Caramba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 29. november 2011 #7429 Del Skrevet 29. november 2011 Vi har hengt opp krans på døra, og that's it... Skulle feste lys på et par av trærne ute, men over halvparten av lysene var gått. Kjøper nytt i stedet for å bytte alle de pærene. Blir å henge opp til helga tenker jeg. I går kveld begynte jeg å pakke inn gaver til kalenderen til lillegutt. Tar tid! Brukte halvannen time på 14 pakker.... (har delt opp en del pakker med Briotog, togskinner og Lego bl.a., og alt er jo så godt pakket inn. Brukte lengst tid på å pakke opp før jeg kunne pakke inn på nytt..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. november 2011 #7430 Del Skrevet 29. november 2011 Hehe, har hengt opp ei julestjerne, og det er det Kan ikkje vera lett og vera vekke frå lilleguten såpass lenge, Aricept. Glad eg ikkje må det for å halde fram med studiene mine. Men til vinteren/våren må eg sannsynlegvis vera vekk frå ungane ei stund eg og. Skal sannsynlegvis opererast, og det er ikkje gjort i ei handvendinding. Det blir spennande og skummelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 29. november 2011 #7431 Del Skrevet 29. november 2011 Her er stjerna i vinduet, staken i det andre, lilla duker og lys og ett par lilla engler og litt sølvlysestaker plukket frem. Jeg pynter mer enn gjerne Tenker å bytte ut med rødt om ett par uker eller så! Gleder meg sånn til julen i år, så jeg klarer nesten ikke å vente I dag skal vi pakke inn adventskalendergavene og bake pepperkake, eller i den andre rekkefølgen. Har vært så lat at jeg har kjøpt pepperkakedeig da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 29. november 2011 #7432 Del Skrevet 29. november 2011 Vel, vi har akkurat flyttet, så her er det foreløpig ingen juleforberedelser. Det er fortsatt på det nivået at vi venter på å få installert vaskemaskinen. Dét gleder jeg meg voldsomt til, for jeg hater når klesvasken hoper seg opp. Men vi har kun sovet her to netter, så jeg regner med det fikser seg etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 29. november 2011 #7433 Del Skrevet 29. november 2011 Nei, det er ikke noe moro i det hele tatt å være så lenge borte fra lillegutt. Jeg har liksom hele tiden trøstet meg med at han ikke skjønner så mye, men han skjønner nok mer enn jeg vil innrømme. Han merker jeg er borte, og både jeg og pappa'n merker han oppfører seg annerledes når jeg er borte og de første dagene etter jeg kommer hjem.. Trøster meg med at mer utdannelse er til det beste for hele familien. Betydelig høyere lønn, og mange flere jobbmuligheter som åpner muligheter for vanlig 8-16 arbeidstid og fri lørdager. Å slippe kveldsarbeid og helgearbeid er faktisk det som frister mest når man har barn. Har aldri gjort meg noe før, og jeg har vært den som gjerne har byttet vakter og jobbet ekstra og mye på kvelder og helger. Har vært litt pengegrisk.. hehe.. Men nå ser jeg virkelig betydningen av familietid og fritid, og jobben er ikke det viktigste lenger. Men fortsatt viktig, det må jeg innrømme. Jeg er en av de som aldri kunne gått hjemme lenge. Jeg trenger input fra voksenverden og å få brukt hjernen min til det jeg kan. Fordelen nå med studiene er jo at jeg kun jobber femti prosent, så jeg har tre flere ettermiddager i uka fri sammen med mann og barn. Og det er så koselig, og de timene på ettermiddagen tar jeg meg fri fra lesing. Hvis det går utover studiene så får det være. Vil heller ta en eksamen eller to opp på nytt enn å gå glipp av denne tida med lillegutt. Men ja, gud så hardt det er de ukene jeg er borte. Fire samlinger i vårsemesteret også, hvor en av de er på to uker!!! Hjelp! Og vi må på laben i helga, så ingen mulighet til å reise hjem. Men neste skoleår blir bedre, da er det betydelig mindre samlinger fordi mesteparten av året består av masteroppgave og praksis (kun to fag tror jeg). Hjelp, nå har jeg plapra i vei lenge her.. Haha, tydeligvis engasjert i dette. Tror jeg hele tiden prøver å forsvare overfor meg selv dette valget med å studere i voksen alder. Å sette trang økonomi og masse ekstra ansvar på mannen i to år, mot utbytte av en ferdig mastergrad.. Føles egoistisk og jeg er ikke vant til å sette egne ønsker og håp og drømmer foran andres... Nå er siste forelesning sett på for i dag, mannen sitter nede i hjemmekinorommmet og ser på film med en kamerat, lillegutt sover gjennom en fryktelig vind som snart river ned huset og jeg skal straks finne senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. november 2011 #7434 Del Skrevet 30. november 2011 Det er ikkje egoistisk, Aricept, eg skjønner veldig godt at du treng noko meir enn berre å gå heime... For meg har det i alle fall vore fantastisk å studere, herleg å føle at ein brukar hjernen til noko, føler eg "blir dum" av gå heime... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. november 2011 #7435 Del Skrevet 30. november 2011 Oi, så høg strykprosent. Høyrast ut som om du tek eit vanskeleg fag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. november 2011 #7436 Del Skrevet 30. november 2011 Ja, det høres ut som et vanskelig fag, det du strøk på, når dere er så mange i samme båt. Jaja...det går nok bedre neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. november 2011 #7437 Del Skrevet 30. november 2011 Eg skal ha eksamen på fredag Er sånn OK forberedt, men er vanvittig trøtt for tida pga auka medisindose, er lettare nedsløva føler eg... Håpar ikkje eg sovnar under eksamen liksom :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. november 2011 #7438 Del Skrevet 30. november 2011 Lykke til! Det går nok så fint, skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. november 2011 #7439 Del Skrevet 30. november 2011 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. desember 2011 #7440 Del Skrevet 1. desember 2011 glemte.. Lykke til med eksamen i morgen imli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå