Gå til innhold

Skravletråd 2009

Mirabella83

Anbefalte innlegg

Av papirbleier liker jeg faktisk Coop-bleiene ganske godt. De er kanskje ikke så elegante, men de holder veldig godt, er svanemerkede, lukter mindre enn den andre røkla, og koster lite. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God bedring med kvalmen, alle gravide! :kose:

Ja, han er høg, eldsteguten. Faren deira er ikkje spesielt høg, han er omntrent som meg (1,75m), men faren min er høg då, så det kjem vel kanskje derfrå. Kanskje han blir 2 meter som vaksen :ler: Han har uansett strekt seg skikkelg det siste året. Mini har byrja å bruke str 92 no. Kan framleis bruke ein del av buksene i str 86, då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes størrelse på klær er litt vanskelig jeg. De ulike merkene er så ulike i størrelsen. Men lillegutt har for det meste str 98. Men f.eks bodyer kunne vi kin klart oss med 92 om det ikke hadde vært for at tøybleiene ruver litt mer enn engangs.

Vi har engangsbleier liggende vi også. First Price og Landlord er vel så gode som Pampers og Libero. Men ikke snakk om at de holder hele natta. Svigermor bruker engangs når hun passer. Hun har leddgikt og sliter med å få opo knapper på bleiene og glidelåsen på wetbagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og overse alle skrivefeil i innlegget over, sitter med telefon så det er så vanskelig å endre innlegg... I tillegg til idiotisk stavekontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er jeg lykkelig gift :)

Dagen ble perfekt, til tross for at j glemte hva jeg skulle si da vi satte på hverandre ringene,

og at brudebuketten stod på bordet under vielsen :ler:

Solen skinte og alle sier de hadde en fantastisk flott opplevelse sammen med oss.

Bilder på bloggen kommer...

E var eksemplarisk, hørte ikke han sutre eller gråte en eneste gang, og vi fikk masse skryt av hvor flink han var.

Ble litt senere i seng, la seg kl 21 uten protester, og sov hele natten igjennom, selv med støy utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer, Soon! :)

Her er eksemet til snuppemor nesten borte etter fire dager med iherdig smøring med de reseptbelagte kortisonkremene, så vi gleder oss litt, men er forberedt på mye smøring med fuktighetskrem i tiden som kommer, og så blir det nok verre når det blir kaldere i været. :forvirret:

Det fine er at hun (bank i bordet!) har sovet mye bedre nå som hun ikke klør seg i hjel om natten, og dessuten har fått Zyrtec preventivt mot kløen.

Endret av Honesty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var en nydelig brud, Soon! Så herlig E var også da! Gratulerer så mye. Likte veldig godt den løsningen dere valgte hva bodpynt angikk. :)

Og, ja... Du har en kjekk mann også. ;)

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var en nydelig brud, Soon! Så herlig E var også da! Gratulerer så mye. Likte veldig godt den løsningen dere valgte hva bodpynt angikk. :)

Og, ja... Du har en kjekk mann også. ;)

Tusen takk :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...