Gå til innhold

Skravletråd 2009

Mirabella83

Anbefalte innlegg

Jeg også;)

Det er fixa :tommel:

Nå er det fixa for Saeria og flickan også, det er vel lurt å lagre endringene også *host* :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg også få se, Ilja? :sjenert:

Klabbert :tommelsmil:

:Gjesp: Det kjennes at det ble en tidlig start idag, tror jeg må ta til fornuft og krype under dyna :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor våkner han alltid 1 time tidligere når jeg skal stå opp enn når det er mannens tur?

Sånn er det her og :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremskritt: I dag kom det både bæsj og tiss i do :) Prøvde doringen igjen etter å ha hatt lang tid med nekt, og derfor gikk over til potte hvor det også har vært nekt siden juleferien.

I dag var det stas med do og spesielt å trekke ned etterpå. Håper dette er starten på en god trend igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Hvorfor våkner han alltid 1 time tidligere når jeg skal stå opp enn når det er mannens tur?

Her også. I går var ho våken rett før 6, i dag 7/8! Urettferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tisset lillemann på do for første gang :rodmer:

Jeg stod i dusjen og pappaen stod sammen med han når vi så et rart uttrykk i ansiktet hans. Med traktorboka i hånda var det visst greit å tisse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iljaa, kan jeg og få tilgang?

edit: fjernet bilde av lillegutt.

Har flere bilder på bloggen min om noen vil se, si fra :)

Endret av Soon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke gutten din, Minnie! Ble han stolt selv også?

Soon: Så skjønn han er, blitt stor siden sist! Jeg tror du allerede har tilgang til bloggen, men skal dobbeltsjekke for sikkerhets skyld ;)

Enn at vi bare har skrudd klokka en liten time frem, og dermed var det fullt kaos ved leggetid ikveld. Jodling og hyling i evigheter før han endelig innså at det på tide å sove :sove:

Endret av Ilja**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han smilte litt, men tror han ble mest overrasket. Vi pleier å klappe når han har vært flink, men det ville han ikke i dag. Høres kanskje litt sært ut med klappingen, men det er noe han blir veldig stolt av :)

Her gikk leggingen fint i kveld, heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi klapper masse vi og, og han synes stort sett det er kjempestas! :hjerte:

Og dere kan tro han var søt når han fikk noe å mumse på i dag, og så sa han takk! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her gikk legging og alle andre rutiner som måltider og dagdupp helt som normalt, heldigvis :)

Her og, mannen var den som sov lenge i dag, og han glemte helt at klokka var stilt så han la J tom litt før vanlig tid, og enda sov han over 2,5 time. Kveldsleggingen gikk og som normalt, så det gikk overraskende fint i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Ikkje klag, her var det morgon kl 5 i dag :sove:

Vi har hatt en lang periode med slike morgener også, heldigvis (!) er det over :)

Her gikk dagsovinga helt som normalt, men ble litt for sent på kvelden så jeg måtte vekke ho 8 i dagtidlig for å komme oss ut dørene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med dagsoving? Sover alle på dagen enda?

Når er det vanlig at de slutter å sove på dagen? Gir de seg selv?

Det er kjempevarierende hvor mye han sover på dagen. Som regel en drøy time, men varierer fra 20 minutter til 3 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

M sover ca 2 timer på dagen, fra 11-13.

Ho har hele tiden regulert sovingen veldig bra. Ett par dager tenkte vi på å vekke henne 1330, men plutselig begynte ho å våkne 13 av seg selv. I bhg har vi satt grense på 1330, bare for å være sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...