Edie Skrevet 11. februar 2011 #6041 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg gleder meg til å studere igjen jeg. Til sommeren er det sju år siden jeg var ferdig med bachelorgraden. Gleder meg til å gjøre litt annet enn å jobbe 100% og vel så det. Styre og bestemme litt mer selv. Men siden det er så mange år siden jeg studerte sist så er jeg veldig spent på hvordan studuerutinene sitter inne. Og med lillegutt regner jeg med at det blir en del lesing på kveldstid etter han har lagt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. februar 2011 #6042 Del Skrevet 11. februar 2011 Man lærer seg hvertfall å få unnagjort mest mulig på skolen, år man har små. Det er min erfaring. Jeg gjør litt på kveldstid også, men prøver å unngå det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 11. februar 2011 #6043 Del Skrevet 11. februar 2011 Da har vi blitt tobarnsforeldre. Lille gutten kom på tirsdag. Vi er fortsatt på sykehuset da han hadde en infeksjon etter misfarget fostervann, men håper og få reise hjem på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. februar 2011 #6044 Del Skrevet 11. februar 2011 Gratulerer så mye med gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. februar 2011 #6045 Del Skrevet 11. februar 2011 Gratulerer, Tussi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 11. februar 2011 #6046 Del Skrevet 11. februar 2011 Gratulerer så masse med en liten gutt Tussi, kos dere masse Gleder meg til å høre hvordan det er som 2-barns mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 11. februar 2011 #6047 Del Skrevet 11. februar 2011 Gratulerer så mye Tussi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 11. februar 2011 #6048 Del Skrevet 11. februar 2011 Gratulerer så mye, Tussi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 11. februar 2011 #6049 Del Skrevet 11. februar 2011 Moro. Gratulerer så masse Tussi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 11. februar 2011 #6050 Del Skrevet 11. februar 2011 Må gratulere deg her inne også Tussi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. februar 2011 #6051 Del Skrevet 13. februar 2011 Gratulerer med morsdagen alle sammen! Feirer dere noe? Jeg er ikke vant til å feire fra oppveksten, ikke mannen heller, så her tror jeg ikke det blir noe feiring. En ekstra lang tur i det nydelige vinterværet kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 13. februar 2011 #6052 Del Skrevet 13. februar 2011 Dårlig med feiring her, gitt. Mannen er bortreist, og jeg er fornøyd med å ha fått sovet til jeg våknet av meg selv. Jeg fikk lest litt i avisene mine før I etterhvert våknet kl 08. Nå har vi spist frokost, og hun spiste to bløtkokte egg og i tillegg smoothiemos med bringebær og havregryn, før hun avsluttet med ørlite yoghurt. Jeg tror nesten det må være ny rekord her i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 13. februar 2011 #6053 Del Skrevet 13. februar 2011 Gratulerer Tussi! :D Blir ikke mye feiring her heller. Jeg er vant til litt feiring som frokost på senga, god middag og kake med litt familie. Så jeg kunne nok ha tenkt meg å i alle fall få et kyss og gratulerer med dagen, men jeg tror darlingen har glemt av hele greia! Fikk blomster i går da, eller jeg befalte han til å kjøpe meg en bukett Men det var min tur å sove lenge, så det har jeg gjort,og fått meg en god stund på badet for meg selv. Dessuten skal vi i bursdag senere også er det Zumba på ho mor som skal bli fit! M har forresten blitt helt utrolig småspist. Verste dagen spiste ho ett par biter skive, en halv yoghurt, litt banan og ett kjeks til middag noen få skeer grøt til kvelds. Er ikke stort mer de andre dagene heller, så vi har begynnt å gi litt melk før leggetid igjen. Tips? Regner med det er noe som går over, men føler det er litt i minste laget for en så aktiv jente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 13. februar 2011 #6054 Del Skrevet 13. februar 2011 Det er sånn som I spiser til vanlig, Unknown, og hun vokser som hun skal, så hun får nok i seg det hun trenger. Dog spiser I mer i barnehagen enn hjemme, og det føler jeg redder oss litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 13. februar 2011 #6055 Del Skrevet 13. februar 2011 Det er sånn som I spiser til vanlig, Unknown, og hun vokser som hun skal, så hun får nok i seg det hun trenger. Dog spiser I mer i barnehagen enn hjemme, og det føler jeg redder oss litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 13. februar 2011 #6056 Del Skrevet 13. februar 2011 Gratulerer med dagen alle sammen! Her fikk jeg sove lenge og ble vekket med en nydelig orkidé og ferdig frokost med kokt egg. Skal absolutt ikke klage Nå har jeg og lillemann bakt bolledeig som står til heving. Vi tar en tur til oldemoren hans med litt boller i dag, så blir en liten markering av dagen Jeg skal ikke uttale meg om de som spiser lite, L har alltid vært veldig storspist. Etter han begynte med skorpe derimot, spiser han bare 2-3 skiver istedetfor 5-6 til måltidene. Kos dere videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 13. februar 2011 #6057 Del Skrevet 13. februar 2011 5-6 brødskiver? Jeg har altså ingen grunn til å skryte av to egg uten tilbehør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. februar 2011 #6058 Del Skrevet 13. februar 2011 Lillegutt har spist mye tidligere. Men de siste ukene har det blitt mye mindre. Ingen fare enda, men han spiser som regel kun en halv brødskive til lunsj nr. 1 og lunsj nr. 2 (vet ikke hva jeg skal kalle det, han spsier ca. 11 og kl. 15 i tillegg til frokost og middag..) Før spsite han hvertfall hele skiva og gjerne en til. Og så har han lært seg til å ikke (!) spise skorper. Han har alltid fått skorper av oss, og spiste de fornøyd. Men nå etter noen måneder i barnehagen har han lært av de andre barna som ikke spiser skorpe. Barnehagepersonale setter frem en skål til skorper som barna kaster skorpene i. Og nå har han begynt med også... Bare at hjemme går skorpene på gulvet og deretter i magen til bikkja.. Blir litt småsyk jeg av å lese om kaker og boller... Jeg har nå gjennomgått fire uker på den knekkebrødkuren og er halvveis, altså fire uker igjen. Og jeg er så sulten og er så godtesjuk at jeg går på veggen. Skal snart kose meg med litt gulrøtter. blæh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 13. februar 2011 #6059 Del Skrevet 13. februar 2011 Her kommer foreldrene mine og søstra mi på hjemmelaget bløtkake litt senere. Mannen har lage Blir kombinert bursdagskake (ble 29 på fredag ;P ) og morsdagskake. Gratulerer så masse til dere andre mammaene Og gratulerer til Tussi, men lillegutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. februar 2011 #6060 Del Skrevet 13. februar 2011 Gratulerer, jenter. Her blir det felles feiring av svigermor, svigerinne og meg med kake i ettermiddag. Da går lavkarbo på båten for denne gang, for et lite stykke kake, det SKAL jeg ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå