Kvist Skrevet 16. juli 2011 #6981 Del Skrevet 16. juli 2011 Lykke til med Pergo Saeria! Sliter du mye med bivirkninger? Sist jeg prøvde ble jeg helt elendig, og ikke funka det heller. Så da ble resepten lagt vekk en stund. Men fant den ved rydding i går, så vurderer å prøve piller igjen neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. juli 2011 #6982 Del Skrevet 16. juli 2011 Gratulerer med studieplass! Så moro! Jeg har ikke merket noen bivirkninger av Pergoen, men merker at matlysten er mindre etter jeg doblet metforminen. Den holder tydeligvis blodsukkeret temmelig stabilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. juli 2011 #6983 Del Skrevet 18. juli 2011 Fekk studieplass på 1. val eg og. Så får me sjå korleis det går... Er eit godt stykke å reise, så eg ser for meg det kan bli vanskeleg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juli 2011 #6984 Del Skrevet 18. juli 2011 Gratulerer,imli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. juli 2011 #6985 Del Skrevet 18. juli 2011 Takk Blir spennande, og skummelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 18. juli 2011 #6986 Del Skrevet 18. juli 2011 Gratulerer! Du kommer nok til å stortrives, og det er alltid fint å få nye impulser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. juli 2011 #6987 Del Skrevet 19. juli 2011 Trur det, er i alle fall rimeleg klar for å kome meg ut av heimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. juli 2011 #6988 Del Skrevet 19. juli 2011 Nye impulser er alltids bra! Merker selv at mine år som studen har vært utviklende på et personlig plan såvel som et rent kunnskapsmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. juli 2011 #6989 Del Skrevet 19. juli 2011 Men jammen er det litt av ei papirmølle eg må igjennom for å få søkt om diverse stønadar. Er jo nødt til det, økonomien blir jo enno trangare enn før, må finne enno meir å kutte ned på, men det er neimen ikkje lett... Forhåpentleg får eg i alle fall ein jobb med anstendig lønn når eg er ferdig, framfor ein dårleg betalt ufaglært jobb no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. juli 2011 #6990 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Ja, det er nok en del kravskjemaer som skal fylles ut og settes frem. Antar det er NAV sin papirmølle du snakker om her. Endret 19. juli 2011 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 20. juli 2011 #6991 Del Skrevet 20. juli 2011 Imponert over dere som hiver dere ut i studentlivet igjen. Selv vet jeg ikke hva jeg skal bli når jeg blir stor, og tanken på skoler og lesing og pugging og eksamner er ikke fristende i det hele tatt, så da får tiden vise. Gratulerer til alle dere som skal begynne på skolen igjen iallefall, og masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. juli 2011 #6992 Del Skrevet 20. juli 2011 Ja, må innom NAV ALT av utgiftar eg har i forb. med skule/pendling, utgiftar til bustad og ungepass, må dokumenterast :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 24. juli 2011 #6993 Del Skrevet 24. juli 2011 Vet at det er noen av dere her inne som bor i Oslo, og jeg håper alt står bra til med dere alle, og at dere ikke er rammet på noen måte. Sender mine tanker til alle pårørende og familie til di som har vært utsatt for denne nasjonale tragedien vi har opplevd i Oslo i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 24. juli 2011 #6994 Del Skrevet 24. juli 2011 Soon uttrykker så fint det vi alle tenker for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. juli 2011 #6995 Del Skrevet 25. juli 2011 Ja, må innom NAV ALT av utgiftar eg har i forb. med skule/pendling, utgiftar til bustad og ungepass, må dokumenterast :dåne: Bruk skjemaveilederen på nett, så kan du skrive ut og fylle ut alt hjemme. Der får du også vite hva som skal legges ved, og til hver søknad kommer en førsteside som viser hvor alt skal sendes. Du finner det på forsiden under "selvbetjening på NAV", så finner du "skjemaer privatpersoner" og under der på ligger en "privatpersoner" i grått. Der klikker du deg inn og fortsetter... Alt du skal fylle ut ligger under familietittelen. Vet at det er noen av dere her inne som bor i Oslo, og jeg håper alt står bra til med dere alle, og at dere ikke er rammet på noen måte. Sender mine tanker til alle pårørende og familie til di som har vært utsatt for denne nasjonale tragedien vi har opplevd i Oslo i helgen. Der sa du det vi alle tenker. Vi har vært på hytta siden onsdag. Uten strøm og vann, så nå skal det bli godt med en dusj før vi drar ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 26. juli 2011 #6996 Del Skrevet 26. juli 2011 Da har jeg laget flykake for første gang i mitt liv, O fyller 2 år i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 27. juli 2011 #6997 Del Skrevet 27. juli 2011 Gratulerer med 2 åringen, effy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 31. juli 2011 #6998 Del Skrevet 31. juli 2011 Vi startet prøving nå i juli, men tror ikke det vil funke, er ikke helt inne i det enda merker jeg. Fra og med august er det seriøs fokus med eggløsningstesting og Bisolvon Håper vi klarer å lage en til innen november... Ja, denne familien min er snål når det gjelder gaver. Jeg prøver å stramme opp mamma litt, og hun prøver. Til jul fikk han en genser i tillegg til konvolutt med penger. En lilla genser med paljetter på... Kjære meg. Den var det åpenbart ikke lagt særlig omtanke bak, men jeg fokuserer på at det er tanken som teller, hun har hørt hva jeg sier og prøver litt iallefall. Det jeg sier er at jeg synes det er koselig om han kan ha ting som han har fått av besteforeldrene sine. Jeg liker veldig godt å vite at "den" har jeg fått av Farmor da jeg var liten. Trenger ikke å være en stor og viktig ting. De er selv vokst opp i smale kår, og hadde det selv trangt da de hadde småbarn, så i deres hode er det veldig omtenksomt å gi penger. Selv om jeg sier vi ikke har det trangt. De gir en tusenlapp til jul og bursdag, og det jeg mener er at de kunne brukt 2-300 på en fin ting, og gitt resten i penger. Som jo er en fin ting å gjøre også. Jeg vet ikke hvorfor foreldrene til mannen ikke sendte julegave. De sendte bursdagsgave i fjor, flere ting, så det er håp i hengende snøre. Jeg aner ikke hvorfor søsknene hans ikke sender. De er litt rar familie sånn sett. De bor ganske langt borte. Vi har i alle år sendt blomster til moren hans på bursdag og morsdag. Da vi fikk Lillegull, sendte ikke hun noe blomster eller annen oppmerksomhet til oss. Så nå gidder ikke jeg å initiere noe blomster til henne heller, det må være toveis. Hvis mannen selv husker det så får han styre med det, jeg legger meg ikke borti noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 31. juli 2011 #6999 Del Skrevet 31. juli 2011 Vi hadde toåring på fredag, og "feiret" med å dra på lekeland. Tøffefrøken var helt over seg av begeistring over de store skliene, spesielt en som gikk i et rør. Pappaen var redd hun skulle bli skremt, men hun hylte av latter og ville klatre opp igjen-innvendig. Ballrommet var også stor suksess. Det blir ordentlig feiring når besteforeldrene er tilbake fra ferie, og før da bør jeg vel bake noe, også. Jeg er stadig vekk kvalm, så det frister ikke akkurat, men jeg vurderer å lage en sjokoladekake og kanskje pavlova med bringebær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. juli 2011 #7000 Del Skrevet 31. juli 2011 Grtatulerer med de siste som har fylt to.Vi ble på hytta til i dag, siden vi måtte få ferdig taket,og etter en og enhalv uke uten strøm og innlagt vann (avbrutt av en snartur til byn for å dusje) og sovende påen madrass av typen kiropraktorbenk, skal det bli deilig å sove i egen seng...og ligge i badekaret litt... G har hatt en rivende språklig utvikling, og sett bort fra sovebleia, er han nå bleiefri. Vi skal kjøpe tisselaken og øve på å holde seg tørr under/etter soving. Det er helst når han våkner at han må på do da. Er sjelden han tisser om natta, og hvis vi foreldre er kjappere ute om morgenen, går det helt fint å holde seg tørr. Et par uhell har vi hatt. Særlig når han blir veldig opprømt og glemmer seg, men slik er det for mye større barn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå