Gjest imli Skrevet 5. september 2010 #5201 Del Skrevet 5. september 2010 Eg bestakk ungen med is og plasserte han foran barne-TV... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. september 2010 #5202 Del Skrevet 5. september 2010 Ingen hårklipp her. Det er ikke så langt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 5. september 2010 #5203 Del Skrevet 5. september 2010 Ingen hårklipp her, heller. Som noen av dere har sett på bildene, er hårveksten ganske fjonete og ujevnt fordelt; jeg synes noen ganger hun ser ut som en gammel mann som delvis har mistet håret, og som har glemt å klippe det han har igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. september 2010 #5204 Del Skrevet 6. september 2010 Han sov gudskjelov fra midnatt til 6.15. Deilig for han og deilig for oss. Er ikke sikker på om det bare var tenner som var vondt, tror det var verre med tett nese og dermed dårlig pust. Han ble nemlig fornøyd da han kom opp i stua. Så det kan ikke ha vært så vondt. Ang. hårklipp har vi klipt lillegutt mange ganger. Håret ble så langt at det gikk foran øynene allerede ved seks måneder ca. Men da turte vi ikke klippe så han gikk i flere måneder med at vi bare dro håret til siden. Har klipt han tre eller fire ganger. Noen ganger blir det bra, noen ganger blir det skjeivt og jævlig. Han sitter ikke stille. Prøvde å bestikke han med frukt eller kjeks, men saksa er mer spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. september 2010 #5205 Del Skrevet 6. september 2010 Det var gutten med hårveksten sin, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 6. september 2010 #5206 Del Skrevet 6. september 2010 E ble klippet for en drøy måned siden for første gang, og snart er det på tide med en ny klipp, vokser fort her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. september 2010 #5207 Del Skrevet 6. september 2010 I dag er mini 1 år Me har hatt ei kjempefin bursdagsfeiring med lilleungen i storform. Eg har slutta å amme, og det ser ut til å gå betre enn venta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. september 2010 #5208 Del Skrevet 6. september 2010 Gratulerer med dagen, mini! Godt ammeslutt ser ut til å gå greit. Her har vi tilbragt deler av dagen på legevakta. Vi fikk telefon fra barnehagen om at G hadde fått øyebetennelse, og siden alt av legetimer var fullt, og det var sent på dag, ble det legevakt. Det ble over 3 timer venting, så vi rakk en tur innom Peppes hvor han drakk et halvt glass juice og spiste nesten en hel barneporsjon med pasta! Rakk til og med å bæsje på toalettet på legevakten. Hadde selgsagt ikke med ekstra bleie, så da var det greit med en som gjorde på "storepotten" i stedet. Vi var hjemme etter leggetid, og stakkaren var kjempetrøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. september 2010 #5209 Del Skrevet 6. september 2010 Gratulerer med dagen til S imli! Da er vel alle de små her blitt 1 år! Kjedelig med så lang ventetid da Saeria. Men høres ut som han taklet det bra. ( og kjenner jeg er glad jeg har noen fordeler med å kunne få tak i slike remedier på egenhånd...) Lillegutt sovnet som normalt i kveld. Han puster tungt og vi hører han våkner innimellom, men foreløpig finner han roen selv. Har tro på en normal god natt nå. Men pappa'n er dårlig og jeg reiser bort på jobbkurs et par dager i morgen. Godt han har foreldrene sine i nærheten til evt. hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. september 2010 #5210 Del Skrevet 6. september 2010 Ja, han taklet det fint. Var stort sett blid og fornøyd. Grinete når vi kom hjem, men det var nok fordi han var utålmodig etter å legge seg, og øyedråper var IKKE stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 6. september 2010 #5211 Del Skrevet 6. september 2010 Gratulerer så mye med 1årsdagen til mini, imli Og godt å høre at natten ikke ble så verst og at det virker som lillegutt er bedre, aricept. God bedring til din lille tass, Saeria. Han var en tapper liten gutt idag må jeg si Er det noen som fortsatt har den lille på samme soverom? Vi flyttet lillegutt på eget rom her for noen uker siden. Litt mer styr når han skal sovne nå, men det tror jeg har litt sammenheng med barnehagestart og separasjonsangst også, men til gjengjeld sover han lenger på morgenen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. september 2010 #5212 Del Skrevet 6. september 2010 Vi har han på vårt rom enda. Det blir nok snart flytting, for nå smiler han når han leveres i barnehagen. Vi ville vente til han var trygg, før vi satt i gang med flere endringer i livet hans. Så da gjenstår det å rydde og ordne til på rommet hans da. Det blir veldig vemodig. Det synes både pappaen og jeg, men det blir nok bra også. Håper bare ikke det er smokkekriser ørten ganger om natta da. Det holder med å dytte smokk 2-3 ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 7. september 2010 #5213 Del Skrevet 7. september 2010 Gratulerer med mini, Imli God bedring til G, Saeria. Og håper dere hadde en god natt igjen, Aricept. E har hatt eget rom i over et halvt år nå, og takk og lov for det. Deilig å få litt "privatliv" Lykke til Saeria, det går sikkert kjempefint. Barnehagestart i morra, blir spennende. Jeg får ikke vært med da, og det er litt kjipt syns jeg. Men i jobben min, jobber i optikerforetning, har vi avtalte timer for kunder, og da er det ikke så lett å endre på dagene. Men det blir vel greit å bare ha med seg pappa uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 7. september 2010 #5214 Del Skrevet 7. september 2010 Lykke til med barnehagestart, Soon. Her var i dag første dagen ved levering at ikke I var veldig mammafiksert og klengete. Hun har pleid å gråte litt når jeg går, men har sluttet veldig raskt. Men i dag var hun altfor opptatt av en gutt og noen biler til å bry seg i det hele tatt. Vi jobber også litt med søvnen om dagen, men det er knapt noe nytt. Nå må jeg på en eller annen måte få henne til å ikke få panikk idet hun legges ned, for hun kan ikke puppes i søvn og sove i armene mine resten av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. september 2010 #5215 Del Skrevet 7. september 2010 Vi har hatt sirkus i natt, så det har vært lite søvn. En grinete gutt som ikke fikk sove. Om det var tenner eller mageknip, vites ikke. Har akkurat gjennomført fremføring på skolen, lettere i svime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 7. september 2010 #5216 Del Skrevet 7. september 2010 Usj, slitsomt med sånne netter, Saeria. Vi snakket litt om hårklipp her inne nettop: i kveld fikk E klipp nr 2, må jo være fin og nyklipt til barnehagestart Kjenner jeg er spent på morgendagen. Har pakket sekken hans i kveld med regntøy, ett par skift, bleier etc, så i morgen har vi barnehagegutt i huset :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. september 2010 #5217 Del Skrevet 7. september 2010 Lykkle til i morgen! Her fant jeg ut at begge de nedre jekslene har begynt å bryte gjennom, og han har satt i gang kveldens seanse med uro og gråt. Så det går mot paracet her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 9. september 2010 #5218 Del Skrevet 9. september 2010 Nå har begge tvillingene mine gått sine første, stabbende skritt. Med to dagers mellomrom. Den ene ville tydeligvis ikke væer dårligere en den andre, for når førstemann plutselig gikk da begynte nr 2 å øve helt til han fikk det til han også De er skjønne når de plutselig stabber ut på gulvet, stolte som haner :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. september 2010 #5219 Del Skrevet 9. september 2010 Oi, så moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 9. september 2010 #5220 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Gratulerer med 2 stk gående tvillinger ... E har vært kjempeflink i barnehagen, og jeg er kjempestolt :rødme: Idag da vi leverte han, var vi der en liten stund og fulgte med mens han lekte i sandkassen. Så vinket vi hade, og E vinket tilbake og sa hade og fortsatte og leke. Enset ikke at vi gikk Han spiste brødskiva si selv til lunsj, og sov 1 1/2 time ute i vogn - han som knapt har sovet ute og i stillestående vogn. Så vi er superfornøyde. (men er klar over at ting kan snu selvfølgelig). Blir spennende å lever han i morra og dra på jobb - pappa`n er tilgjengelig hele dagen, så det skal nok gå fint. Har alle de her inne, som skal gå i barnehage, begynt nå? Endret 9. september 2010 av Soon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå